From digital exclusion to inclusion at school: The effective use of ICT for a perspective of emancipation
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, Assis, Maria Paulina de |
---|---|
Autres auteurs: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Langue: | anglais |
Publié: |
2024
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1699 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et autres
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et autres
The ICT in Education survey: From inclusion to digital culture
par: Iannone, Leila Rentroia, et autres
Publié: (2024)
par: Iannone, Leila Rentroia, et autres
Publié: (2024)
Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
par: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Publié: (2024)
par: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Publié: (2024)
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
par: Lima, Ana Lúcia D'Império
par: Lima, Ana Lúcia D'Império
Da exclusão para a inclusão digital na escola: a apropriação das TIC na perspectiva da emancipação
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et autres
Publié: (2024)
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et autres
Publié: (2024)
The ICT in education survey: from inclusion to digital culture
par: Iannone, Leila Rentroia, et autres
par: Iannone, Leila Rentroia, et autres
Currículo e políticas públicas de TIC e educação
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Publié: (2024)
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Publié: (2024)
Curricula, ICT and public policies for education
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Publié: (2024)
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Publié: (2024)
ICT use by children and the impact on pedagogical practice: an approach to the use of new technologies in schools
par: Assis, Maria Paulina de
par: Assis, Maria Paulina de
ICT use by children and the impact on pedagogical practice: An approach to the use of new technologies in schools
par: Assis, Maria Paulina de
Publié: (2024)
par: Assis, Maria Paulina de
Publié: (2024)
Overview of the use of digital information and communication technologies
par: Silva, Maria da Graça Moreira da, et autres
Publié: (2025)
par: Silva, Maria da Graça Moreira da, et autres
Publié: (2025)
The Internet and Children: a portrait of the use of ICTS by children 5 to 9 years of age in Brazil
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et autres
Publié: (2024)
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et autres
Publié: (2024)
DA EXCLUSÃO PARA A INCLUSÃO DIGITAL NA ESCOLA: A APROPRIAÇÃO DAS TIC NA PERSPECTIVA DA EMANCIPAÇÃO
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et autres
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et autres
Childhood and the internet: from a media education perspective
par: Belloni, Maria Luiza
par: Belloni, Maria Luiza
Childhood and the Internet: From a media education perspective
par: Belloni, Maria Luiza
Publié: (2024)
par: Belloni, Maria Luiza
Publié: (2024)
Internet na infância: Um retrato do uso das TICs pelas crianças de 5 a 9 anos no Brasil
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et autres
Publié: (2024)
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et autres
Publié: (2024)
O cenário atual do uso de tecnologias digitais da informação e comunicação
par: Silva, Maria da Graça Moreira da, et autres
Publié: (2025)
par: Silva, Maria da Graça Moreira da, et autres
Publié: (2025)
Tecnologias digitais, tendências atuais e o futuro da educação
par: Rivas, Axel, et autres
Publié: (2024)
par: Rivas, Axel, et autres
Publié: (2024)
Digital technologies, current trends and the future of education
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et autres
Publié: (2024)
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et autres
Publié: (2024)
Geographies of digital exclusion : data and inequality
par: Graham, Mark 1980- author., et autres
Publié: (2022)
par: Graham, Mark 1980- author., et autres
Publié: (2022)
Pesquisa TIC Educação: da inclusão para a cultura digital
par: Iannone, Leila Rentroia, et autres
Publié: (2024)
par: Iannone, Leila Rentroia, et autres
Publié: (2024)
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
par: Evangelista, Rafael de Almeida
par: Evangelista, Rafael de Almeida
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
par: Evangelista, Rafael de Almeida
Publié: (2024)
par: Evangelista, Rafael de Almeida
Publié: (2024)
ICT in inclusive schools: challenge or reality?
par: Sebastián Heredero, Eladio
par: Sebastián Heredero, Eladio
Skills and digital inclusion: the role of schools
par: Wagner, Flávio Rech
par: Wagner, Flávio Rech
ICT in inclusive schools: Challenge or reality?
par: Sebastián-Heredero, Eladio
Publié: (2024)
par: Sebastián-Heredero, Eladio
Publié: (2024)
Skills and digital inclusion: The role of schools
par: Wagner, Flávio Rech
Publié: (2024)
par: Wagner, Flávio Rech
Publié: (2024)
Digital inclusion: an analysis of data from bayesian networks
par: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
par: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
Digital inclusion: an analysis of data from bayesian networks
par: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
Publié: (2024)
par: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
Publié: (2024)
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
par: Rodriguez, Maria Barron, et autres
Publié: (2022)
par: Rodriguez, Maria Barron, et autres
Publié: (2022)
A SYSTEMS APPROACH TO FACILITATING THE EFFECTIVE ICT-PEDAGOGY INTEGRATION
par: Park, Jonghwi, et autres
par: Park, Jonghwi, et autres
A systems approach to facilitating the effective ICT-pedagogy integration
par: Park, Jonghwi, et autres
Publié: (2024)
par: Park, Jonghwi, et autres
Publié: (2024)
Currículo e políticas públicas de TIC e educação
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
Curricula, ICT and public policies for education
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
Private regulation and enforcement in the EU: finding the right balance from a citizen's perspective
par: editor Cock Buning, Madeleine de, et autres
Publié: (2020)
par: editor Cock Buning, Madeleine de, et autres
Publié: (2020)
Overview of the use of digital information and communication technologies
par: Silva, Maria da Graça Moreira da, et autres
par: Silva, Maria da Graça Moreira da, et autres
Reforming internet governance: perspectives from the working group on internet governance (WGIG) /
par: Drake, William J., et autres
Publié: (2005)
par: Drake, William J., et autres
Publié: (2005)
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
par: Assis, Maria Paulina de
par: Assis, Maria Paulina de
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
par: Assis, Maria Paulina de
Publié: (2024)
par: Assis, Maria Paulina de
Publié: (2024)
From intention to impact : a practical guide to diversity, equity, and inclusion /
par: Lazu, Malia C.,
Publié: (2024)
par: Lazu, Malia C.,
Publié: (2024)
Documents similaires
-
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et autres -
The ICT in Education survey: From inclusion to digital culture
par: Iannone, Leila Rentroia, et autres
Publié: (2024) -
Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
par: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Publié: (2024) -
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
par: Lima, Ana Lúcia D'Império -
Da exclusão para a inclusão digital na escola: a apropriação das TIC na perspectiva da emancipação
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et autres
Publié: (2024)