Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
204 p.
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoirí: | Grizzle, Alton, Torras Calvo, Maria-Carme |
---|---|
Rannpháirtithe: | Cetic.br |
Formáid: | Livro |
Teanga: | Português (Brasil) |
Foilsithe / Cruthaithe: |
UNESCO, Cetic.br
2016
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2339 |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
de réir: Grizzle, Alton, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
de réir: Grizzle, Alton, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias: resumo sobre as politicas da AMI
de réir: Unesco
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
de réir: Unesco
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
de réir: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
de réir: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
Infodemia: a desinformação e a alfabetização midiática no contexto da COVID-19
de réir: Albu, Debora, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Albu, Debora, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
de réir: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
de réir: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
O empoderamento de meninas periféricas na cidade de São Paulo por meio de tecnologias digitais de informação e comuicação e de alfabetização midiática e informacional para nõa deixar ninguém para trás
de réir: Rehder, Maria
de réir: Rehder, Maria
O empoderamento de meninas periféricas na cidade de São Paulo por meio de tecnologias digitais de informação e comunicação e de alfabetização midiática e informacional para não deixar ninguém para trás
de réir: Rehder, Maria
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Rehder, Maria
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
A pesquisa TIC Saúde e a formulação de políticas públicas da Estratégia de Saúde Digital do Brasil
de réir: Zinader, Juliana Pereira de Souza, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Zinader, Juliana Pereira de Souza, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
A PESQUISA TIC SAÚDE E A FORMULAÇÃO DE POLÍTICAS PÚBLICAS DA ESTRATÉGIA DE SAÚDE DIGITAL DO BRASIL
de réir: Zinader, Juliana P. Souza, et al.
de réir: Zinader, Juliana P. Souza, et al.
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
de réir: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
de réir: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
de réir: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
de réir: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
de réir: INCoDe.2030
de réir: INCoDe.2030
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
de réir: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Networks and netwars : the future of terror, crime and militancy /
de réir: Arquilla, John edt., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2001)
de réir: Arquilla, John edt., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2001)
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
de réir: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
de réir: Sobral, Mariana Canto
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Sobral, Mariana Canto
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
de réir: Sobral, Mariana Canto
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Sobral, Mariana Canto
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Cyber war : the next threat to national security and what to do about it /
de réir: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2010)
de réir: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2010)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
de réir: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Computational language and the need to rethink the curriculum
de réir: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
de réir: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
de réir: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Competências digitais dos professores
de réir: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Digital competence of teachers
de réir: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Diretrizes para as políticas de desenvolvimento e promoção do acesso aberto
de réir: Swan, Alma, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
de réir: Swan, Alma, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
Liberdade digital no Brasil: análise de contexto
de réir: Artigo 19
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
de réir: Artigo 19
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
Information for All Programme
de réir: Unesco
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
de réir: Unesco
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
The net delusion : the dark side of internet freedom /
de réir: Morozov, Evgeny 1984-
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
de réir: Morozov, Evgeny 1984-
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
Sociedade da transparência
de réir: Han, Byung-Chul, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2017)
de réir: Han, Byung-Chul, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2017)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
de réir: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
de réir: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Bitskrieg : the new challenge of cyberwarfare /
de réir: Arquilla, John author.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
de réir: Arquilla, John author.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
Manifesto pela educação midiática /
de réir: Buckingham, David, 1954-, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
de réir: Buckingham, David, 1954-, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
de réir: Araújo, Mônica Daisy Vieira
de réir: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
de réir: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
The survey of adult skills : reader's companion.
de réir: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
de réir: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
Conditions for the development of digital literacy of children
de réir: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
de réir: Araújo, Mônica Daisy Vieira
de réir: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Alfabetização e TIC: os testes adaptativos informatizados (TAI) como recurso
de réir: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Información y comunicación
de réir: Ferrer Rodríguez, Eulalio
Foilsithe / Cruthaithe: (1998)
de réir: Ferrer Rodríguez, Eulalio
Foilsithe / Cruthaithe: (1998)
The idealist : Aaron Swartz and the rise of free culture on the Internet
de réir: Peters, Justin author.
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
de réir: Peters, Justin author.
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
Planejamento estratégico 2003-2004: diretrizes, objetivos e ações prioritárias
de réir: Brasil. Presidência da República. Casa Civil. Comitê Executivo do Governo Eletrônico. Instituto Nacional de Tecnologia da Informação, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2003)
de réir: Brasil. Presidência da República. Casa Civil. Comitê Executivo do Governo Eletrônico. Instituto Nacional de Tecnologia da Informação, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2003)
Míreanna comhchosúla
-
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
de réir: Grizzle, Alton, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013) -
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias: resumo sobre as politicas da AMI
de réir: Unesco
Foilsithe / Cruthaithe: (2016) -
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
de réir: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Foilsithe / Cruthaithe: (2016) -
Infodemia: a desinformação e a alfabetização midiática no contexto da COVID-19
de réir: Albu, Debora, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024) -
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
de réir: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)