External assessments and challenges for quality school performance
Gorde:
Egile Nagusiak: | Alavarse, Ocimar Munhoz, Machado, Cristiane |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | ingelesa |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1523 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
- Aleari buruzko argibideak
- Deskribapena
- Iruzkinak
- Beste bertsio batzuk (1)
- Antzeko izenburuak
- MARC erregistroa
Antzeko izenburuak
External assessments and challenges for quality school performance
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Challenges for the study of education and external evaluations: parallels with knowledge and politics
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz
Challenges for the study of education and external evaluations: parallels with knowledge and politics
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz
Argitaratua: (2025)
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz
Argitaratua: (2025)
Avaliações externas e desafios para a qualidade do trabalho escolar
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
Avaliações externas e desafios para a qualidade do trabalho escolar
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
The National Secondary Education Examination (Enem) and the educational assessment dilemma
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
The national secondary education examination (ENEM) and the educational assessment dilemma
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
EDUCATIONAL EVALUATION AND COMPUTERIZED ADAPTIVE TESTING (CAT): CURRENT AND FUTURE CHALLENGES
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Educational evaluation and Computerized Adaptive Testing (CAT): Current and future challenges
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
Desafios da pesquisa educacional e as avaliações externas: algumas relações com o conhecimento e a política
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz
Desafios da pesquisa educacional e as avaliações externas: algumas relações com o conhecimento e a política
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz
Argitaratua: (2025)
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz
Argitaratua: (2025)
O Enem e as tensões da avaliação educacional
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
O ENEM e as tensões da avaliação educacional
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Performances interacionais e mediações sociotécnicas /
nork: org. 150 Ribeiro, José Carlos, et al.
Argitaratua: (2015)
nork: org. 150 Ribeiro, José Carlos, et al.
Argitaratua: (2015)
How to connect Brazilian schools: an overview of the challenges of connection and coverage
nork: Almeida, Ana Luiza Prado de, et al.
nork: Almeida, Ana Luiza Prado de, et al.
How to connect Brazilian schools: An overview of the challenges of connection and coverage
nork: Almeida, Ana Luiza Prado de, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Almeida, Ana Luiza Prado de, et al.
Argitaratua: (2024)
Understanding the educational benefits and challenges of 1-1 laptop projects in elementary and secondary schools
nork: Karsenti, Thierry 1968-
nork: Karsenti, Thierry 1968-
Understanding the educational benefits and challenges of 1-1 laptop projects in Elementary and Secondary Schools
nork: Karsenti, Thierry
Argitaratua: (2024)
nork: Karsenti, Thierry
Argitaratua: (2024)
Alfabetização e TIC: os testes adaptativos informatizados (TAI) como recurso
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Literacy and ICT: computerized adaptive testing as a resource
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
AVALIAÇÃO EDUCACIONAL E TESTES ADAPTATIVOS INFORMATIZADOS (TAI): DESAFIOS PRESENTES E FUTUROS
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Quality principles for cultural websites : a handbook
nork: Minerva Group
Argitaratua: (2005)
nork: Minerva Group
Argitaratua: (2005)
Brazil in the pandemic: Lack of quality connection and increasing inequalities
nork: Barbosa, Bia
Argitaratua: (2024)
nork: Barbosa, Bia
Argitaratua: (2024)
Walled schools
nork: Pretto, Nelson De Luca
Argitaratua: (2024)
nork: Pretto, Nelson De Luca
Argitaratua: (2024)
Literacy and ICT: Computerized adaptive testing as a resource
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
Brazil in the pandemic: lack of quality connection and increasing inequalities
nork: Barbosa, Bia
nork: Barbosa, Bia
Internet performance survival guide : QoS strategies for multiservice networks
nork: Huston, Geoff, 4128 1956-
Argitaratua: (2000)
nork: Huston, Geoff, 4128 1956-
Argitaratua: (2000)
Walled schools
nork: Pretto, Nelson De Luca
nork: Pretto, Nelson De Luca
Avaliação educacional e Testes Adaptativos Informatizados (TAI): desafios presentes e futuros
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
Alfabetização e TIC: os testes adaptativos informatizados (TAI) como recurso
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024)
Educommunication and the pedagogic-communicational practices of formative assessment: Mapping leadership and dialogic abilities in educational action
nork: Mello, Luci Ferraz de, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Mello, Luci Ferraz de, et al.
Argitaratua: (2024)
Educommunication and the pedagogic-communicational practices of formative assessment: mapping leadership and dialogic abilities in educational action
nork: Mello, Luci Ferraz de, et al.
nork: Mello, Luci Ferraz de, et al.
ICT in inclusive schools: Challenge or reality?
nork: Sebastián-Heredero, Eladio
Argitaratua: (2024)
nork: Sebastián-Heredero, Eladio
Argitaratua: (2024)
Workshop "Performance de Renderização e Execução na Web" (Inglês)
nork: Conferência Web.br São Paulo, et al.
nork: Conferência Web.br São Paulo, et al.
Workshop "Performance de Renderização e Execução na Web" (Português)
nork: Conferência Web.br São Paulo, et al.
nork: Conferência Web.br São Paulo, et al.
ICT in inclusive schools: challenge or reality?
nork: Sebastián Heredero, Eladio
nork: Sebastián Heredero, Eladio
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2013)
nork: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Argitaratua: (2013)
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
nork: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Argitaratua: (2025)
nork: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Argitaratua: (2025)
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
nork: Serrão, Bianca Orrico, et al.
nork: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Skills and digital inclusion: The role of schools
nork: Wagner, Flávio Rech
Argitaratua: (2024)
nork: Wagner, Flávio Rech
Argitaratua: (2024)
Antzeko izenburuak
-
External assessments and challenges for quality school performance
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al. -
Challenges for the study of education and external evaluations: parallels with knowledge and politics
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz -
Challenges for the study of education and external evaluations: parallels with knowledge and politics
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz
Argitaratua: (2025) -
Avaliações externas e desafios para a qualidade do trabalho escolar
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Argitaratua: (2024) -
Avaliações externas e desafios para a qualidade do trabalho escolar
nork: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.