A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Hughes, Cecilia, Pereiro, Emiliano |
---|---|
Autres auteurs: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Langue: | anglais |
Publié: |
2024
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1314 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE DIGITAL SKILLS OF CHILDREN IN BRAZIL AND URUGUAY
par: Hughes, Cecilia, et autres
par: Hughes, Cecilia, et autres
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Publié: (2024)
Publié: (2024)
BNCC Computação e cultura digital: caminhos para uma educação digital crítica e responsável
Publié: (2025)
Publié: (2025)
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
par: Evangelista, Rafael de Almeida
par: Evangelista, Rafael de Almeida
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
par: Evangelista, Rafael de Almeida
Publié: (2024)
par: Evangelista, Rafael de Almeida
Publié: (2024)
Protection of children on the Internet: a comparative analysis of social media
par: Henriques, Isabella, et autres
Publié: (2025)
par: Henriques, Isabella, et autres
Publié: (2025)
Internet use and appropriation by children: a comparative analysis of the latest editions of ICT kids online Brazil surveys
par: Marques, Jane Aparecida
par: Marques, Jane Aparecida
Internet use and appropriation by children: A comparative analysis of the latest editions of ICT Kids Online Brazil surveys
par: Marques, Jane Aparecida
Publié: (2024)
par: Marques, Jane Aparecida
Publié: (2024)
IA na educação: a importância do letramento crítico em dados
Publié: (2023)
Publié: (2023)
Internet and childhood: the impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
par: Moura, Iara, et autres
par: Moura, Iara, et autres
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
Publié: (2024)
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
Publié: (2024)
Childhood and adolescence in the digital age: a comparative report of the Kids Online surveys in Brazil, Chile, Costa Rica and Uruguay
par: Trucco, Daniela, et autres
Publié: (2020)
par: Trucco, Daniela, et autres
Publié: (2020)
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2016)
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2016)
Internet and childhood: The impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
par: Moura, Iara, et autres
Publié: (2024)
par: Moura, Iara, et autres
Publié: (2024)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2013)
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2013)
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
Publié: (2024)
par: Sousa, Caio Jardim, et autres
Publié: (2024)
Children’s participation in digital citizenship
par: Viana, Claudemir Edson, et autres
Publié: (2024)
par: Viana, Claudemir Edson, et autres
Publié: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publié: (2024)
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publié: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Protection of children on the Internet: A comparative analysis of social media
par: Henriques, Isabella Vieira Machado, et autres
par: Henriques, Isabella Vieira Machado, et autres
Children use of social networks in Brazil, Chile, Costa Rica and Uruguay
par: Palma, Amalia, et autres
Publié: (2024)
par: Palma, Amalia, et autres
Publié: (2024)
Bullying and cyberbullying experiences among children in Brazil
par: Cunha, Josafá Moreira da, et autres
Publié: (2024)
par: Cunha, Josafá Moreira da, et autres
Publié: (2024)
The survey of adult skills : reader's companion.
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2016)
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2016)
Comparing results on internet access and use: Brazil, Portugal And Europe
par: Ponte, Cristina 1956-, et autres
par: Ponte, Cristina 1956-, et autres
UMA ANÁLISE COMPARATIVA DAS HABILIDADES DIGITAIS DE CRIANÇAS E ADOLESCENTES NO BRASIL E URUGUAI
par: Hughes, Cecilia, et autres
par: Hughes, Cecilia, et autres
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
par: Serrão, Bianca Orrico, et autres
par: Serrão, Bianca Orrico, et autres
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
par: Serrão, Bianca Orrico, et autres
Publié: (2025)
par: Serrão, Bianca Orrico, et autres
Publié: (2025)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
par: Moura, Iara, et autres
par: Moura, Iara, et autres
Diversidade de gênero na Infância e a internet como meio para letramento, regulação e informação
Publié: (2024)
Publié: (2024)
Comparing results on Internet access and use: Brazil, Portugal and Europe
par: Ponte, Cristina, et autres
Publié: (2024)
par: Ponte, Cristina, et autres
Publié: (2024)
Da inclusão ao letramento: habilidades para uma inserção menos assimétrica no mundo digital
par: Evangelista, Rafael de Almeida
par: Evangelista, Rafael de Almeida
Da inclusão ao letramento: habilidades para uma inserção menos assimétrica no mundo digital
par: Evangelista, Rafael de Almeida
Publié: (2024)
par: Evangelista, Rafael de Almeida
Publié: (2024)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
par: Moura, Iara, et autres
Publié: (2024)
par: Moura, Iara, et autres
Publié: (2024)
Internet e Territorialidade: Quais caminhos possíveis para promoção da inclusão digital no Brasil?
Publié: (2024)
Publié: (2024)
Brazil, Portugal, Europe: gender and children’s mobile access to the internet
par: Ponte, Cristina 1956-
par: Ponte, Cristina 1956-
The National Common Curricular Base and activities of children on the Internet: A comparison and evaluation
par: Klafke, Guilherme Forma, et autres
Publié: (2024)
par: Klafke, Guilherme Forma, et autres
Publié: (2024)
Children use of social networks in Brazil, Chile, Costa Rica and Uruguay
par: Palma, Amalia, et autres
par: Palma, Amalia, et autres
Documents similaires
-
A COMPARATIVE ANALYSIS OF THE DIGITAL SKILLS OF CHILDREN IN BRAZIL AND URUGUAY
par: Hughes, Cecilia, et autres -
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024) -
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Publié: (2024) -
BNCC Computação e cultura digital: caminhos para uma educação digital crítica e responsável
Publié: (2025) -
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
par: Sousa, Caio Jardim, et autres