Incorporating the digital dimension into Inaf: Premises, challenges and proposals for implementation
Spremljeno u:
Glavni autori: | Lima, Ana Lúcia D´ Império, Belusci, Heloisa Trenche, Barbosa, Jacqueline Peixoto |
---|---|
Daljnji autori: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Jezik: | engleski |
Izdano: |
São Paulo
2024
|
Teme: | |
Online pristup: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2595 |
Oznake: |
Dodaj oznaku
Bez oznaka, Budi prvi tko označuje ovaj zapis!
|
Slični predmeti
Incorporating the digital dimension into Inaf: Premises, challenges and proposals for implementation
od: Lima, Ana Lúcia D'Império, i dr.
od: Lima, Ana Lúcia D'Império, i dr.
Incorporação da dimensão digital no Inaf: premissas, desafios e propostas para sua implementação
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império, i dr.
Izdano: (2024)
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império, i dr.
Izdano: (2024)
Incorporação da dimensão digital no Inaf: premissas, desafios e propostas para sua implementação
od: Lima, Ana Lúcia D'Império, i dr.
od: Lima, Ana Lúcia D'Império, i dr.
Pathways to a national policy for cultural data and information in times of Big Data
od: Vaz, José Carlos, i dr.
Izdano: (2024)
od: Vaz, José Carlos, i dr.
Izdano: (2024)
Caminhos para uma política nacional de dados e informações culturais em tempos de Big Data
od: Vaz, José Carlos, i dr.
Izdano: (2024)
od: Vaz, José Carlos, i dr.
Izdano: (2024)
Cyberspace : the human dimension
od: Whittle, David B.
Izdano: (1997)
od: Whittle, David B.
Izdano: (1997)
Implementing and managing egovernment : an international text /
od: Heeks, Richard
Izdano: (2006)
od: Heeks, Richard
Izdano: (2006)
Final grades of elementary education: the role played by ICT in the most challenging stage in basic education
od: Lima, Ana Lúcia D'Império, i dr.
od: Lima, Ana Lúcia D'Império, i dr.
Final grades of elementary education: The role played by ICT in the most challenging stage in Basic Education
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império, i dr.
Izdano: (2024)
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império, i dr.
Izdano: (2024)
Practical guide to implement surveys on ICT use in primary and secondary schools
od: Martínez, Ana Laura, i dr.
Izdano: (2020)
od: Martínez, Ana Laura, i dr.
Izdano: (2020)
Metaverse and childhood: Proposals for the protection of children’s data
od: Teffé, Chiara Spadaccini de
od: Teffé, Chiara Spadaccini de
Metaverse and childhood: Proposals for the protection of children’s data
od: Teffé, Chiara Antonia Spadaccini de
Izdano: (2024)
od: Teffé, Chiara Antonia Spadaccini de
Izdano: (2024)
Implementation of ICT in public schools and intergovernmental relations in Brazil
od: Duarte, Marisa
od: Duarte, Marisa
Implementing wsis outcomes: a ten-year review
od: United Nations Conference on Trade and Development
Izdano: (2015)
od: United Nations Conference on Trade and Development
Izdano: (2015)
Meaningful connectivity: measurement proposals and the portrait of the population in Brazil
Izdano: (2024)
Izdano: (2024)
Implementation of ICT in public schools and intergovernmental relations in Brazil
od: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Izdano: (2012)
od: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Izdano: (2012)
Implementation of the Best Practices for Data on the Web in Brazil and Costa Rica
od: Lóscio, Bernadette Farias, i dr.
Izdano: (2024)
od: Lóscio, Bernadette Farias, i dr.
Izdano: (2024)
Poster Implementation of the Best Practices for Data on the Web in Brazil and Costa Rica
od: Lóscio, Bernadette Farias, i dr.
Izdano: (2019)
od: Lóscio, Bernadette Farias, i dr.
Izdano: (2019)
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
od: Lima, Ana Lúcia D'Império
od: Lima, Ana Lúcia D'Império
ICT in brazilian education: access is advancing. what about learning?
od: Lima, Ana Lúcia D'Império
od: Lima, Ana Lúcia D'Império
Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Izdano: (2024)
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Izdano: (2024)
USO DAS TIC NA EDUCAÇÃO: INCLUSÃO OU EXCLUSÃO DIGITAL?
od: Lima, Ana Lúcia D'Império
od: Lima, Ana Lúcia D'Império
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
od: Lima, Ana Lúcia D'Império
od: Lima, Ana Lúcia D'Império
Uso das TIC na educação: inclusão ou exclusão digital?
