Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
196 p.
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Grizzle, Alton, Torras Calvo, Maria-Carme |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Livro |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
UNESCO
2013
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2340 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2013)
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2013)
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2016)
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2016)
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
mā: Posetti, Julie, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Posetti, Julie, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
I whakaputaina: (2024)
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
I whakaputaina: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Information for All Programme
mā: Unesco
I whakaputaina: (2014)
mā: Unesco
I whakaputaina: (2014)
Computational language and the need to rethink the curriculum
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Inequalities in digital literacy: Definitions, measurements, explanations and policy implications
mā: Helsper, Ellen Johanna
I whakaputaina: (2024)
mā: Helsper, Ellen Johanna
I whakaputaina: (2024)
MEDIA LITERACY IN SCHOOLS: FIGHTING ONLINE DISINFORMATION
mā: Canto, Mariana
mā: Canto, Mariana
Digital competence of teachers
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
Inequalities in digital literacy: definitions, measurements, explanations and policy implications
mā: Helsper, Ellen Johanna
mā: Helsper, Ellen Johanna
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2013)
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2013)
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
Competências digitais dos professores
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
Challenges in eHealth strategies and systems to monitor and evaluate policies
I whakaputaina: (2024)
I whakaputaina: (2024)
Monitoring of public policies and information systems in social policies in Brazil
mā: Porto, Lya, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Porto, Lya, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
CHALLENGES IN eHEALTH STRATEGIES AND SYSTEMS TO MONITOR AND EVALUATE POLICIES
mā: Patiño, Jorge A.
mā: Patiño, Jorge A.
Monitoring of public policies and information systems in social policies in Brazil
mā: Porto, Lya, me ētahi atu.
mā: Porto, Lya, me ētahi atu.
Media literacy: How can education help fight disinformation?
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
Media literacy: How can education help fight disinformation?
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Silva, Priscilla, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Networks and netwars : the future of terror, crime and militancy /
mā: Arquilla, John edt., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2001)
mā: Arquilla, John edt., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2001)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
ICT in Health survey and the design of public policies for the Brazilian e-Health Strategy
mā: Zinader, Juliana Pereira de Souza, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Zinader, Juliana Pereira de Souza, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
ICT IN HEALTH SURVEY AND THE DESIGN OF PUBLIC POLICIES FOR THE BRAZILIAN E-HEALTH STRATEGY
mā: Zinader, Juliana P. Souza, me ētahi atu.
mā: Zinader, Juliana P. Souza, me ētahi atu.
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
mā: Nejm, Rodrigo
I whakaputaina: (2024)
mā: Nejm, Rodrigo
I whakaputaina: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
mā: Nejm, Rodrigo
mā: Nejm, Rodrigo
Borders in cyberspace : information policy and the global information infrastructure
mā: Kahin, Brian editor, me ētahi atu.
I whakaputaina: (1997)
mā: Kahin, Brian editor, me ētahi atu.
I whakaputaina: (1997)
From Babbage to Zuckerberg: A brief history of information technologies and their impacts on the industry
mā: Tigre, Paulo Bastos
I whakaputaina: (2024)
mā: Tigre, Paulo Bastos
I whakaputaina: (2024)
The empowerment of peripheral girls in São Paulo city through digital information and communication technologies and media and information literacy to leave no one behind
mā: Rehder, Maria
I whakaputaina: (2024)
mā: Rehder, Maria
I whakaputaina: (2024)
A brief history of cyberspace
mā: Ning, Huansheng,
I whakaputaina: (2022)
mā: Ning, Huansheng,
I whakaputaina: (2022)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
FROM BABBAGE TO ZUCKERBERG: A BRIEF HISTORy OF INFORMATION TECHNOLOGIES AND THEIR IMPACTS ON THE INDUSTRy
mā: Tigre, Paulo Bastos 1952-
mā: Tigre, Paulo Bastos 1952-
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
mā: INCoDe.2030
mā: INCoDe.2030
Cyber war : the next threat to national security and what to do about it /
mā: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2010)
mā: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2010)
The empowerment of peripheral girls in São Paulo city through digital information and communication technologies and media and information literacy to leave no one behind
mā: Rehder, Maria
mā: Rehder, Maria
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Curricula, ICT and public policies for education
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
I whakaputaina: (2024)
Ngā tūemi rite
-
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016) -
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2013) -
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024) -
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2016) -
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
mā: Posetti, Julie, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)