Os benefícios educacionais e os desafios dos projetos de distribuição de computadores portáteis individuais nos Ensinos Primário e Secundário
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Karsenti, Thierry |
---|---|
Rannpháirtithe: | Cetic.br |
Formáid: | Capítulos de Livro Analíticas |
Teanga: | Português (Brasil) |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2024
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1631 |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Os benefícios educacionais e os desafios dos projetos de distribuição de computadores portáteis individuais nos ensinos primário e secundário
de réir: Karsenti, Thierry 1968-
de réir: Karsenti, Thierry 1968-
Understanding the educational benefits and challenges of 1-1 laptop projects in Elementary and Secondary Schools
de réir: Karsenti, Thierry
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Karsenti, Thierry
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Recursos educacionais abertos no Brasil: o campo, os recursos e sua apropriação em sala de aula
de réir: Venturini, Jamila
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
de réir: Venturini, Jamila
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
Práticas digitais, comportamento de risco e experiências negativas on-line entre estudantes de ensino secundário na França e Índia: um estudo comparativo
de réir: Blaya, Cathèrine, et al.
de réir: Blaya, Cathèrine, et al.
Práticas digitais, comportamento de risco e experiências negativas on-line entre estudantes de ensino secundário na França e Índia: um estudo comparativo
de réir: Blaya, Catherine, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Blaya, Catherine, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Understanding the educational benefits and challenges of 1-1 laptop projects in elementary and secondary schools
de réir: Karsenti, Thierry 1968-
de réir: Karsenti, Thierry 1968-
Ensino remoto emergencial: de respostas emergenciais a sistemas educacionais mais abertos, inclusivos e de qualidade
de réir: Mendes, Valtencir Maldonado
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
de réir: Mendes, Valtencir Maldonado
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
Inclusão Digital dos Microempreendedores Individuais (MEI) no Brasil
de réir: Neantro Saavedra Rivano, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2018)
de réir: Neantro Saavedra Rivano, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2018)
Inclusão Digital dos Microempreendedores Individuais (MEI) no Brasil
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Boas Práticas para Dados na Web: Desafios e Benefícios
de réir: Lóscio, Bernadette Farias, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Lóscio, Bernadette Farias, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Interoperabilidade e compartilhamento de acervos em rede: os caminhos propostos pelo Projeto Tainacan
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Benefícios e desafios da economia digital para o desenvolvimento econômico
de réir: Arbache Filho, Jorge Saba
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Arbache Filho, Jorge Saba
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
TIC, doações individuais e organizações sem fins lucrativos
de réir: Vergueiro, João Paulo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Vergueiro, João Paulo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
TIC, doações individuais e organizações sem fins lucrativos
de réir: Vergueiro, João Paulo de Andrade, et al.
de réir: Vergueiro, João Paulo de Andrade, et al.
Estudos & pesquisas educacionais /
de réir: Fundação Victor Civita
Foilsithe / Cruthaithe: (2010)
de réir: Fundação Victor Civita
Foilsithe / Cruthaithe: (2010)
Redes de computadores: princípios, tecnologias e protocolos para o projeto de redes
de réir: Olifer, Natalia., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2008)
de réir: Olifer, Natalia., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2008)
São os indivíduos
de réir: Vergueiro, João Paulo de Andrade, et al.
de réir: Vergueiro, João Paulo de Andrade, et al.
São os indivíduos
de réir: Vergueiro, João Paulo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Vergueiro, João Paulo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Resolução CGI.br/RES/2016/032: Apoio ao projeto “Guia REA – Recursos Educacionais Abertos para Gestores Públicos”
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Curso de Direito do Trabalho: Relações individuais, sindicais e coletivas do trabalho
de réir: Martinez, Luciano
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
de réir: Martinez, Luciano
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Tecnologias para os serviços públicos
de réir: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
de réir: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Cartilha de Acessibilidade na Web: Fascículo II - Benefícios, Legislação e Diretrizes de Acessibilidade na Web
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
Rede de computadores
de réir: Tanenbaum, Andrew S., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
de réir: Tanenbaum, Andrew S., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
Rede de computadores
de réir: Tanenbaum, Andrew S., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (1997)
de réir: Tanenbaum, Andrew S., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (1997)
O uso abusivo de dados pessoais e a falta de transparência de algoritmos na distribuição de "fake news"
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Entendendo os algoritmos: propriedades e dilemas
de réir: Rosa, Fernanda R.
de réir: Rosa, Fernanda R.
O PNBL e os pequenos provedores
de réir: Wagner, Jaime
de réir: Wagner, Jaime
A menina com os olhos ocupados
de réir: Carrilho, André
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Carrilho, André
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Entendendo os algoritmos: propriedades e dilemas
de réir: Rosa, Fernanda Ribeiro
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Rosa, Fernanda Ribeiro
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
O PNBL e os pequenos provedores
de réir: Wagner, Jaime Barreiro
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Wagner, Jaime Barreiro
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Os desafios para publicar dados abertos
de réir: Burle, Caroline, et al.
de réir: Burle, Caroline, et al.
Os laboratórios do trabalho digital: entrevistas.
de réir: Organizador Grohmann, Rafael
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
de réir: Organizador Grohmann, Rafael
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
Recursos educacionais abertos: práticas colaborativas políticas públicas /
de réir: Santana, Bianca, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
de réir: Santana, Bianca, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
Os videogames e a morte dos professores
de réir: Schwartz, Gilson
de réir: Schwartz, Gilson
Os espaços públicos de acesso à Internet
de réir: Hobaika, Marcelo Bechara de Souza 1978-
de réir: Hobaika, Marcelo Bechara de Souza 1978-
ESCOLAS BRASILEIRAS E OS PORTAIS DO CONHECIMENTO
de réir: Assis, Regine de
de réir: Assis, Regine de
Conectando os desconectados em tempos de crise
de réir: Belli, Luca, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Belli, Luca, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Por uma Internet melhor para os brasileiros
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Os videogames e a morte dos professores
de réir: Schwartz, Gilson
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Schwartz, Gilson
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Escolas brasileiras e os portais do conhecimento
de réir: Assis, Regina Alcantara de
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Assis, Regina Alcantara de
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Míreanna comhchosúla
-
Os benefícios educacionais e os desafios dos projetos de distribuição de computadores portáteis individuais nos ensinos primário e secundário
de réir: Karsenti, Thierry 1968- -
Understanding the educational benefits and challenges of 1-1 laptop projects in Elementary and Secondary Schools
de réir: Karsenti, Thierry
Foilsithe / Cruthaithe: (2024) -
Recursos educacionais abertos no Brasil: o campo, os recursos e sua apropriação em sala de aula
de réir: Venturini, Jamila
Foilsithe / Cruthaithe: (2014) -
Práticas digitais, comportamento de risco e experiências negativas on-line entre estudantes de ensino secundário na França e Índia: um estudo comparativo
de réir: Blaya, Cathèrine, et al. -
Práticas digitais, comportamento de risco e experiências negativas on-line entre estudantes de ensino secundário na França e Índia: um estudo comparativo
de réir: Blaya, Catherine, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)