Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 member
140 p.
محفوظ في:
المؤلفون الرئيسيون: | Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR (NIC.br), Comitê Gestor da Internet no Brasil (CGI.br), Brasil - Governo Federal |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Cetic.br |
التنسيق: | Relatórios |
اللغة: | الإنجليزية |
منشور في: |
2025
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/5526 |
الوسوم: |
إضافة وسم
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
|
مواد مشابهة
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 members - Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
حسب: Presidency of the G20, وآخرون
منشور في: (2024)
حسب: Presidency of the G20, وآخرون
منشور في: (2024)
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
حسب: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), وآخرون
منشور في: (2025)
حسب: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), وآخرون
منشور في: (2025)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
حسب: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
منشور في: (2016)
حسب: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
منشور في: (2016)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
حسب: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
منشور في: (2013)
حسب: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
منشور في: (2013)
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
حسب: Mansell, Robin, وآخرون
منشور في: (2015)
حسب: Mansell, Robin, وآخرون
منشور في: (2015)
La renovación de la visión de las sociedades del conocimiento para la paz y el desarrollo sostenible
حسب: Mansell, Robin, وآخرون
منشور في: (2015)
حسب: Mansell, Robin, وآخرون
منشور في: (2015)
Construindo uma experiência agradável na Web desde o começo com progressive enhancement
حسب: Conferência Web.br São Paulo, وآخرون
حسب: Conferência Web.br São Paulo, وآخرون
Ibero-América: Uma comunidade, duas línguas pluricêntricas
حسب: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
منشور في: (2021)
حسب: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
منشور في: (2021)
Línguas, cultura, ciência e inovação
حسب: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
منشور في: (2023)
حسب: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
منشور في: (2023)
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
حسب: Rodriguez, Maria Barron, وآخرون
منشور في: (2022)
حسب: Rodriguez, Maria Barron, وآخرون
منشور في: (2022)
Fairness in AI and impact on VR (Inglês)
حسب: Conferência Web.br São Paulo, وآخرون
حسب: Conferência Web.br São Paulo, وآخرون
Fairness in AI and impact on VR (Português)
حسب: Conferência Web.br São Paulo, وآخرون
حسب: Conferência Web.br São Paulo, وآخرون
Mapping principles of artificial intelligence
حسب: Guimarães, Caroline Burle dos Santos, وآخرون
منشور في: (2019)
حسب: Guimarães, Caroline Burle dos Santos, وآخرون
منشور في: (2019)
Ansible: up and running : automating configuration management and deployment the easy way/
حسب: Hochstein, Lorin, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Hochstein, Lorin, وآخرون
منشور في: (2017)
Mapping the experiences of community networks in Brazil: A quantitative study
حسب: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
منشور في: (2022)
حسب: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
منشور في: (2022)
AI ethics /
حسب: Coeckelbergh, Mark,
منشور في: (2020)
حسب: Coeckelbergh, Mark,
منشور في: (2020)
AI for diversity /
حسب: Søraa, Roger Andre,
منشور في: (2023)
حسب: Søraa, Roger Andre,
منشور في: (2023)
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
حسب: Campagner, Andrea, وآخرون
منشور في: (2024)
حسب: Campagner, Andrea, وآخرون
منشور في: (2024)
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
حسب: Cabitza, Federico, وآخرون
حسب: Cabitza, Federico, وآخرون
Characteristics of enterprises that adopt fast broadband
حسب: Oliveira, João Maria de
منشور في: (2024)
حسب: Oliveira, João Maria de
منشور في: (2024)
Youth and violent extremism on social media: mapping the research
حسب: Alava, Séraphin, وآخرون
منشور في: (2017)
حسب: Alava, Séraphin, وآخرون
منشور في: (2017)
PUBLIC NOTE concerning the case of the gTLD “.AMAZON”
منشور في: (2025)
منشور في: (2025)
PUBLIC NOTE concerning the case of the gTLD “.AMAZON”
منشور في: (2025)
منشور في: (2025)
The political philosophy of AI : An introduction
حسب: Coeckelbergh, Mark
منشور في: (2022)
حسب: Coeckelbergh, Mark
منشور في: (2022)
The Oxford handbook of ethics of AI
حسب: Dubber, Markus Dirk editor., وآخرون
منشور في: (2020)
حسب: Dubber, Markus Dirk editor., وآخرون
منشور في: (2020)
Characteristics of enterprises thaht adopt fast broadband
حسب: Oliveira, João Maria
حسب: Oliveira, João Maria
COVID‑19: Information and decisions for adopting lockdown
حسب: Massad, Eduardo
منشور في: (2024)
حسب: Massad, Eduardo
منشور في: (2024)
COVID-19: Information and decisions for adopting lockdown
حسب: Massade, Eduardo
حسب: Massade, Eduardo
Social networks, training, and strategies for adopting digital technologies
حسب: Santos, Emerson Gomes dos, وآخرون
حسب: Santos, Emerson Gomes dos, وآخرون
Social networks, training, and strategies for adopting digital technologies
حسب: Santos, Emerson Gomes dos, وآخرون
منشور في: (2025)
حسب: Santos, Emerson Gomes dos, وآخرون
منشور في: (2025)
Beyond quantity : research with subsymbolic AI /
حسب: Sudmann, Andreas, وآخرون
منشور في: (2023)
حسب: Sudmann, Andreas, وآخرون
منشور في: (2023)
The Artificial Intelligence and generative AI bible
حسب: Fraley, Alger
منشور في: (2024)
حسب: Fraley, Alger
منشور في: (2024)
Surveillance technologies and education: Mapping the use of facial recognition in public schools
حسب: Martins, Fernanda, وآخرون
منشور في: (2024)
حسب: Martins, Fernanda, وآخرون
منشور في: (2024)
Surveillance technologies and education: Mapping the use of facial recognition in public schools
حسب: Martins, Fernanda, وآخرون
حسب: Martins, Fernanda, وآخرون
Digital payment adoption in Brazil during the covid-19 pandemic
حسب: Araujo, Marcelo Henrique de, وآخرون
حسب: Araujo, Marcelo Henrique de, وآخرون
Digital payment adoption in Brazil during the COVID-19 pandemic
حسب: Araujo, Marcelo Henrique de, وآخرون
منشور في: (2024)
حسب: Araujo, Marcelo Henrique de, وآخرون
منشور في: (2024)
Technology adoption and professional qualification: An analysis of the progress of digital transformation in Brazil
حسب: Braga, Cícero Augusto Silveira, وآخرون
حسب: Braga, Cícero Augusto Silveira, وآخرون
Technology adoption and professional qualification: An analysis of the progress of digital transformation in Brazil
حسب: Pinto, Bruno Pereira, وآخرون
منشور في: (2025)
حسب: Pinto, Bruno Pereira, وآخرون
منشور في: (2025)
The social networks of Brazilian museums: Mapping of and behavior in museum field events in May 2020
حسب: Miranda, Rose Moreira de
منشور في: (2024)
حسب: Miranda, Rose Moreira de
منشور في: (2024)
The social networks of Brazilian museums: Mapping of and behavior in museum field events in May 2020
حسب: Miranda, Rose Moreira de
حسب: Miranda, Rose Moreira de
مواد مشابهة
-
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 members - Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
حسب: Presidency of the G20, وآخرون
منشور في: (2024) -
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
حسب: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), وآخرون
منشور في: (2025) -
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
حسب: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
منشور في: (2016) -
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
حسب: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
منشور في: (2013) -
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
حسب: Mansell, Robin, وآخرون
منشور في: (2015)