Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 member
140 p.
Zapisane w:
Główni autorzy: | Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR (NIC.br), Comitê Gestor da Internet no Brasil (CGI.br), Brasil - Governo Federal |
---|---|
Kolejni autorzy: | Cetic.br |
Format: | Relatórios |
Język: | angielski |
Wydane: |
2025
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/5526 |
Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 members - Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
od: Presidency of the G20, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Presidency of the G20, i wsp.
Wydane: (2024)
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), i wsp.
Wydane: (2025)
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), i wsp.
Wydane: (2025)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Wydane: (2016)
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Wydane: (2016)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Wydane: (2013)
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Wydane: (2013)
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
od: Mansell, Robin, i wsp.
Wydane: (2015)
od: Mansell, Robin, i wsp.
Wydane: (2015)
La renovación de la visión de las sociedades del conocimiento para la paz y el desarrollo sostenible
od: Mansell, Robin, i wsp.
Wydane: (2015)
od: Mansell, Robin, i wsp.
Wydane: (2015)
Construindo uma experiência agradável na Web desde o começo com progressive enhancement
od: Conferência Web.br São Paulo, i wsp.
od: Conferência Web.br São Paulo, i wsp.
Ibero-América: Uma comunidade, duas línguas pluricêntricas
od: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Wydane: (2021)
od: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Wydane: (2021)
Línguas, cultura, ciência e inovação
od: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Wydane: (2023)
od: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Wydane: (2023)
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
od: Rodriguez, Maria Barron, i wsp.
Wydane: (2022)
od: Rodriguez, Maria Barron, i wsp.
Wydane: (2022)
Fairness in AI and impact on VR (Inglês)
od: Conferência Web.br São Paulo, i wsp.
od: Conferência Web.br São Paulo, i wsp.
Fairness in AI and impact on VR (Português)
od: Conferência Web.br São Paulo, i wsp.
od: Conferência Web.br São Paulo, i wsp.
Mapping principles of artificial intelligence
od: Guimarães, Caroline Burle dos Santos, i wsp.
Wydane: (2019)
od: Guimarães, Caroline Burle dos Santos, i wsp.
Wydane: (2019)
Ansible: up and running : automating configuration management and deployment the easy way/
od: Hochstein, Lorin, i wsp.
Wydane: (2017)
od: Hochstein, Lorin, i wsp.
Wydane: (2017)
Mapping the experiences of community networks in Brazil: A quantitative study
od: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
Wydane: (2022)
od: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
Wydane: (2022)
AI ethics /
od: Coeckelbergh, Mark,
Wydane: (2020)
od: Coeckelbergh, Mark,
Wydane: (2020)
AI for diversity /
od: Søraa, Roger Andre,
Wydane: (2023)
od: Søraa, Roger Andre,
Wydane: (2023)
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
od: Campagner, Andrea, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Campagner, Andrea, i wsp.
Wydane: (2024)
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
od: Cabitza, Federico, i wsp.
od: Cabitza, Federico, i wsp.
Characteristics of enterprises that adopt fast broadband
od: Oliveira, João Maria de
Wydane: (2024)
od: Oliveira, João Maria de
Wydane: (2024)
Youth and violent extremism on social media: mapping the research
od: Alava, Séraphin, i wsp.
Wydane: (2017)
od: Alava, Séraphin, i wsp.
Wydane: (2017)
PUBLIC NOTE concerning the case of the gTLD “.AMAZON”
Wydane: (2025)
Wydane: (2025)
PUBLIC NOTE concerning the case of the gTLD “.AMAZON”
Wydane: (2025)
Wydane: (2025)
The political philosophy of AI : An introduction
od: Coeckelbergh, Mark
Wydane: (2022)
od: Coeckelbergh, Mark
Wydane: (2022)
The Oxford handbook of ethics of AI
od: Dubber, Markus Dirk editor., i wsp.
Wydane: (2020)
od: Dubber, Markus Dirk editor., i wsp.
Wydane: (2020)
Characteristics of enterprises thaht adopt fast broadband
od: Oliveira, João Maria
od: Oliveira, João Maria
COVID‑19: Information and decisions for adopting lockdown
od: Massad, Eduardo
Wydane: (2024)
od: Massad, Eduardo
Wydane: (2024)
COVID-19: Information and decisions for adopting lockdown
od: Massade, Eduardo
od: Massade, Eduardo
Social networks, training, and strategies for adopting digital technologies
od: Santos, Emerson Gomes dos, i wsp.
od: Santos, Emerson Gomes dos, i wsp.
Social networks, training, and strategies for adopting digital technologies
od: Santos, Emerson Gomes dos, i wsp.
Wydane: (2025)
od: Santos, Emerson Gomes dos, i wsp.
Wydane: (2025)
Beyond quantity : research with subsymbolic AI /
od: Sudmann, Andreas, i wsp.
Wydane: (2023)
od: Sudmann, Andreas, i wsp.
Wydane: (2023)
The Artificial Intelligence and generative AI bible
od: Fraley, Alger
Wydane: (2024)
od: Fraley, Alger
Wydane: (2024)
Surveillance technologies and education: Mapping the use of facial recognition in public schools
od: Martins, Fernanda, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Martins, Fernanda, i wsp.
Wydane: (2024)
Surveillance technologies and education: Mapping the use of facial recognition in public schools
od: Martins, Fernanda, i wsp.
od: Martins, Fernanda, i wsp.
Digital payment adoption in Brazil during the covid-19 pandemic
od: Araujo, Marcelo Henrique de, i wsp.
od: Araujo, Marcelo Henrique de, i wsp.
Digital payment adoption in Brazil during the COVID-19 pandemic
od: Araujo, Marcelo Henrique de, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Araujo, Marcelo Henrique de, i wsp.
Wydane: (2024)
Technology adoption and professional qualification: An analysis of the progress of digital transformation in Brazil
od: Braga, Cícero Augusto Silveira, i wsp.
od: Braga, Cícero Augusto Silveira, i wsp.
Technology adoption and professional qualification: An analysis of the progress of digital transformation in Brazil
od: Pinto, Bruno Pereira, i wsp.
Wydane: (2025)
od: Pinto, Bruno Pereira, i wsp.
Wydane: (2025)
The social networks of Brazilian museums: Mapping of and behavior in museum field events in May 2020
od: Miranda, Rose Moreira de
Wydane: (2024)
od: Miranda, Rose Moreira de
Wydane: (2024)
The social networks of Brazilian museums: Mapping of and behavior in museum field events in May 2020
od: Miranda, Rose Moreira de
od: Miranda, Rose Moreira de
Podobne zapisy
-
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 members - Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
od: Presidency of the G20, i wsp.
Wydane: (2024) -
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), i wsp.
Wydane: (2025) -
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Wydane: (2016) -
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Wydane: (2013) -
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
od: Mansell, Robin, i wsp.
Wydane: (2015)