Social protection digitization: The challenge of inclusion
Na minha lista:
Autor principal: | Melchiori, Cíntia Ebner |
---|---|
Outros Autores: | Cetic.br |
Formato: | Capítulos de Livro Analíticas |
Idioma: | Inglês |
Publicado em: |
2024
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2108 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registos relacionados
Social protection digitization: The challenge of inclusion
Por: Melchiori, Cíntia Ebner
Por: Melchiori, Cíntia Ebner
Digitalização da proteção social: o desafio da inclusão
Por: Melchiori, Cíntia Ebner
Publicado em: (2024)
Por: Melchiori, Cíntia Ebner
Publicado em: (2024)
Digitalização da proteção social: o desafio da inclusão
Por: Melchiori, Cíntia Ebner
Por: Melchiori, Cíntia Ebner
ICT in inclusive schools: challenge or reality?
Por: Sebastián Heredero, Eladio
Por: Sebastián Heredero, Eladio
ICT in inclusive schools: Challenge or reality?
Por: Sebastián-Heredero, Eladio
Publicado em: (2024)
Por: Sebastián-Heredero, Eladio
Publicado em: (2024)
The digital ecosystem: Digital inclusion as a factor in socioeconomic transformation
Por: Kuester Neto, Paulo
Publicado em: (2024)
Por: Kuester Neto, Paulo
Publicado em: (2024)
The digital ecosystem: digital inclusion as a factor in socioeconomic transformation
Por: Kuester Neto, Paulo
Por: Kuester Neto, Paulo
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
Por: Lima, Ana Lúcia D'Império
Por: Lima, Ana Lúcia D'Império
ARede: tecnologia para inclusão social [periódico]
Publicado em: (2005)
Publicado em: (2005)
Knowledge dissemination: The experience of the nPeriferias group on social networks
Por: Santos, Gislene Aparecida dos, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Santos, Gislene Aparecida dos, et al.
Publicado em: (2024)
Knowledge dissemination: the experience of the nPeriferias gruop on social networks
Por: Santos, Gislene Aparecida dos, et al.
Por: Santos, Gislene Aparecida dos, et al.
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
Por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al.
Por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al.
Da exclusão para a inclusão digital na escola: a apropriação das TIC na perspectiva da emancipação
Por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Publicado em: (2024)
Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
Por: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Publicado em: (2024)
Por: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Publicado em: (2024)
From digital exclusion to inclusion at school: The effective use of ICT for a perspective of emancipation
Por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Publicado em: (2024)
Free Basics: Regulatory challenges, prospects for digital inclusion and considerations of network neutrality in Brazil
Por: Anjos, Lucas Costa dos, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Anjos, Lucas Costa dos, et al.
Publicado em: (2024)
Free basics: regulatory challenges, prospects for digital inclusion and considerations of network neutrality in Brazil
Por: Anjos, Lucas Costa dos, et al.
Por: Anjos, Lucas Costa dos, et al.
ICT, education and social development in Latin America and the Caribbean
Por: Hinostroza, Juan Enrique
Publicado em: (2017)
Por: Hinostroza, Juan Enrique
Publicado em: (2017)
Community networks and the Internet in Brazil: Experiences and challenges for digital inclusion
Publicado em: (2022)
Publicado em: (2022)
As TIC nas escolas inclusivas: desafio ou realidade?
Por: Sebastián Heredero, Eladio
Por: Sebastián Heredero, Eladio
Digital inclusion indicators
Por: Bertoncello, Ludhiana, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Bertoncello, Ludhiana, et al.
Publicado em: (2024)
Digital inclusion indicators
Por: Rodrigues, Aline Visconti, et al.
Por: Rodrigues, Aline Visconti, et al.
Collective civil movements in the Brazilian territory
Por: Gohn, Maria da Gloria
Publicado em: (2024)
Por: Gohn, Maria da Gloria
Publicado em: (2024)
For digital inclusion beyond marketplace
Por: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
Publicado em: (2024)
Por: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
Publicado em: (2024)
Public policies and digital inclusion
Por: Afonso, Carlos Alberto
Publicado em: (2024)
Por: Afonso, Carlos Alberto
Publicado em: (2024)
Digital inclusion, innovation and universities
Por: Wagner, Flávio Rech
Publicado em: (2024)
Por: Wagner, Flávio Rech
Publicado em: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
Por: Nejm, Rodrigo
Por: Nejm, Rodrigo
Difusão de saberes: a experiência do grupo nPeriferias nas redes sociais
Por: Santos, Gislene Aparecida dos, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Santos, Gislene Aparecida dos, et al.
Publicado em: (2024)
Ações civis coletivas no território brasileiro
Por: Gohn, Maria da Gloria
Publicado em: (2024)
Por: Gohn, Maria da Gloria
Publicado em: (2024)
Difusão de saberes: a experiência do grupo nPeriferias nas redes sociais
Por: Santos, Gislene Aparecida dos, et al.
Por: Santos, Gislene Aparecida dos, et al.
Ações civis coletivas no território brasileiro
Por: Gohn, Maria da Gloria Marcondes 1947-
Por: Gohn, Maria da Gloria Marcondes 1947-
Collective civil movements in the brazilian territory
Por: Gohn, Maria da Gloria Marcondes 1947-
Por: Gohn, Maria da Gloria Marcondes 1947-
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
Por: Nejm, Rodrigo
Publicado em: (2024)
Por: Nejm, Rodrigo
Publicado em: (2024)
As TIC nas escolas inclusivas: desafio ou realidade?
Por: Sebastián-Heredero, Eladio
Publicado em: (2024)
Por: Sebastián-Heredero, Eladio
Publicado em: (2024)
Digital inclusion, innovation and universities
Por: Wagner, Flávio Rech
Por: Wagner, Flávio Rech
For digital inclusion beyond marketplace
Por: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
Por: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
Public policies and digital inclusion
Por: Afonso, Carlos Alberto 1945-
Por: Afonso, Carlos Alberto 1945-
TIC, educação e desenvolvimento social na América Latina e o Caribe
Por: Hinostroza, Juan Enrique
Publicado em: (2017)
Por: Hinostroza, Juan Enrique
Publicado em: (2017)
TIC, educación y desarrollo social en América Latina y el Caribe
Por: Hinostroza, Juan Enrique
Publicado em: (2017)
Por: Hinostroza, Juan Enrique
Publicado em: (2017)
Towards inclusive knowledge societies, but where do we stand today? Measuring progress made since the World Summit on the Information Society
Por: Wachholz, Cédric
Publicado em: (2024)
Por: Wachholz, Cédric
Publicado em: (2024)
Registos relacionados
-
Social protection digitization: The challenge of inclusion
Por: Melchiori, Cíntia Ebner -
Digitalização da proteção social: o desafio da inclusão
Por: Melchiori, Cíntia Ebner
Publicado em: (2024) -
Digitalização da proteção social: o desafio da inclusão
Por: Melchiori, Cíntia Ebner -
ICT in inclusive schools: challenge or reality?
Por: Sebastián Heredero, Eladio -
ICT in inclusive schools: Challenge or reality?
Por: Sebastián-Heredero, Eladio
Publicado em: (2024)