Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
Saved in:
Main Authors: | Vicari, Rosa Maria, Rossi, Luiz Henrique Longhi, Nunes, Marcos Freitas, Schreiner, Paulo |
---|---|
Andre forfattere: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Sprog: | engelsk |
Udgivet: |
2024
|
Fag: | |
Online adgang: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1653 |
Tags: |
Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
Lignende værker
Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Federação Educa Brasil
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
Federação Educa Brasil
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
ICT and school management within different federal contexts
af: Segatto, Catarina Ianni, et al.
Udgivet: (2024)
af: Segatto, Catarina Ianni, et al.
Udgivet: (2024)
ICT and school management within different federal contexts
af: Segatto, Catarina Lanni, et al.
af: Segatto, Catarina Lanni, et al.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia covid-19
af: Lima, Ana Lúcia, et al.
af: Lima, Ana Lúcia, et al.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
af: Lima, Ana Lúcia, et al.
af: Lima, Ana Lúcia, et al.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Udgivet: (2024)
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Udgivet: (2024)
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)
Educação, computação e inteligência artificial
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Education, computing, and artificial intelligence
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Alignment of the ICT policies of the Brazilian federal government with the 2030 Agenda
af: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
Udgivet: (2024)
Education for the knowledge society? An analysis of policies on the use of ICT in schools in Brazil and Argentina
af: Venturini, Jamila
Udgivet: (2024)
af: Venturini, Jamila
Udgivet: (2024)
TIC e gestão escolar em diferentes contextos federativos
af: Segatto, Catarina Ianni, et al.
Udgivet: (2024)
af: Segatto, Catarina Ianni, et al.
Udgivet: (2024)
Plataforma Currículo+: conteúdo, formação, motivação e aprendizagem em escolas públicas
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Udgivet: (2024)
Modeling the influences on conditions of use of different technologies in classrooms
af: Kubota, Luis Claudio, et al.
Udgivet: (2024)
af: Kubota, Luis Claudio, et al.
Udgivet: (2024)
Modelando as influências nas condições de uso de diferentes tecnologias em salas de aula
af: Kubota, Luis Claudio, et al.
Udgivet: (2024)
af: Kubota, Luis Claudio, et al.
Udgivet: (2024)
Curriculum+ Platform: Content, education, motivation, and learning in public schools
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, et al.
Udgivet: (2024)
Educação, computação e Inteligência Artificial
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
Education, computing, and Artificial Intelligence
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024)
O uso das tecnologias de informação e comunicação na educação permanente em saúde
af: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et al.
Udgivet: (2024)
The use of information and communication technologies in continuing education in health care
af: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et al.
Udgivet: (2024)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
af: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Udgivet: (2025)
af: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Udgivet: (2025)
Formação de docentes para o uso das TIC no ensino/aprendizagem na América Latina
af: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Udgivet: (2025)
af: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Udgivet: (2025)
Inovação e tecnologia na educação: Guia Edutec – ferramenta de diagnóstico e planejamento de políticas de tecnologia educacional
af: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Udgivet: (2024)
af: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Udgivet: (2024)
Innovation and technology in education: The EduTec Guide – A diagnostic and planning tool for educational technology policies
af: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Udgivet: (2024)
af: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Udgivet: (2024)
Tecnologias para a educação e políticas curriculares de Estado
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2024)
Technologies for education and curriculum public policies
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Almeida, Fernando José de, et al.
Udgivet: (2024)
A tecnologia nas escolas: o papel do gestor neste processo
af: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Udgivet: (2012)
af: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Udgivet: (2012)
Technology in schools: The role of managers
af: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Udgivet: (2012)
af: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos
Udgivet: (2012)
Challenges for the study of education and external evaluations: parallels with knowledge and politics
af: Alavarse, Ocimar Munhoz
Udgivet: (2025)
af: Alavarse, Ocimar Munhoz
Udgivet: (2025)
Desafios da pesquisa educacional e as avaliações externas: algumas relações com o conhecimento e a política
af: Alavarse, Ocimar Munhoz
Udgivet: (2025)
af: Alavarse, Ocimar Munhoz
Udgivet: (2025)
ICT in Brazilian education: access is advancing. What about learning?
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)
af: Lima, Ana Lúcia D´ Império
Udgivet: (2012)
Transparência governamental na Federação Brasileira: resultados heterogêneos motivados por diferentes capacidades de TI
af: Cunha, Maria Alexandra 1963-, et al.
af: Cunha, Maria Alexandra 1963-, et al.
O alinhamento das políticas de TIC do governo federal com a Agenda 2030
af: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
Udgivet: (2024)
af: Lobato, Fernanda Hoffmann, et al.
Udgivet: (2024)
Transparência governamental na Federação Brasileira: resultados heterogêneos motivados por diferentes capacidades de TI
af: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, et al.
Udgivet: (2024)
af: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, et al.
Udgivet: (2024)
Inteligência artificial na educação básica: prática na escola/
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Analysis of the allocation of public resources for providing universal Internet access in Brazil
af: Freitas, Luciano Charlita de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Freitas, Luciano Charlita de, et al.
Udgivet: (2024)
The digital games industry and market in Brazil
af: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Udgivet: (2024)
Lignende værker
-
Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
af: Vicari, Rosa Maria, et al. -
Federação Educa Brasil
af: Vicari, Rosa Maria, et al.
Udgivet: (2024) -
Federação Educa Brasil
af: Vicari, Rosa Maria, et al. -
ICT and school management within different federal contexts
af: Segatto, Catarina Ianni, et al.
Udgivet: (2024) -
ICT and school management within different federal contexts
af: Segatto, Catarina Lanni, et al.