Brazilian schools and knowdedge portals
I tiakina i:
Kaituhi matua: | Assis, Regina Alcantara de |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1707 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Escolas brasileiras e os portais do conhecimento
mā: Assis, Regina Alcantara de
I whakaputaina: (2024)
mā: Assis, Regina Alcantara de
I whakaputaina: (2024)
BRAZILIAN SCHOOLS AND KNOWLEDGE PORTALS
mā: Assis, Regine de
mā: Assis, Regine de
A era do conhecimento: princípios e reflexões sobre a revolução noética no século XXI/
mā: Halévy, Marc 1953-
I whakaputaina: (2010)
mā: Halévy, Marc 1953-
I whakaputaina: (2010)
A arqueologia do saber/
mā: Foucault, Michel 1926-1984, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
mā: Foucault, Michel 1926-1984, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
LAMs in the Semantic Web: An analysis of the Brazilian scenario
mā: Barroso, Juliana Martins de Castro, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Barroso, Juliana Martins de Castro, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
LAMs in the Semantic Web: An analysis of the Brazilian scenario
mā: Barroso, Juliana Martins de Castro, me ētahi atu.
mā: Barroso, Juliana Martins de Castro, me ētahi atu.
Imagine a world in which every single human being can freely share in the sum of all knowledge: transparency report 2018
mā: Wikimedia Foundation
I whakaputaina: (2018)
mā: Wikimedia Foundation
I whakaputaina: (2018)
Uma história social do conhecimento - I: de Gutenberg a Diderot /
mā: Burke, Peter 1937-, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2003)
mā: Burke, Peter 1937-, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2003)
How to connect Brazilian schools: An overview of the challenges of connection and coverage
mā: Almeida, Ana Luiza Prado de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Ana Luiza Prado de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Understanding the educational benefits and challenges of 1-1 laptop projects in elementary and secondary schools
mā: Karsenti, Thierry 1968-
mā: Karsenti, Thierry 1968-
Broadband limits: The role of connectivity in the use of ICT for the development of digital skills in Brazilian public schools
mā: Bettega, Elisa Terezinha, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Bettega, Elisa Terezinha, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Understanding the educational benefits and challenges of 1-1 laptop projects in Elementary and Secondary Schools
mā: Karsenti, Thierry
I whakaputaina: (2024)
mā: Karsenti, Thierry
I whakaputaina: (2024)
Sociedade bit: da sociedade da informação à sociedade do conhecimento
mā: Almeida, Reginaldo Rodrigues de
I whakaputaina: (2004)
mā: Almeida, Reginaldo Rodrigues de
I whakaputaina: (2004)
Políticas de memória e informação : reflexos na organização do conhecimento /
mā: González de Gómez, Maria Nélida. Organizador, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2006)
mā: González de Gómez, Maria Nélida. Organizador, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2006)
As teorias da cibercultura: perspectivas, questões e autores /
mā: Rüdiger, Francisco 1959-
I whakaputaina: (2016)
mā: Rüdiger, Francisco 1959-
I whakaputaina: (2016)
Sorting things out : classification and its consequences /
mā: Bowker, Geoffrey C., me ētahi atu.
mā: Bowker, Geoffrey C., me ētahi atu.
As LAMs na Web Semântica: análise do panorama nacional
mā: Barroso, Juliana Martins de Castro, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Barroso, Juliana Martins de Castro, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
As LAMs na Web Semântica: análise do panorama nacional
mā: Barroso, Juliana Martins de Castro, me ētahi atu.
mā: Barroso, Juliana Martins de Castro, me ētahi atu.
