Using ICT in education: Digital inclusion or exclusion?
Na minha lista:
Autor principal: | Lima, Ana Lúcia D´ Império |
---|---|
Outros Autores: | Cetic.br |
Formato: | Capítulos de Livro Analíticas |
Idioma: | Inglês |
Publicado em: |
2024
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1687 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registos relacionados
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
Por: Lima, Ana Lúcia D'Império
Por: Lima, Ana Lúcia D'Império
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
Por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al.
Por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al.
From digital exclusion to inclusion at school: The effective use of ICT for a perspective of emancipation
Por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Publicado em: (2024)
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
Por: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Publicado em: (2024)
Geographies of digital exclusion : data and inequality
Por: Graham, Mark 1980- author., et al.
Publicado em: (2022)
Por: Graham, Mark 1980- author., et al.
Publicado em: (2022)
Inequalities in digital literacy: Definitions, measurements, explanations and policy implications
Por: Helsper, Ellen Johanna
Publicado em: (2024)
Por: Helsper, Ellen Johanna
Publicado em: (2024)
Desigualdades no letramento digital: definições, indicadores, explicações e implicações para políticas públicas
Por: Helsper, Ellen Johanna
Publicado em: (2024)
Por: Helsper, Ellen Johanna
Publicado em: (2024)
The ICT in education survey: from inclusion to digital culture
Por: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Por: Iannone, Leila Rentroia, et al.
USO DAS TIC NA EDUCAÇÃO: INCLUSÃO OU EXCLUSÃO DIGITAL?
Por: Lima, Ana Lúcia D'Império
Por: Lima, Ana Lúcia D'Império
The ICT in Education survey: From inclusion to digital culture
Por: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Iannone, Leila Rentroia, et al.
Publicado em: (2024)
Mulheres quilombolas, exclusão digital e estratégias de acesso às TIC na pandemia
Por: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Publicado em: (2024)
Digital Inclusion in Childhood: Use and Appropriation of ICTs by Brazilian Children
Por: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, et al.
Publicado em: (2024)
Skills and digital inclusion: The role of schools
Por: Wagner, Flávio Rech
Publicado em: (2024)
Por: Wagner, Flávio Rech
Publicado em: (2024)
The persistence of digital divides in Canada
Por: Collins, Christopher, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Collins, Christopher, et al.
Publicado em: (2024)
The digital divide in online privacy and safety skills: Evidence from the Israeli case
Por: Dodel, Matías, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Dodel, Matías, et al.
Publicado em: (2024)
Skills and digital inclusion: the role of schools
Por: Wagner, Flávio Rech
Por: Wagner, Flávio Rech
A persistência da exclusão digital no Canadá
Por: Collins, Christopher, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Collins, Christopher, et al.
Publicado em: (2024)
A exclusão digital no contexto das habilidades de privacidade e segurança on-line: evidências de um caso em Israel
Por: Dodel, Matías, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Dodel, Matías, et al.
Publicado em: (2024)
Inclusão Digital dos Microempreendedores Individuais (MEI) no Brasil
Por: Neantro Saavedra Rivano, et al.
Publicado em: (2018)
Por: Neantro Saavedra Rivano, et al.
Publicado em: (2018)
Final grades of elementary education: The role played by ICT in the most challenging stage in Basic Education
Por: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicado em: (2024)
Precarious Internet connectivity in Brazil: Notes for a data-driven characterization
Por: Carmo, Paloma Rocillo Rolim do
Publicado em: (2024)
Por: Carmo, Paloma Rocillo Rolim do
Publicado em: (2024)
Final grades of elementary education: the role played by ICT in the most challenging stage in basic education
Por: Lima, Ana Lúcia D'Império, et al.
Por: Lima, Ana Lúcia D'Império, et al.
Conectividade precária à Internet no Brasil: notas para uma caracterização baseada em dados
Por: Carmo, Paloma Rocillo Rolim do
Publicado em: (2024)
Por: Carmo, Paloma Rocillo Rolim do
Publicado em: (2024)
Digitally unheard: Internet use in deaf and hard of hearing population
Por: Dodel, Matías, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Dodel, Matías, et al.
Publicado em: (2024)
Digital inclusion indicators
Por: Bertoncello, Ludhiana, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Bertoncello, Ludhiana, et al.
Publicado em: (2024)
Digitally unheard: internet use in deaf and hard of hearing population
Por: Dodel, Matías, et al.
Por: Dodel, Matías, et al.
Digital inclusion indicators
Por: Rodrigues, Aline Visconti, et al.
Por: Rodrigues, Aline Visconti, et al.
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
Por: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicado em: (2024)
For digital inclusion beyond marketplace
Por: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
Publicado em: (2024)
Por: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
Publicado em: (2024)
Public policies and digital inclusion
Por: Afonso, Carlos Alberto
Publicado em: (2024)
Por: Afonso, Carlos Alberto
Publicado em: (2024)
Digital inclusion, innovation and universities
Por: Wagner, Flávio Rech
Publicado em: (2024)
Por: Wagner, Flávio Rech
Publicado em: (2024)
Exclusão digital, acesso à Internet e condições sociodemográficas
Por: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Publicado em: (2024)
Por: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Publicado em: (2024)
Digital inclusion, innovation and universities
Por: Wagner, Flávio Rech
Por: Wagner, Flávio Rech
For digital inclusion beyond marketplace
Por: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
Por: Soares, Gustavo Gindre Monteiro
Public policies and digital inclusion
Por: Afonso, Carlos Alberto 1945-
Por: Afonso, Carlos Alberto 1945-
Brazil in the pandemic: Lack of quality connection and increasing inequalities
Por: Barbosa, Bia
Publicado em: (2024)
Por: Barbosa, Bia
Publicado em: (2024)
A study of the digital divide among small and medium enterprises using the innovation adoption theory for organizations
Por: Souza, César Alexandre de, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Souza, César Alexandre de, et al.
Publicado em: (2024)
Brasil na pandemia: falta de conexão de qualidade e aumento das desigualdades
Por: Barbosa, Bia
Publicado em: (2024)
Por: Barbosa, Bia
Publicado em: (2024)
A study of the digital divide among small and medium enterprises using the innovation adoption theory for organizations
Por: Souza, Cesar Alexandre de, et al.
Por: Souza, Cesar Alexandre de, et al.
Digital inclusion of small and medium entrepreneurs in Brazil
Por: Cleto, Nivaldo
Publicado em: (2024)
Por: Cleto, Nivaldo
Publicado em: (2024)
Registos relacionados
-
USING ICT IN EDUCATION: DIGITAL INCLUSION OR EXCLUSION?
Por: Lima, Ana Lúcia D'Império -
FROM DIGITAL EXCLUSION TO INCLUSION AT SCHOOL: THE EFFECTIVE USE OF ICT FOR A PERSPECTIVE OF EMANCIPATION
Por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini de, et al. -
From digital exclusion to inclusion at school: The effective use of ICT for a perspective of emancipation
Por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de, et al.
Publicado em: (2024) -
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
Por: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Publicado em: (2024) -
Geographies of digital exclusion : data and inequality
Por: Graham, Mark 1980- author., et al.
Publicado em: (2022)