From digital exclusion to inclusion at school: The effective use of ICT for a perspective of emancipation
Gorde:
Egile Nagusiak: | Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, Assis, Maria Paulina de |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | ingelesa |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1699 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
- Aleari buruzko argibideak
- Deskribapena
- Iruzkinak
- Beste bertsio batzuk (1)
- Antzeko izenburuak
- MARC erregistroa
Antzeko izenburuak
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al.
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al.
The ICT in Education survey: From inclusion to digital culture
nork: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Argitaratua: (2024)
Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
nork: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Argitaratua: (2024)
nork: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Argitaratua: (2024)
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
nork: Lima, Ana Lúcia D'Império
nork: Lima, Ana Lúcia D'Império
Da exclusão para a inclusão digital na escola: a apropriação das TIC na perspectiva da emancipação
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Argitaratua: (2024)
The ICT in education survey: from inclusion to digital culture
nork: Iannone, Leila Rentroia, et al.
nork: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Currículo e políticas públicas de TIC e educação
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Argitaratua: (2024)
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Argitaratua: (2024)
Curricula, ICT and public policies for education
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Argitaratua: (2024)
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Argitaratua: (2024)
ICT use by children and the impact on pedagogical practice: an approach to the use of new technologies in schools
nork: Assis, Maria Paulina de
nork: Assis, Maria Paulina de
ICT use by children and the impact on pedagogical practice: An approach to the use of new technologies in schools
nork: Assis, Maria Paulina de
Argitaratua: (2024)
nork: Assis, Maria Paulina de
Argitaratua: (2024)
Overview of the use of digital information and communication technologies
nork: Silva, Maria da Graça Moreira da, et al.
Argitaratua: (2025)
nork: Silva, Maria da Graça Moreira da, et al.
Argitaratua: (2025)
The Internet and Children: a portrait of the use of ICTS by children 5 to 9 years of age in Brazil
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Argitaratua: (2024)
DA EXCLUSÃO PARA A INCLUSÃO DIGITAL NA ESCOLA: A APROPRIAÇÃO DAS TIC NA PERSPECTIVA DA EMANCIPAÇÃO
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al.
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al.
Childhood and the internet: from a media education perspective
nork: Belloni, Maria Luiza
nork: Belloni, Maria Luiza
Childhood and the Internet: From a media education perspective
nork: Belloni, Maria Luiza
Argitaratua: (2024)
nork: Belloni, Maria Luiza
Argitaratua: (2024)
Internet na infância: Um retrato do uso das TICs pelas crianças de 5 a 9 anos no Brasil
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Argitaratua: (2024)
O cenário atual do uso de tecnologias digitais da informação e comunicação
nork: Silva, Maria da Graça Moreira da, et al.
Argitaratua: (2025)
nork: Silva, Maria da Graça Moreira da, et al.
Argitaratua: (2025)
Tecnologias digitais, tendências atuais e o futuro da educação
nork: Rivas, Axel, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Rivas, Axel, et al.
Argitaratua: (2024)
Digital technologies, current trends and the future of education
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Argitaratua: (2024)
Geographies of digital exclusion : data and inequality
nork: Graham, Mark 1980- author., et al.
Argitaratua: (2022)
nork: Graham, Mark 1980- author., et al.
Argitaratua: (2022)
Pesquisa TIC Educação: da inclusão para a cultura digital
nork: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Argitaratua: (2024)
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
Argitaratua: (2024)
nork: Evangelista, Rafael de Almeida
Argitaratua: (2024)
ICT in inclusive schools: challenge or reality?
nork: Sebastián Heredero, Eladio
nork: Sebastián Heredero, Eladio
Skills and digital inclusion: the role of schools
nork: Wagner, Flávio Rech
nork: Wagner, Flávio Rech
ICT in inclusive schools: Challenge or reality?
nork: Sebastián-Heredero, Eladio
Argitaratua: (2024)
nork: Sebastián-Heredero, Eladio
Argitaratua: (2024)
Skills and digital inclusion: The role of schools
nork: Wagner, Flávio Rech
Argitaratua: (2024)
nork: Wagner, Flávio Rech
Argitaratua: (2024)
Digital inclusion: an analysis of data from bayesian networks
nork: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
nork: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
Digital inclusion: an analysis of data from bayesian networks
nork: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
Argitaratua: (2024)
nork: Barreto, Luís Fernando Britto Pereira de Mello
Argitaratua: (2024)
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
nork: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Argitaratua: (2022)
nork: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Argitaratua: (2022)
A SYSTEMS APPROACH TO FACILITATING THE EFFECTIVE ICT-PEDAGOGY INTEGRATION
nork: Park, Jonghwi, et al.
nork: Park, Jonghwi, et al.
A systems approach to facilitating the effective ICT-pedagogy integration
nork: Park, Jonghwi, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Park, Jonghwi, et al.
Argitaratua: (2024)
Currículo e políticas públicas de TIC e educação
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
Curricula, ICT and public policies for education
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de
Private regulation and enforcement in the EU: finding the right balance from a citizen's perspective
nork: editor Cock Buning, Madeleine de, et al.
Argitaratua: (2020)
nork: editor Cock Buning, Madeleine de, et al.
Argitaratua: (2020)
Overview of the use of digital information and communication technologies
nork: Silva, Maria da Graça Moreira da, et al.
nork: Silva, Maria da Graça Moreira da, et al.
Reforming internet governance: perspectives from the working group on internet governance (WGIG) /
nork: Drake, William J., et al.
Argitaratua: (2005)
nork: Drake, William J., et al.
Argitaratua: (2005)
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
nork: Assis, Maria Paulina de
nork: Assis, Maria Paulina de
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
nork: Assis, Maria Paulina de
Argitaratua: (2024)
nork: Assis, Maria Paulina de
Argitaratua: (2024)
From intention to impact : a practical guide to diversity, equity, and inclusion /
nork: Lazu, Malia C.,
Argitaratua: (2024)
nork: Lazu, Malia C.,
Argitaratua: (2024)
Antzeko izenburuak
-
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al. -
The ICT in Education survey: From inclusion to digital culture
nork: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Argitaratua: (2024) -
Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
nork: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Argitaratua: (2024) -
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
nork: Lima, Ana Lúcia D'Império -
Da exclusão para a inclusão digital na escola: a apropriação das TIC na perspectiva da emancipação
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Argitaratua: (2024)