The integration of technologies to school practices
mā: Nascimento, Anna Christina Theodora Aun de Azevedo
I whakaputaina: (2024)
mā: Nascimento, Anna Christina Theodora Aun de Azevedo
I whakaputaina: (2024)
Métricas para Help Desk e Service Desk: principais métricas de desempenho, seus usos e armadilhas nos pequenos e médios centros de suporte
mā: Cohen, Roberto
I whakaputaina: (2022)
mā: Cohen, Roberto
I whakaputaina: (2022)
Implantação de Help Desk e Service Desk: como construir e manter pequenos e médios centros de suporte técnico, Help Desk e Service Desk
mā: Cohen, Roberto
I whakaputaina: (2016)
mā: Cohen, Roberto
I whakaputaina: (2016)
Base de conhecimento para Help Desk e Service Desk: a chave da produtividade para pequenos e médios centros de suporte técnico
mā: Cohen, Roberto
I whakaputaina: (2020)
mā: Cohen, Roberto
I whakaputaina: (2020)
The critical, creative and shared use of digital languages
mā: Assis, Regina Alcantara de
I whakaputaina: (2024)
mā: Assis, Regina Alcantara de
I whakaputaina: (2024)
The black box society : the secret algorithms that control money and information /
mā: Pasquale, Frank
I whakaputaina: (2015)
mā: Pasquale, Frank
I whakaputaina: (2015)
Data literacy in primary and secondary schools
mā: Robertson, Judy
mā: Robertson, Judy
From digital exclusion to inclusion at school: The effective use of ICT for a perspective of emancipation
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
O uso crítico, criativo e compartilhado das linguagens digitais
mā: Assis, Regina Alcantara de
I whakaputaina: (2024)
mā: Assis, Regina Alcantara de
I whakaputaina: (2024)
Broadband limits: The role of connectivity in the use of ICT for the development of digital skills in Brazilian public schools
mā: Bettega, Elisa, me ētahi atu.
mā: Bettega, Elisa, me ētahi atu.
O uso crítico, criativo e compartilhado das linguagens digitais
mā: Assis, Regina Alcantara de
mā: Assis, Regina Alcantara de
The critical, creative and shared use of digital languages
mā: Assis, Regina Alcantara de
mā: Assis, Regina Alcantara de
Produção do conhecimento científico e formação do pesquisador na América Latina : as investigações de políticas educacionais em xeque!
mā: Almeida, Maria de Lourdes Pinto de
I whakaputaina: (2017)
mā: Almeida, Maria de Lourdes Pinto de
I whakaputaina: (2017)
Perspectives on the use of information technologies in brazilian urban policies
mā: Brito, Antônio de Pádua de Lima
mā: Brito, Antônio de Pádua de Lima
A nova desordem digital : os novos princípios que estão reinventando os negócios, a educação, a política, a ciência e a cultura
mā: - Weinberger, David,, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2007)
mā: - Weinberger, David,, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2007)
Os benefícios educacionais e os desafios dos projetos de distribuição de computadores portáteis individuais nos ensinos primário e secundário
mā: Karsenti, Thierry 1968-
mā: Karsenti, Thierry 1968-
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias: resumo sobre as politicas da AMI
mā: Unesco
I whakaputaina: (2016)
mā: Unesco
I whakaputaina: (2016)
Resolução CGI.br/RES/2009/002/P: Recomendação para adoção de gerência de Porta 25 em redes de caráter residencial
I whakaputaina: (2025)
I whakaputaina: (2025)
Perspectives on the use of information technologies in Brazilian urban policies
mā: Brito, Antônio de Pádua de Lima
I whakaputaina: (2024)
mā: Brito, Antônio de Pádua de Lima
I whakaputaina: (2024)
Practical guide to implement surveys on ICT use in primary and secondary schools
mā: Martínez, Ana Laura, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
mā: Martínez, Ana Laura, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
Alignment of the ICT policies of the brazilian federal government with the 2030 agenda
mā: Lobato, Fernanda Hoffmann, me ētahi atu.
mā: Lobato, Fernanda Hoffmann, me ētahi atu.
Curricula, ICT and public policies for education
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
I whakaputaina: (2024)
Ngā tūemi rite
-
Escolas brasileiras e os portais do conhecimento
mā: Assis, Regina Alcantara de
I whakaputaina: (2024) -
BRAZILIAN SCHOOLS AND KNOWLEDGE PORTALS
mā: Assis, Regine de -
A era do conhecimento: princípios e reflexões sobre a revolução noética no século XXI/
mā: Halévy, Marc 1953-
I whakaputaina: (2010) -
A arqueologia do saber/
mā: Foucault, Michel 1926-1984, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016) -
LAMs in the Semantic Web: An analysis of the Brazilian scenario
mā: Barroso, Juliana Martins de Castro, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)