Computational language and the need to rethink the curriculum
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Barbosa, Luciana Santos, Silva, Júlio César Martins dos Anjos |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1329 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
COMPUTATIONAL LANGUAGE AND THE NEED TO RETHINK THE CURRICULUM
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
Linguagens formais: exercícios e soluções
mā: Ramos, Marcus Vinícius Midena
I whakaputaina: (2021)
mā: Ramos, Marcus Vinícius Midena
I whakaputaina: (2021)
Perícia forense digital: guia prático com uso do sistema operacional Windows
mā: Hassan, Nihad A., me ētahi atu.
mā: Hassan, Nihad A., me ētahi atu.
Aprenda computação forense: um guia para iniciantes para buscar, analisar e proteger evidências digitais
mā: Oettinger, William, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
mā: Oettinger, William, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
Desvendando a computação forense
mā: Eleutério, Pedro Monteiro da Silva, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2019)
mā: Eleutério, Pedro Monteiro da Silva, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2019)
Introdução à análise forense em redes de computadores: conceitos, técnicas e ferramentas para "grampos digitais"
mā: Galvão, Ricardo Kléber M.
I whakaputaina: (2020)
mā: Galvão, Ricardo Kléber M.
I whakaputaina: (2020)
A LINGUAGEM COMPUTACIONAL E A NECESSIDADE DE REPENSAR O CURRÍCULO
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
Seven languages in seven weeks: a pragmatic guide to learning programming languages/
mā: Tate, Bruce A.
I whakaputaina: (2010)
mā: Tate, Bruce A.
I whakaputaina: (2010)
Rethinking culture and creativity in the digital transformation
mā: Lazzeretti, Luciana
I whakaputaina: (2023)
mā: Lazzeretti, Luciana
I whakaputaina: (2023)
Digital competence of teachers
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
Competências digitais dos professores
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
Guia de referência XHTML - eXtensible HyperText Markup Language
I whakaputaina: (2024)
I whakaputaina: (2024)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Construindo chatbots com python: usando natural language processing e machine learning.
mā: Raj, Sumit.
I whakaputaina: (2019)
mā: Raj, Sumit.
I whakaputaina: (2019)
The need for data justice in education
mā: Pangrazio, Luci
I whakaputaina: (2025)
mā: Pangrazio, Luci
I whakaputaina: (2025)
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2013)
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2013)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2016)
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2016)
Rethinking the political-pedagogic projects for the integration of technologies into the school environment
mā: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The need for data justice in education
mā: Pangrazio, Luci
mā: Pangrazio, Luci
Curriculum+ platform: content, education, motivation, and learning in public schools
mā: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, me ētahi atu.
mā: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, me ētahi atu.
Curriculum+ Platform: Content, education, motivation, and learning in public schools
mā: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
RETHINKING THE POLITICAL-PEDAGOGIC PROJECTS FOR THE INTEGRATION OF TECHNOLOGIES INTO THE SCHOOL ENVIRONMENT
mā: Vosgerau, Dilmeire Sant'Anna Ramos, me ētahi atu.
mā: Vosgerau, Dilmeire Sant'Anna Ramos, me ētahi atu.
Technologies for education and curriculum public policies
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
Technologies for education and curriculum public policies
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
TECHNOLOGIES IN THE CURRICULUM FOR LEARNING AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS
mā: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, me ētahi atu.
mā: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, me ētahi atu.
The National Common Curriculum and the use of ICT in education
mā: Paiva, Deise de Lacerda
I whakaputaina: (2024)
mā: Paiva, Deise de Lacerda
I whakaputaina: (2024)
Platforms, algorithms and de-citizenship: the school curriculum as an antidote
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
Platforms, algorithms, and de-citizenship: The school curriculum as an antidote
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Almeida, Fernando José de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Technologies in the curriculum for learning and Sustainable Development Goals
mā: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
The national common curriculum and the use of ICT in education
mā: Paiva, Deise de Lacerda
mā: Paiva, Deise de Lacerda
Education, computing, and Artificial Intelligence
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
More efforts are needed to make e-commerce a force for development
mā: Fredriksson, Torbjörn
I whakaputaina: (2024)
mā: Fredriksson, Torbjörn
I whakaputaina: (2024)
Ngā tūemi rite
-
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
COMPUTATIONAL LANGUAGE AND THE NEED TO RETHINK THE CURRICULUM
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu. -
Linguagens formais: exercícios e soluções
mā: Ramos, Marcus Vinícius Midena
I whakaputaina: (2021) -
Perícia forense digital: guia prático com uso do sistema operacional Windows
mā: Hassan, Nihad A., me ētahi atu. -
Aprenda computação forense: um guia para iniciantes para buscar, analisar e proteger evidências digitais
mā: Oettinger, William, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)