Jogos digitais e espaços de aprendizagem: desafios socioculturais e possibilidades pedagógicas
Gorde:
Egile Nagusiak: | Alves, Lynn Rosalina Gama, Torres, Velda |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | Português (Brasil) |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1177 |
Etiketak: |
![]()
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Jogos digitais e espaços de aprendizagem: desafios socioculturais e possibilidades pedagógicas
nork: Alves, Lynn, et al.
Argitaratua: (2024) -
Digital games and learning environments: Sociocultural challenges and pedagogiccal possibilities
nork: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Argitaratua: (2024) -
Digital games and learning environments: sociocultural challenges and pedagogiccal possibilities
nork: Alves, Lynn, et al.
Argitaratua: (2024) -
A indústria e o mercado de jogos digitais no Brasil
nork: Fortim, Ivelise, et al.
Argitaratua: (2024) -
A indústria e o mercado de jogos digitais no Brasil
nork: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Argitaratua: (2024)