Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
158 p.
Zapisane w:
1. autor: | Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO) |
---|---|
Kolejni autorzy: | Cetic.br |
Format: | Livro |
Język: | angielski |
Wydane: |
Unesco
2013
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2338 |
Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Wydane: (2016)
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Wydane: (2016)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
od: Grizzle, Alton, i wsp.
Wydane: (2013)
od: Grizzle, Alton, i wsp.
Wydane: (2013)
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), i wsp.
Wydane: (2025)
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), i wsp.
Wydane: (2025)
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
od: Grizzle, Alton, i wsp.
Wydane: (2016)
od: Grizzle, Alton, i wsp.
Wydane: (2016)
Digital competence of teachers
od: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Wydane: (2024)
od: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Wydane: (2024)
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
od: INCoDe.2030
od: INCoDe.2030
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
od: Sobral, Mariana Canto
Wydane: (2024)
od: Sobral, Mariana Canto
Wydane: (2024)
Educação e tecnologias digitais: desafios e estratégias para a continuidade da aprendizagem em tempos de COVID-19
Wydane: (2021)
Wydane: (2021)
Education and digital technologies: Challenges and strategies for the continuity of learning in times of COVID-19
Wydane: (2021)
Wydane: (2021)
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Wydane: (2016)
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Wydane: (2016)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Wydane: (2013)
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Wydane: (2013)
Objetos de aprendizagem: volume 2 : métodos de dsenvolvimento/
od: Braga, Juliana
Wydane: (2015)
od: Braga, Juliana
Wydane: (2015)
Conditions for the development of digital literacy of children
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Wydane: (2024)
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Wydane: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
od: Mansell, Robin, i wsp.
Wydane: (2015)
od: Mansell, Robin, i wsp.
Wydane: (2015)
La renovación de la visión de las sociedades del conocimiento para la paz y el desarrollo sostenible
od: Mansell, Robin, i wsp.
Wydane: (2015)
od: Mansell, Robin, i wsp.
Wydane: (2015)
Cyber war : the next threat to national security and what to do about it /
od: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), i wsp.
Wydane: (2010)
od: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), i wsp.
Wydane: (2010)
Toolkit for artificial intelligence readiness and capacity assessment Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
od: Presidency of the G20, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Presidency of the G20, i wsp.
Wydane: (2024)
Information for All Programme
od: Unesco
Wydane: (2014)
od: Unesco
Wydane: (2014)
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
od: Posetti, Julie, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Posetti, Julie, i wsp.
Wydane: (2024)
Assessing universal and meaningful connectivity in BRICS countries : An indicator-based overview
Wydane: (2025)
Wydane: (2025)
The survey of adult skills : reader's companion.
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Wydane: (2016)
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Wydane: (2016)
Networks and netwars : the future of terror, crime and militancy /
od: Arquilla, John edt., i wsp.
Wydane: (2001)
od: Arquilla, John edt., i wsp.
Wydane: (2001)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
od: Sobral, Mariana Canto
Wydane: (2024)
od: Sobral, Mariana Canto
Wydane: (2024)
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
od: Barbosa, Luciana Santos, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Barbosa, Luciana Santos, i wsp.
Wydane: (2024)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
od: Santoyo, Renata Figueiredo, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Santoyo, Renata Figueiredo, i wsp.
Wydane: (2024)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
od: Santoyo, Renata Figueiredo, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Santoyo, Renata Figueiredo, i wsp.
Wydane: (2024)
Computational language and the need to rethink the curriculum
od: Barbosa, Luciana Santos, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Barbosa, Luciana Santos, i wsp.
Wydane: (2024)
Educational evaluation and Computerized Adaptive Testing (CAT): Current and future challenges
od: Alavarse, Ocimar Munhoz, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Alavarse, Ocimar Munhoz, i wsp.
Wydane: (2024)
Avaliação educacional e Testes Adaptativos Informatizados (TAI): desafios presentes e futuros
od: Alavarse, Ocimar Munhoz, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Alavarse, Ocimar Munhoz, i wsp.
Wydane: (2024)
Competências digitais dos professores
od: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Wydane: (2024)
od: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Wydane: (2024)
Liberdade digital no Brasil: análise de contexto
od: Artigo 19
Wydane: (2012)
od: Artigo 19
Wydane: (2012)
The net delusion : the dark side of internet freedom /
od: Morozov, Evgeny 1984-
Wydane: (2011)
od: Morozov, Evgeny 1984-
Wydane: (2011)
Sociedade da transparência
od: Han, Byung-Chul, i wsp.
Wydane: (2017)
od: Han, Byung-Chul, i wsp.
Wydane: (2017)
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 member
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), i wsp.
Wydane: (2025)
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), i wsp.
Wydane: (2025)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
od: Santoyo, Renata Figueiredo, i wsp.
od: Santoyo, Renata Figueiredo, i wsp.
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
od: Santoyo, Renata Figueiredo, i wsp.
od: Santoyo, Renata Figueiredo, i wsp.
Digital competence in Brazil
od: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, i wsp.
od: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, i wsp.
DIGITAL COMPETENCE OF TEACHERS
od: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
od: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Digital competence in Brazil
od: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, i wsp.
Wydane: (2024)
od: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, i wsp.
Wydane: (2024)
Podobne zapisy
-
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Wydane: (2016) -
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
od: Grizzle, Alton, i wsp.
Wydane: (2013) -
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), i wsp.
Wydane: (2025) -
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
od: Grizzle, Alton, i wsp.
Wydane: (2016) -
Digital competence of teachers
od: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Wydane: (2024)