Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Rodriguez, Maria Barron, Cobo, Cristóbal, Muñoz-Najar, Alberto, Sánchez Ciarrusta, Iñaki |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2022
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2407 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Explorando a implementação, a efetividade percebida e o monitoramento do ensino remoto
mā: Rodriguez, Maria Barron, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
mā: Rodriguez, Maria Barron, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
Emergency distance learning: From emergency responses to more open, inclusive, and quality education systems
mā: Mendes, Valtencir Maldonado
I whakaputaina: (2022)
mā: Mendes, Valtencir Maldonado
I whakaputaina: (2022)
Remote teaching during the pandemic: Challenges and potentials according to teachers
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Ensino remoto emergencial: de respostas emergenciais a sistemas educacionais mais abertos, inclusivos e de qualidade
mā: Mendes, Valtencir Maldonado
I whakaputaina: (2021)
mā: Mendes, Valtencir Maldonado
I whakaputaina: (2021)
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e potencialidades na visão dos professores
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Education and digital technologies: Challenges and strategies for the continuity of learning in times of COVID-19
I whakaputaina: (2021)
I whakaputaina: (2021)
NET effects: an evidence-led exploration of IGF impact
mā: Caeiro, Carolina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Caeiro, Carolina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Educação e tecnologias digitais: desafios e estratégias para a continuidade da aprendizagem em tempos de COVID-19
I whakaputaina: (2021)
I whakaputaina: (2021)
Fascículo Trabalho Remoto - Cartilha de Segurança para Internet
I whakaputaina: (2023)
I whakaputaina: (2023)
Modelo curricular da UNESCO para o ensino do jornalismo /
mā: tradução Rogers, Aline Paz, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2010)
mā: tradução Rogers, Aline Paz, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2010)
Recursos educacionais abertos no Brasil : o estado da arte, desafios e perspectivas para o desenvolvimento e inovação
mā: Santos, Andreia Inamorato dos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
mā: Santos, Andreia Inamorato dos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
Educação e desenvolvimento: modos de regulação dos sistemas de ensino
mā: Duarte, Marisa
mā: Duarte, Marisa
Education and development: regulation modes in educational systems
mā: Duarte, Marisa
mā: Duarte, Marisa
Education and development: regulation modes in educational systems
mā: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
I whakaputaina: (2025)
mā: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
I whakaputaina: (2025)
Continuity of education during the COVID-19 pandemic: The use of ICT in Brazilian public schools
mā: Macaya, Javiera Fernanda Medina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Macaya, Javiera Fernanda Medina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Educação e desenvolvimento: modos de regulação dos sistemas de ensino
mā: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
I whakaputaina: (2025)
mā: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
I whakaputaina: (2025)
Continuidade do ensino na pandemia COVID-19: o uso de TIC em escolas públicas brasileiras
mā: Macaya, Javiera Fernanda Medina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
mā: Macaya, Javiera Fernanda Medina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
Anatel and ICT in times of exceptional remote work
mā: Jacomassi, Eduardo M. C., me ētahi atu.
mā: Jacomassi, Eduardo M. C., me ētahi atu.
Anatel and ICT in times of exceptional remote work
mā: Jacomassi, Eduardo Marques da Costa, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Jacomassi, Eduardo Marques da Costa, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Educação técnica e tecnológica em questão : 25 anos de CEETEPS : história vivida
mā: Motoyama, Shozo 2751 organização, me ētahi atu.
I whakaputaina: (1995)
mā: Motoyama, Shozo 2751 organização, me ētahi atu.
I whakaputaina: (1995)
Qualidade da infraestrutura das escolas públicas do ensino fundamental no Brasil
mā: coordenação Alves, Maria Teresa Gonzaga, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2019)
mā: coordenação Alves, Maria Teresa Gonzaga, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2019)
Remote teaching during the pandemic: challenges and potentials according to teachers
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
Ansible: up and running : automating configuration management and deployment the easy way/
mā: Hochstein, Lorin, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2017)
mā: Hochstein, Lorin, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2017)
Formação de recursos humanos em informática em saúde
mā: Marin, Heimar de Fatima, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Marin, Heimar de Fatima, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Human resource education in health informatics
mā: Marin, Heimar de Fatima, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Marin, Heimar de Fatima, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The impact of information and communication technologies on business innovation: an exploration
mā: Marins, Luciana, me ētahi atu.
mā: Marins, Luciana, me ētahi atu.
The impact of information and communication technologies on business innovation: An exploration
mā: Marins, Luciana, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Marins, Luciana, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Multi-sensorial VR: exploring feelings and experiences (Português)
mā: Conferência Web.br São Paulo, me ētahi atu.
mā: Conferência Web.br São Paulo, me ētahi atu.
Multi-sensorial VR: exploring feelings and experiences (Inglês)
mā: Conferência Web.br São Paulo, me ētahi atu.
mā: Conferência Web.br São Paulo, me ētahi atu.
EXPLORING ALTERNATIVE DATA SOURCES TO MEASURE THE DIGITAL ECONOMY
mā: Vilgis, Veronika, me ētahi atu.
mā: Vilgis, Veronika, me ētahi atu.
Exploring alternative data sources to measure the digital economy
mā: Vilgis, Veronika, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Vilgis, Veronika, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Parental mediation in the use of ICT as perceived by brazilian children: reflections on the 2014 ICT Kids Online Brazil Survey
mā: Cabello, Patricio, me ētahi atu.
mā: Cabello, Patricio, me ētahi atu.
Parental mediation in the use of ICT as perceived by Brazilian children: Reflections on the 2014 ICT Kids Online Brazil survey
mā: Cabello, Patricio, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Cabello, Patricio, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Monitoring and Punishment: Communication and Control on the Internet
mā: Silveira, Sérgio Amadeu da
I whakaputaina: (2024)
mā: Silveira, Sérgio Amadeu da
I whakaputaina: (2024)
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 member
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
Guia mangá: física mecânica clássica
mā: Nitta, Hideo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2010)
mā: Nitta, Hideo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2010)
Um computador por aluno : a experiência brasileira
mā: Lustosa, Paulo Henrique, 1968- relator, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2008)
mā: Lustosa, Paulo Henrique, 1968- relator, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2008)
Pedagogia do oprimido /
mā: Freire, Paulo 1921-1997
I whakaputaina: (2016)
mā: Freire, Paulo 1921-1997
I whakaputaina: (2016)
Visão em Saúde Digital: experiência e método colaborativo da RNP
mā: Moro, Claudia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Moro, Claudia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Guia conectividade na educação: passo a passo para a conectividade das escolas públicas brasileiras
I whakaputaina: (2021)
I whakaputaina: (2021)
Ngā tūemi rite
-
Explorando a implementação, a efetividade percebida e o monitoramento do ensino remoto
mā: Rodriguez, Maria Barron, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021) -
Emergency distance learning: From emergency responses to more open, inclusive, and quality education systems
mā: Mendes, Valtencir Maldonado
I whakaputaina: (2022) -
Remote teaching during the pandemic: Challenges and potentials according to teachers
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
Ensino remoto emergencial: de respostas emergenciais a sistemas educacionais mais abertos, inclusivos e de qualidade
mā: Mendes, Valtencir Maldonado
I whakaputaina: (2021) -
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e potencialidades na visão dos professores
mā: Ferraz, Marina, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)