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Izdano: (2024)
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Izdano: (2024)
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Izdano: (2012)
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Izdano: (2012)
ICT in Brazilian education: access is advancing. What about learning?
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Izdano: (2012)
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Izdano: (2012)
Measurement and monitoring of e-government indicators in the Latin America and the Caribbean: proposal from the GEALC network working group.
od: Berton Schnyder, Juan Manuel
od: Berton Schnyder, Juan Manuel
Measurement and monitoring of e-government indicators in the Latin America and the Caribbean: Proposal from the Gealc Network working group
od: Schnyder, Juan Manuel Berton
Izdano: (2024)
od: Schnyder, Juan Manuel Berton
Izdano: (2024)
Séries finais do ensino fundamental: o papel das TIC na etapa mais desafiadora do ensino básico
od: Lima, Ana Lúcia D'Império, i dr.
od: Lima, Ana Lúcia D'Império, i dr.
Séries finais do Ensino Fundamental: o papel das TIC na etapa mais desafiadora do Ensino Básico
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império, i dr.
Izdano: (2024)
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império, i dr.
Izdano: (2024)
What contributions can we get from the pilot experience with the “UCA Project” proposed by the Ministry of Education in Brazil, 2010-2012?
od: Fagundes, Léa da Cruz, i dr.
Izdano: (2024)
od: Fagundes, Léa da Cruz, i dr.
Izdano: (2024)
WHAT CONTRIBUTIONS CAN WE GET FROM THE PILOT EXPERIENCE WITH THE “UCA PROJECT” 1 PROPOSED BY THE MINISTRY OF EDUCATION 2 IN BRAZIL, 2010-2012?
od: Fagundes, Léa, i dr.
od: Fagundes, Léa, i dr.
Artificial Intelligence and culture: Opportunities and challenges for the Global South
od: Santaella, Lucia
Izdano: (2022)
od: Santaella, Lucia
Izdano: (2022)
National eHealth strategies in the region of the Americas: Progress and challenges
od: Novillo-Ortiz, David, i dr.
Izdano: (2024)
od: Novillo-Ortiz, David, i dr.
Izdano: (2024)
NATIONAL eHEALTH STRATEGIES IN THE REGION OF THE AMERICAS: PROGRESS AND CHALLENGES
od: Novillo-Ortiz, David, i dr.
od: Novillo-Ortiz, David, i dr.
As novas tecnologias digitais de informação e comunicação e sua relação com os níveis de alfabetismo
od: Catelli Junior, Roberto, i dr.
od: Catelli Junior, Roberto, i dr.
New digital information and communication technologies and their relationship with literacy levels
od: Catelli Junior, Roberto, i dr.
od: Catelli Junior, Roberto, i dr.
As novas tecnologias digitais de informação e comunicação e sua relação com os níveis de alfabetismo
od: Catelli Junior, Roberto, i dr.
Izdano: (2024)
od: Catelli Junior, Roberto, i dr.
Izdano: (2024)
New digital information and communication technologies and their relationship with literacy levels
od: Catelli Junior, Roberto, i dr.
Izdano: (2024)
od: Catelli Junior, Roberto, i dr.
Izdano: (2024)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império, i dr.
Izdano: (2024)
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império, i dr.
Izdano: (2024)
Slični predmeti
-
Incorporating the digital dimension into Inaf: Premises, challenges and proposals for implementation
od: Lima, Ana Lúcia D'Império, i dr. -
Incorporação da dimensão digital no Inaf: premissas, desafios e propostas para sua implementação
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império, i dr.
Izdano: (2024) -
Incorporação da dimensão digital no Inaf: premissas, desafios e propostas para sua implementação
od: Lima, Ana Lúcia D'Império, i dr. -
Pathways to a national policy for cultural data and information in times of Big Data
od: Vaz, José Carlos, i dr.
Izdano: (2024) -
Caminhos para uma política nacional de dados e informações culturais em tempos de Big Data
od: Vaz, José Carlos, i dr.
Izdano: (2024)