From digital exclusion to inclusion at school: The effective use of ICT for a perspective of emancipation
Spremljeno u:
Glavni autori: | Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, Assis, Maria Paulina de |
---|---|
Daljnji autori: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Jezik: | engleski |
Izdano: |
2024
|
Teme: | |
Online pristup: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1699 |
Oznake: |
Dodaj oznaku
Bez oznaka, Budi prvi tko označuje ovaj zapis!
|
Slični predmeti
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, i dr.
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, i dr.
The ICT in Education survey: From inclusion to digital culture
od: Iannone, Leila Rentroia, i dr.
Izdano: (2024)
od: Iannone, Leila Rentroia, i dr.
Izdano: (2024)
Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Izdano: (2024)
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Izdano: (2024)
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
od: Lima, Ana Lúcia D'Império
od: Lima, Ana Lúcia D'Império
Da exclusão para a inclusão digital na escola: a apropriação das TIC na perspectiva da emancipação
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, i dr.
Izdano: (2024)
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, i dr.
Izdano: (2024)
The ICT in education survey: from inclusion to digital culture
od: Iannone, Leila Rentroia, i dr.
od: Iannone, Leila Rentroia, i dr.
Currículo e políticas públicas de TIC e educação
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Izdano: (2024)
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Izdano: (2024)
Curricula, ICT and public policies for education
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Izdano: (2024)
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Izdano: (2024)
ICT use by children and the impact on pedagogical practice: an approach to the use of new technologies in schools
od: Assis, Maria Paulina de
od: Assis, Maria Paulina de
ICT use by children and the impact on pedagogical practice: An approach to the use of new technologies in schools
od: Assis, Maria Paulina de
Izdano: (2024)
od: Assis, Maria Paulina de
Izdano: (2024)
Overview of the use of digital information and communication technologies
od: Silva, Maria da Graça Moreira da, i dr.
Izdano: (2025)
od: Silva, Maria da Graça Moreira da, i dr.
Izdano: (2025)
The Internet and Children: a portrait of the use of ICTS by children 5 to 9 years of age in Brazil
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, i dr.
Izdano: (2024)
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, i dr.
Izdano: (2024)
DA EXCLUSÃO PARA A INCLUSÃO DIGITAL NA ESCOLA: A APROPRIAÇÃO DAS TIC NA PERSPECTIVA DA EMANCIPAÇÃO
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, i dr.
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, i dr.
Childhood and the internet: from a media education perspective
od: Belloni, Maria Luiza
od: Belloni, Maria Luiza
Childhood and the Internet: From a media education perspective
od: Belloni, Maria Luiza
Izdano: (2024)
od: Belloni, Maria Luiza
Izdano: (2024)
Internet na infância: Um retrato do uso das TICs pelas crianças de 5 a 9 anos no Brasil
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, i dr.
Izdano: (2024)
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, i dr.
Izdano: (2024)
O cenário atual do uso de tecnologias digitais da informação e comunicação
od: Silva, Maria da Graça Moreira da, i dr.
Izdano: (2025)
od: Silva, Maria da Graça Moreira da, i dr.
Izdano: (2025)
Tecnologias digitais, tendências atuais e o futuro da educação
od: Rivas, Axel, i dr.
Izdano: (2024)
od: Rivas, Axel, i dr.
Izdano: (2024)
Digital technologies, current trends and the future of education
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, i dr.
Izdano: (2024)
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, i dr.
Izdano: (2024)
Geographies of digital exclusion : data and inequality
od: Graham, Mark 1980- author., i dr.
Izdano: (2022)
od: Graham, Mark 1980- author., i dr.
Izdano: (2022)
Pesquisa TIC Educação: da inclusão para a cultura digital
od: Iannone, Leila Rentroia, i dr.
Izdano: (2024)
od: Iannone, Leila Rentroia, i dr.
Izdano: (2024)
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
od: Evangelista, Rafael de Almeida
od: Evangelista, Rafael de Almeida
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
od: Evangelista, Rafael de Almeida
Izdano: (2024)
od: Evangelista, Rafael de Almeida
Izdano: (2024)
ICT in inclusive schools: challenge or reality?
od: Sebastián Heredero, Eladio
od: Sebastián Heredero, Eladio
Skills and digital inclusion: the role of schools
od: Wagner, Flávio Rech
od: Wagner, Flávio Rech
ICT in inclusive schools: Challenge or reality?
od: Sebastián-Heredero, Eladio
Izdano: (2024)
od: Sebastián-Heredero, Eladio
Izdano: (2024)
Skills and digital inclusion: The role of schools
od: Wagner, Flávio Rech
Izdano: (2024)
od: Wagner, Flávio Rech
Izdano: (2024)
Digital inclusion: an analysis of data from bayesian networks
od: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
od: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
Digital inclusion: an analysis of data from bayesian networks
od: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
Izdano: (2024)
od: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
Izdano: (2024)
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
od: Rodriguez, Maria Barron, i dr.
Izdano: (2022)
od: Rodriguez, Maria Barron, i dr.
Izdano: (2022)
A SYSTEMS APPROACH TO FACILITATING THE EFFECTIVE ICT-PEDAGOGY INTEGRATION
od: Park, Jonghwi, i dr.
od: Park, Jonghwi, i dr.
A systems approach to facilitating the effective ICT-pedagogy integration
od: Park, Jonghwi, i dr.
Izdano: (2024)
od: Park, Jonghwi, i dr.
Izdano: (2024)
Currículo e políticas públicas de TIC e educação
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
Curricula, ICT and public policies for education
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
Private regulation and enforcement in the EU: finding the right balance from a citizen's perspective
od: editor Cock Buning, Madeleine de, i dr.
Izdano: (2020)
od: editor Cock Buning, Madeleine de, i dr.
Izdano: (2020)
Overview of the use of digital information and communication technologies
od: Silva, Maria da Graça Moreira da, i dr.
od: Silva, Maria da Graça Moreira da, i dr.
Reforming internet governance: perspectives from the working group on internet governance (WGIG) /
od: Drake, William J., i dr.
Izdano: (2005)
od: Drake, William J., i dr.
Izdano: (2005)
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
od: Assis, Maria Paulina de
od: Assis, Maria Paulina de
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
od: Assis, Maria Paulina de
Izdano: (2024)
od: Assis, Maria Paulina de
Izdano: (2024)
From intention to impact : a practical guide to diversity, equity, and inclusion /
od: Lazu, Malia C.,
Izdano: (2024)
od: Lazu, Malia C.,
Izdano: (2024)
Slični predmeti
-
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, i dr. -
The ICT in Education survey: From inclusion to digital culture
od: Iannone, Leila Rentroia, i dr.
Izdano: (2024) -
Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
od: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Izdano: (2024) -
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
od: Lima, Ana Lúcia D'Império -
Da exclusão para a inclusão digital na escola: a apropriação das TIC na perspectiva da emancipação
od: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, i dr.
Izdano: (2024)