Perfil da indústria e avaliação das políticas públicas: Considerações do 2º Censo da Indústria Brasileira de Jogos Digitais
Saved in:
Main Authors: | Sakuda, Luiz Ojima, Campos, Ivelise Fortim de, Zambon, Pedro Santoro |
---|---|
Other Authors: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Language: | Português (Brasil) |
Published: |
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1844 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
PERFIL DA INDÚSTRIA E AVALIAÇÃO DAS POLÍTICAS PÚBLICAS: CONSIDERAÇÕES DO 2º CENSO DA INDÚSTRIA BRASILEIRA DE JOGOS DIGITAIS
by: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
by: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
by: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Published: (2024)
by: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Published: (2024)
A INDÚSTRIA E O MERCADO DE JOGOS DIGITAIS NO BRASIL
by: Fortim, Ivelise, et al.
by: Fortim, Ivelise, et al.
Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
by: Fortim, Ivelise, et al.
by: Fortim, Ivelise, et al.
Industry profile and evaluation of public policies: Considerations from the 2nd Brazilian Digital Games Industry Census
by: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Published: (2024)
by: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Published: (2024)
A indústria e o mercado de jogos digitais no Brasil
by: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Published: (2024)
by: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Published: (2024)
INDUSTRY PROFILE AND EVALUATION OF PUBLIC POLICIES: CONSIDERATIONS FROM THE 2ND BRAZILIAN DIGITAL GAMES INDUSTRY CENSUS
by: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
by: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Brazil: Games Industry Report 2022
by: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Published: (2024)
by: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Published: (2024)
Brazil: Games Industry Report 2022
by: Fortim, Ivelise, et al.
by: Fortim, Ivelise, et al.
THE DIGITAL GAMES INDUSTRy AND MARKET IN BRAZIL
by: Fortim, Ivelise, et al.
by: Fortim, Ivelise, et al.
Oportunidades, riscos e danos em jogos digitais
by: Campos, Ivelise Fortim de
Published: (2025)
by: Campos, Ivelise Fortim de
Published: (2025)
Nova Indústria Brasil – An essential policy for digital transformation
by: Hitner, Verena
Published: (2024)
by: Hitner, Verena
Published: (2024)
The digital games industry and market in Brazil
by: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Published: (2024)
by: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Published: (2024)
A indústria brasileira de software e serviços de TI
by: Duarte, Virginia
by: Duarte, Virginia
A indústria brasileira de software e serviços de TI
by: Duarte, Virgínia
Published: (2024)
by: Duarte, Virgínia
Published: (2024)
Nova Indústria Brasil – uma política imprescindível na transformação digital
by: Hitner, Verena
Published: (2024)
by: Hitner, Verena
Published: (2024)
Nova Indústria Brasil: An essential policy for digital transformation
by: Hitner, Verena
by: Hitner, Verena
Uberização, trabalho digital e Indústria 4.0
by: Organizador Antunes, Ricardo L. C.
Published: (2020)
by: Organizador Antunes, Ricardo L. C.
Published: (2020)
A dimensão das atividades de software e serviços de TI realizados fora da indústria brasileira de software
by: Diegues, Antonio Carlos, et al.
by: Diegues, Antonio Carlos, et al.
Nova Indústria Brasil: uma política imprescindível na transformação digital
by: Hitner, Verena
by: Hitner, Verena
A proteção jurídica de expressões culturais de povos indígenas na indústria cultural
by: Faria, Victor Lúcio Pimenta, et al.
Published: (2012)
by: Faria, Victor Lúcio Pimenta, et al.
Published: (2012)
A dimensão das atividades de software e serviços de TI realizados fora da Indústria Brasileira de Software
by: Diegues Junior, Antonio Carlos, et al.
Published: (2024)
by: Diegues Junior, Antonio Carlos, et al.
Published: (2024)
A diversidade na indústria brasileira de games 2022
by: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Published: (2023)
by: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Published: (2023)
Jogando com segurança? Percepções de adolescentes sobre riscos e oportunidades em jogos online
by: Nejm, Rodrigo, et al.
Published: (2024)
by: Nejm, Rodrigo, et al.
Published: (2024)
Opportunities, risks, and harms in digital games
by: Campos, Ivelise Fortim de
Published: (2025)
by: Campos, Ivelise Fortim de
Published: (2025)
Jogos digitais e espaços de aprendizagem: desafios socioculturais e possibilidades pedagógicas
by: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
by: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
Jogos digitais e espaços de aprendizagem: desafios socioculturais e possibilidades pedagógicas
by: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Published: (2024)
by: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Published: (2024)
Jogando com segurança? Percepções de adolescentes sobre riscos e oportunidades em jogos online
by: Nejm, Rodrigo, et al.
by: Nejm, Rodrigo, et al.
Oportunidades, riscos e danos em jogos digitais
by: Fortim, Ivelise
by: Fortim, Ivelise
Indústria 4.0: tecnologias emergentes e as políticas públicas
by: Nolan, Alistair, et al.
Published: (2024)
by: Nolan, Alistair, et al.
Published: (2024)
Desafíos y oportunidades de la industria del software en América Latina
by: editor Tigre, Paulo Bastos, et al.
Published: (2009)
by: editor Tigre, Paulo Bastos, et al.
Published: (2009)
Software e Serviços de TI: a indústria brasileira em perspectiva [periódico]
Published: (2009)
Published: (2009)
Os videogames e a morte dos professores
by: Schwartz, Gilson
by: Schwartz, Gilson
Videogames and the death of teachers
by: Schwartz, Gilson
by: Schwartz, Gilson
Os videogames e a morte dos professores
by: Schwartz, Gilson
Published: (2024)
by: Schwartz, Gilson
Published: (2024)
Videogames and the death of teachers
by: Schwartz, Gilson
Published: (2024)
by: Schwartz, Gilson
Published: (2024)
Digital playgrounds : the hidden politics of children's online play spaces, virtual worlds, and connected games
by: Grimes, Sara M. author.
Published: (2021)
by: Grimes, Sara M. author.
Published: (2021)
The brazilian software and IT services industry
by: Duarte, Virginia
by: Duarte, Virginia
The scope of software activities and IT services outside the brazilian software industry
by: Diegues, Antonio Carlos, et al.
by: Diegues, Antonio Carlos, et al.
Between truth and power : The legal constructions of informational capitalism
by: Cohen, Julie E.
Published: (2022)
by: Cohen, Julie E.
Published: (2022)
Similar Items
-
PERFIL DA INDÚSTRIA E AVALIAÇÃO DAS POLÍTICAS PÚBLICAS: CONSIDERAÇÕES DO 2º CENSO DA INDÚSTRIA BRASILEIRA DE JOGOS DIGITAIS
by: Sakuda, Luiz Ojima, et al. -
Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
by: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Published: (2024) -
A INDÚSTRIA E O MERCADO DE JOGOS DIGITAIS NO BRASIL
by: Fortim, Ivelise, et al. -
Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
by: Fortim, Ivelise, et al. -
Industry profile and evaluation of public policies: Considerations from the 2nd Brazilian Digital Games Industry Census
by: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Published: (2024)