Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 member
140 p.
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR (NIC.br), Comitê Gestor da Internet no Brasil (CGI.br), Brasil - Governo Federal |
---|---|
Autres auteurs: | Cetic.br |
Format: | Relatórios |
Langue: | anglais |
Publié: |
2025
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/5526 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 members - Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
par: Presidency of the G20, et autres
Publié: (2024)
par: Presidency of the G20, et autres
Publié: (2024)
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), et autres
Publié: (2025)
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), et autres
Publié: (2025)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2016)
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2016)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2013)
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2013)
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
par: Mansell, Robin, et autres
Publié: (2015)
par: Mansell, Robin, et autres
Publié: (2015)
La renovación de la visión de las sociedades del conocimiento para la paz y el desarrollo sostenible
par: Mansell, Robin, et autres
Publié: (2015)
par: Mansell, Robin, et autres
Publié: (2015)
Construindo uma experiência agradável na Web desde o começo com progressive enhancement
par: Conferência Web.br São Paulo, et autres
par: Conferência Web.br São Paulo, et autres
Ibero-América: Uma comunidade, duas línguas pluricêntricas
par: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Publié: (2021)
par: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Publié: (2021)
Línguas, cultura, ciência e inovação
par: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Publié: (2023)
par: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Publié: (2023)
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
par: Rodriguez, Maria Barron, et autres
Publié: (2022)
par: Rodriguez, Maria Barron, et autres
Publié: (2022)
Fairness in AI and impact on VR (Inglês)
par: Conferência Web.br São Paulo, et autres
par: Conferência Web.br São Paulo, et autres
Fairness in AI and impact on VR (Português)
par: Conferência Web.br São Paulo, et autres
par: Conferência Web.br São Paulo, et autres
Mapping principles of artificial intelligence
par: Guimarães, Caroline Burle dos Santos, et autres
Publié: (2019)
par: Guimarães, Caroline Burle dos Santos, et autres
Publié: (2019)
Ansible: up and running : automating configuration management and deployment the easy way/
par: Hochstein, Lorin, et autres
Publié: (2017)
par: Hochstein, Lorin, et autres
Publié: (2017)
Mapping the experiences of community networks in Brazil: A quantitative study
par: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
Publié: (2022)
par: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
Publié: (2022)
AI ethics /
par: Coeckelbergh, Mark,
Publié: (2020)
par: Coeckelbergh, Mark,
Publié: (2020)
AI for diversity /
par: Søraa, Roger Andre,
Publié: (2023)
par: Søraa, Roger Andre,
Publié: (2023)
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
par: Campagner, Andrea, et autres
Publié: (2024)
par: Campagner, Andrea, et autres
Publié: (2024)
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
par: Cabitza, Federico, et autres
par: Cabitza, Federico, et autres
Characteristics of enterprises that adopt fast broadband
par: Oliveira, João Maria de
Publié: (2024)
par: Oliveira, João Maria de
Publié: (2024)
Youth and violent extremism on social media: mapping the research
par: Alava, Séraphin, et autres
Publié: (2017)
par: Alava, Séraphin, et autres
Publié: (2017)
PUBLIC NOTE concerning the case of the gTLD “.AMAZON”
Publié: (2025)
Publié: (2025)
PUBLIC NOTE concerning the case of the gTLD “.AMAZON”
Publié: (2025)
Publié: (2025)
The political philosophy of AI : An introduction
par: Coeckelbergh, Mark
Publié: (2022)
par: Coeckelbergh, Mark
Publié: (2022)
The Oxford handbook of ethics of AI
par: Dubber, Markus Dirk editor., et autres
Publié: (2020)
par: Dubber, Markus Dirk editor., et autres
Publié: (2020)
Characteristics of enterprises thaht adopt fast broadband
par: Oliveira, João Maria
par: Oliveira, João Maria
COVID‑19: Information and decisions for adopting lockdown
par: Massad, Eduardo
Publié: (2024)
par: Massad, Eduardo
Publié: (2024)
COVID-19: Information and decisions for adopting lockdown
par: Massade, Eduardo
par: Massade, Eduardo
Social networks, training, and strategies for adopting digital technologies
par: Santos, Emerson Gomes dos, et autres
par: Santos, Emerson Gomes dos, et autres
Social networks, training, and strategies for adopting digital technologies
par: Santos, Emerson Gomes dos, et autres
Publié: (2025)
par: Santos, Emerson Gomes dos, et autres
Publié: (2025)
Beyond quantity : research with subsymbolic AI /
par: Sudmann, Andreas, et autres
Publié: (2023)
par: Sudmann, Andreas, et autres
Publié: (2023)
The Artificial Intelligence and generative AI bible
par: Fraley, Alger
Publié: (2024)
par: Fraley, Alger
Publié: (2024)
Surveillance technologies and education: Mapping the use of facial recognition in public schools
par: Martins, Fernanda, et autres
Publié: (2024)
par: Martins, Fernanda, et autres
Publié: (2024)
Surveillance technologies and education: Mapping the use of facial recognition in public schools
par: Martins, Fernanda, et autres
par: Martins, Fernanda, et autres
Digital payment adoption in Brazil during the covid-19 pandemic
par: Araujo, Marcelo Henrique de, et autres
par: Araujo, Marcelo Henrique de, et autres
Digital payment adoption in Brazil during the COVID-19 pandemic
par: Araujo, Marcelo Henrique de, et autres
Publié: (2024)
par: Araujo, Marcelo Henrique de, et autres
Publié: (2024)
Technology adoption and professional qualification: An analysis of the progress of digital transformation in Brazil
par: Braga, Cícero Augusto Silveira, et autres
par: Braga, Cícero Augusto Silveira, et autres
Technology adoption and professional qualification: An analysis of the progress of digital transformation in Brazil
par: Pinto, Bruno Pereira, et autres
Publié: (2025)
par: Pinto, Bruno Pereira, et autres
Publié: (2025)
The social networks of Brazilian museums: Mapping of and behavior in museum field events in May 2020
par: Miranda, Rose Moreira de
Publié: (2024)
par: Miranda, Rose Moreira de
Publié: (2024)
The social networks of Brazilian museums: Mapping of and behavior in museum field events in May 2020
par: Miranda, Rose Moreira de
par: Miranda, Rose Moreira de
Documents similaires
-
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 members - Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
par: Presidency of the G20, et autres
Publié: (2024) -
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), et autres
Publié: (2025) -
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2016) -
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2013) -
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
par: Mansell, Robin, et autres
Publié: (2015)