Moving forward: Education for the most marginalized post-COVID-19
Gorde:
Egile Nagusiak: | Unwin, Tim, Naseem, Azra, Pawluczuk, Alicja, Shareef, Mohamed, Spiesberger, Paul, West, Paul, Yoo, Christopher |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | Inglês |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2416 |
Etiketak: |
![]()
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Visando o futuro: educação para as populações mais marginalizadas pós-COVID-19
nork: Unwin, Tim, et al.
Argitaratua: (2024) -
Continuidade do ensino na pandemia COVID-19: o uso de TIC em escolas públicas brasileiras
nork: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Argitaratua: (2024) -
Continuity of education during the COVID-19 pandemic: The use of ICT in Brazilian public schools
nork: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Argitaratua: (2024) -
Plataformização da educação em tempos de pandemia
nork: Pretto, Nelson De Luca, et al.
Argitaratua: (2024) -
The platformization of education in times of pandemic
nork: Pretto, Nelson De Luca, et al.
Argitaratua: (2024)