Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
196 p.
Gorde:
Egile Nagusiak: | Grizzle, Alton, Torras Calvo, Maria-Carme |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Livro |
Hizkuntza: | ingelesa |
Argitaratua: |
UNESCO
2013
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2340 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
nork: Grizzle, Alton, et al.
Argitaratua: (2016)
nork: Grizzle, Alton, et al.
Argitaratua: (2016)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2013)
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2013)
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
nork: Sobral, Mariana Canto
Argitaratua: (2024)
nork: Sobral, Mariana Canto
Argitaratua: (2024)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2016)
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2016)
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
nork: Posetti, Julie, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Posetti, Julie, et al.
Argitaratua: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Argitaratua: (2024)
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Argitaratua: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
nork: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Information for All Programme
nork: Unesco
Argitaratua: (2014)
nork: Unesco
Argitaratua: (2014)
Computational language and the need to rethink the curriculum
nork: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Argitaratua: (2024)
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
nork: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Argitaratua: (2024)
Inequalities in digital literacy: Definitions, measurements, explanations and policy implications
nork: Helsper, Ellen Johanna
Argitaratua: (2024)
nork: Helsper, Ellen Johanna
Argitaratua: (2024)
MEDIA LITERACY IN SCHOOLS: FIGHTING ONLINE DISINFORMATION
nork: Canto, Mariana
nork: Canto, Mariana
Digital competence of teachers
nork: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Argitaratua: (2024)
nork: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Argitaratua: (2024)
Inequalities in digital literacy: definitions, measurements, explanations and policy implications
nork: Helsper, Ellen Johanna
nork: Helsper, Ellen Johanna
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2013)
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2013)
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2016)
nork: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Argitaratua: (2016)
Competências digitais dos professores
nork: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Argitaratua: (2024)
nork: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Argitaratua: (2024)
Challenges in eHealth strategies and systems to monitor and evaluate policies
Argitaratua: (2024)
Argitaratua: (2024)
Monitoring of public policies and information systems in social policies in Brazil
nork: Porto, Lya, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Porto, Lya, et al.
Argitaratua: (2024)
CHALLENGES IN eHEALTH STRATEGIES AND SYSTEMS TO MONITOR AND EVALUATE POLICIES
nork: Patiño, Jorge A.
nork: Patiño, Jorge A.
Monitoring of public policies and information systems in social policies in Brazil
nork: Porto, Lya, et al.
nork: Porto, Lya, et al.
Media literacy: How can education help fight disinformation?
nork: Silva, Priscilla, et al.
nork: Silva, Priscilla, et al.
Media literacy: How can education help fight disinformation?
nork: Silva, Priscilla, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Silva, Priscilla, et al.
Argitaratua: (2024)
Networks and netwars : the future of terror, crime and militancy /
nork: Arquilla, John edt., et al.
Argitaratua: (2001)
nork: Arquilla, John edt., et al.
Argitaratua: (2001)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
nork: Sobral, Mariana Canto
Argitaratua: (2024)
nork: Sobral, Mariana Canto
Argitaratua: (2024)
ICT in Health survey and the design of public policies for the Brazilian e-Health Strategy
nork: Zinader, Juliana Pereira de Souza, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Zinader, Juliana Pereira de Souza, et al.
Argitaratua: (2024)
ICT IN HEALTH SURVEY AND THE DESIGN OF PUBLIC POLICIES FOR THE BRAZILIAN E-HEALTH STRATEGY
nork: Zinader, Juliana P. Souza, et al.
nork: Zinader, Juliana P. Souza, et al.
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
nork: Nejm, Rodrigo
Argitaratua: (2024)
nork: Nejm, Rodrigo
Argitaratua: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
nork: Nejm, Rodrigo
nork: Nejm, Rodrigo
Borders in cyberspace : information policy and the global information infrastructure
nork: Kahin, Brian editor, et al.
Argitaratua: (1997)
nork: Kahin, Brian editor, et al.
Argitaratua: (1997)
From Babbage to Zuckerberg: A brief history of information technologies and their impacts on the industry
nork: Tigre, Paulo Bastos
Argitaratua: (2024)
nork: Tigre, Paulo Bastos
Argitaratua: (2024)
The empowerment of peripheral girls in São Paulo city through digital information and communication technologies and media and information literacy to leave no one behind
nork: Rehder, Maria
Argitaratua: (2024)
nork: Rehder, Maria
Argitaratua: (2024)
A brief history of cyberspace
nork: Ning, Huansheng,
Argitaratua: (2022)
nork: Ning, Huansheng,
Argitaratua: (2022)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
nork: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Argitaratua: (2024)
FROM BABBAGE TO ZUCKERBERG: A BRIEF HISTORy OF INFORMATION TECHNOLOGIES AND THEIR IMPACTS ON THE INDUSTRy
nork: Tigre, Paulo Bastos 1952-
nork: Tigre, Paulo Bastos 1952-
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
nork: INCoDe.2030
nork: INCoDe.2030
Cyber war : the next threat to national security and what to do about it /
nork: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), et al.
Argitaratua: (2010)
nork: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), et al.
Argitaratua: (2010)
The empowerment of peripheral girls in São Paulo city through digital information and communication technologies and media and information literacy to leave no one behind
nork: Rehder, Maria
nork: Rehder, Maria
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
nork: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Argitaratua: (2024)
Curricula, ICT and public policies for education
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Argitaratua: (2024)
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Argitaratua: (2024)
Antzeko izenburuak
-
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
nork: Grizzle, Alton, et al.
Argitaratua: (2016) -
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2013) -
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
nork: Sobral, Mariana Canto
Argitaratua: (2024) -
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2016) -
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
nork: Posetti, Julie, et al.
Argitaratua: (2024)