Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 member
140 p.
Gardado en:
Main Authors: | Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR (NIC.br), Comitê Gestor da Internet no Brasil (CGI.br), Brasil - Governo Federal |
---|---|
Outros autores: | Cetic.br |
Formato: | Relatórios |
Idioma: | inglés |
Publicado: |
2025
|
Subjects: | |
Acceso en liña: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/5526 |
Tags: |
Engadir etiqueta
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
|
Títulos similares
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 members - Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
por: Presidency of the G20, et al.
Publicado: (2024)
por: Presidency of the G20, et al.
Publicado: (2024)
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), et al.
Publicado: (2025)
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), et al.
Publicado: (2025)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado: (2016)
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado: (2016)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado: (2013)
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado: (2013)
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
por: Mansell, Robin, et al.
Publicado: (2015)
por: Mansell, Robin, et al.
Publicado: (2015)
La renovación de la visión de las sociedades del conocimiento para la paz y el desarrollo sostenible
por: Mansell, Robin, et al.
Publicado: (2015)
por: Mansell, Robin, et al.
Publicado: (2015)
Construindo uma experiência agradável na Web desde o começo com progressive enhancement
por: Conferência Web.br São Paulo, et al.
por: Conferência Web.br São Paulo, et al.
Ibero-América: Uma comunidade, duas línguas pluricêntricas
por: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Publicado: (2021)
por: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Publicado: (2021)
Línguas, cultura, ciência e inovação
por: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Publicado: (2023)
por: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Publicado: (2023)
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
por: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Publicado: (2022)
por: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Publicado: (2022)
Fairness in AI and impact on VR (Inglês)
por: Conferência Web.br São Paulo, et al.
por: Conferência Web.br São Paulo, et al.
Fairness in AI and impact on VR (Português)
por: Conferência Web.br São Paulo, et al.
por: Conferência Web.br São Paulo, et al.
Mapping principles of artificial intelligence
por: Guimarães, Caroline Burle dos Santos, et al.
Publicado: (2019)
por: Guimarães, Caroline Burle dos Santos, et al.
Publicado: (2019)
Ansible: up and running : automating configuration management and deployment the easy way/
por: Hochstein, Lorin, et al.
Publicado: (2017)
por: Hochstein, Lorin, et al.
Publicado: (2017)
Mapping the experiences of community networks in Brazil: A quantitative study
por: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
Publicado: (2022)
por: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
Publicado: (2022)
AI ethics /
por: Coeckelbergh, Mark,
Publicado: (2020)
por: Coeckelbergh, Mark,
Publicado: (2020)
AI for diversity /
por: Søraa, Roger Andre,
Publicado: (2023)
por: Søraa, Roger Andre,
Publicado: (2023)
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
por: Campagner, Andrea, et al.
Publicado: (2024)
por: Campagner, Andrea, et al.
Publicado: (2024)
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
por: Cabitza, Federico, et al.
por: Cabitza, Federico, et al.
Characteristics of enterprises that adopt fast broadband
por: Oliveira, João Maria de
Publicado: (2024)
por: Oliveira, João Maria de
Publicado: (2024)
Youth and violent extremism on social media: mapping the research
por: Alava, Séraphin, et al.
Publicado: (2017)
por: Alava, Séraphin, et al.
Publicado: (2017)
PUBLIC NOTE concerning the case of the gTLD “.AMAZON”
Publicado: (2025)
Publicado: (2025)
PUBLIC NOTE concerning the case of the gTLD “.AMAZON”
Publicado: (2025)
Publicado: (2025)
The political philosophy of AI : An introduction
por: Coeckelbergh, Mark
Publicado: (2022)
por: Coeckelbergh, Mark
Publicado: (2022)
The Oxford handbook of ethics of AI
por: Dubber, Markus Dirk editor., et al.
Publicado: (2020)
por: Dubber, Markus Dirk editor., et al.
Publicado: (2020)
Characteristics of enterprises thaht adopt fast broadband
por: Oliveira, João Maria
por: Oliveira, João Maria
COVID‑19: Information and decisions for adopting lockdown
por: Massad, Eduardo
Publicado: (2024)
por: Massad, Eduardo
Publicado: (2024)
COVID-19: Information and decisions for adopting lockdown
por: Massade, Eduardo
por: Massade, Eduardo
Social networks, training, and strategies for adopting digital technologies
por: Santos, Emerson Gomes dos, et al.
por: Santos, Emerson Gomes dos, et al.
Social networks, training, and strategies for adopting digital technologies
por: Santos, Emerson Gomes dos, et al.
Publicado: (2025)
por: Santos, Emerson Gomes dos, et al.
Publicado: (2025)
Beyond quantity : research with subsymbolic AI /
por: Sudmann, Andreas, et al.
Publicado: (2023)
por: Sudmann, Andreas, et al.
Publicado: (2023)
The Artificial Intelligence and generative AI bible
por: Fraley, Alger
Publicado: (2024)
por: Fraley, Alger
Publicado: (2024)
Surveillance technologies and education: Mapping the use of facial recognition in public schools
por: Martins, Fernanda, et al.
Publicado: (2024)
por: Martins, Fernanda, et al.
Publicado: (2024)
Surveillance technologies and education: Mapping the use of facial recognition in public schools
por: Martins, Fernanda, et al.
por: Martins, Fernanda, et al.
Digital payment adoption in Brazil during the covid-19 pandemic
por: Araujo, Marcelo Henrique de, et al.
por: Araujo, Marcelo Henrique de, et al.
Digital payment adoption in Brazil during the COVID-19 pandemic
por: Araujo, Marcelo Henrique de, et al.
Publicado: (2024)
por: Araujo, Marcelo Henrique de, et al.
Publicado: (2024)
Technology adoption and professional qualification: An analysis of the progress of digital transformation in Brazil
por: Braga, Cícero Augusto Silveira, et al.
por: Braga, Cícero Augusto Silveira, et al.
Technology adoption and professional qualification: An analysis of the progress of digital transformation in Brazil
por: Pinto, Bruno Pereira, et al.
Publicado: (2025)
por: Pinto, Bruno Pereira, et al.
Publicado: (2025)
The social networks of Brazilian museums: Mapping of and behavior in museum field events in May 2020
por: Miranda, Rose Moreira de
Publicado: (2024)
por: Miranda, Rose Moreira de
Publicado: (2024)
The social networks of Brazilian museums: Mapping of and behavior in museum field events in May 2020
por: Miranda, Rose Moreira de
por: Miranda, Rose Moreira de
Títulos similares
-
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 members - Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
por: Presidency of the G20, et al.
Publicado: (2024) -
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), et al.
Publicado: (2025) -
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado: (2016) -
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado: (2013) -
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
por: Mansell, Robin, et al.
Publicado: (2015)