Da exclusão para a inclusão digital na escola: a apropriação das TIC na perspectiva da emancipação
Gorde:
Egile Nagusiak: | Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, Assis, Maria Paulina de |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | Português (Brasil) |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1698 |
Etiketak: |
![]()
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Da exclusão para a inclusão digital na escola: a apropriação das TIC na perspectiva da emancipação
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al.
Argitaratua: (2024) -
From digital exclusion to inclusion at school: The effective use of ICT for a perspective of emancipation
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Argitaratua: (2024) -
From digital exclusion to inclusion at school: the effective use of ICT for a perspective of emancipation
nork: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al.
Argitaratua: (2024) -
Inclusão digital na infância: o uso e a apropriação das TICs pelas crianças brasileiras
nork: Vosgerau, Dilmeire Sant’anna Ramos, et al.
Argitaratua: (2024) -
Inclusão digital na infância: o uso e a apropriação das TICs pelas crianças brasileiras
nork: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, et al.
Argitaratua: (2024)