Remote teaching during the pandemic: Challenges and potentials according to teachers
Sparad:
Huvudskapare: | Ferraz, Marina, Berbat, Vanderson, Glaz, Lia, Sarvat, Pedro |
---|---|
Övriga skapare: | Cetic.br |
Materialtyp: | Capítulos de Livro Analíticas |
Språk: | engelska |
Publicerad: |
2024
|
Ämnen: | |
Länkar: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1104 |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
- Beståndsuppgifter
- Beskrivning
- Kommentarer
- Andra versioner (1)
- Liknande verk
- Katalogiseringsuppgifter
Liknande verk
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e potencialidades na visão dos professores
av: Ferraz, Marina, et al.
Publicerad: (2024)
av: Ferraz, Marina, et al.
Publicerad: (2024)
Remote teaching during the pandemic: challenges and potentials according to teachers
av: Ferraz, Marina, et al.
av: Ferraz, Marina, et al.
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
av: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Publicerad: (2022)
av: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Publicerad: (2022)
Explorando a implementação, a efetividade percebida e o monitoramento do ensino remoto
av: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Publicerad: (2021)
av: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Publicerad: (2021)
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e pontencialidades na visão dos professores
av: Ferraz, Marina, et al.
av: Ferraz, Marina, et al.
Emergency distance learning: From emergency responses to more open, inclusive, and quality education systems
av: Mendes, Valtencir Maldonado
Publicerad: (2022)
av: Mendes, Valtencir Maldonado
Publicerad: (2022)
Ensino remoto emergencial: de respostas emergenciais a sistemas educacionais mais abertos, inclusivos e de qualidade
av: Mendes, Valtencir Maldonado
Publicerad: (2021)
av: Mendes, Valtencir Maldonado
Publicerad: (2021)
Educação e tecnologias digitais: desafios e estratégias para a continuidade da aprendizagem em tempos de COVID-19
Publicerad: (2021)
Publicerad: (2021)
Education and digital technologies: Challenges and strategies for the continuity of learning in times of COVID-19
Publicerad: (2021)
Publicerad: (2021)
Memórias da Sociedade Brasileira de Computação
av: Bigonha, Roberto da Silva, et al.
Publicerad: (2014)
av: Bigonha, Roberto da Silva, et al.
Publicerad: (2014)
Educação e desenvolvimento: modos de regulação dos sistemas de ensino
av: Duarte, Marisa
av: Duarte, Marisa
Education and development: regulation modes in educational systems
av: Duarte, Marisa
av: Duarte, Marisa
Education and development: regulation modes in educational systems
av: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Publicerad: (2025)
av: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Publicerad: (2025)
Educação e desenvolvimento: modos de regulação dos sistemas de ensino
av: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Publicerad: (2025)
av: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Publicerad: (2025)
Continuity of education during the COVID-19 pandemic: The use of ICT in Brazilian public schools
av: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Publicerad: (2022)
av: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Publicerad: (2022)
Innovation in the use of technologies in teaching and learning processes
av: Rios, Miguel Angelo Thompson
Publicerad: (2024)
av: Rios, Miguel Angelo Thompson
Publicerad: (2024)
Innovation in the use of technologies in teaching and learning processes
av: Thompson, Miguel
av: Thompson, Miguel
Qualidade da infraestrutura das escolas públicas do ensino fundamental no Brasil
av: coordenação Alves, Maria Teresa Gonzaga, et al.
Publicerad: (2019)
av: coordenação Alves, Maria Teresa Gonzaga, et al.
Publicerad: (2019)
Videogames and the death of teachers
av: Schwartz, Gilson
av: Schwartz, Gilson
Videogames and the death of teachers
av: Schwartz, Gilson
Publicerad: (2024)
av: Schwartz, Gilson
Publicerad: (2024)
Fascículo Trabalho Remoto - Cartilha de Segurança para Internet
Publicerad: (2023)
Publicerad: (2023)
DIGITAL COMPETENCE OF TEACHERS
av: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
av: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Tecnobrega o Pará reinventando o negócio da música
av: Castro, Oona 1976-, et al.
Publicerad: (2008)
av: Castro, Oona 1976-, et al.
Publicerad: (2008)
Digital competence of teachers
av: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicerad: (2024)
av: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicerad: (2024)
Guia mangá: física mecânica clássica
av: Nitta, Hideo, et al.
Publicerad: (2010)
av: Nitta, Hideo, et al.
Publicerad: (2010)
Pedagogia do oprimido /
av: Freire, Paulo 1921-1997
Publicerad: (2016)
av: Freire, Paulo 1921-1997
Publicerad: (2016)
Guia conectividade na educação: passo a passo para a conectividade das escolas públicas brasileiras
Publicerad: (2021)
Publicerad: (2021)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
av: Bastos, Maria Inês
av: Bastos, Maria Inês
From digital technologies to education: a new culture and new logics for teacher training
av: Padilha, Marcia
av: Padilha, Marcia
From digital technologies to education: A new culture and new logics for teacher training
av: Padilha, Marcia
Publicerad: (2024)
av: Padilha, Marcia
Publicerad: (2024)
Modelo curricular da UNESCO para o ensino do jornalismo /
av: tradução Rogers, Aline Paz, et al.
Publicerad: (2010)
av: tradução Rogers, Aline Paz, et al.
Publicerad: (2010)
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
av: Serrão, Bianca Orrico, et al.
av: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
av: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Publicerad: (2025)
av: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Publicerad: (2025)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
av: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publicerad: (2025)
av: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Publicerad: (2025)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
av: Lima, Ana Lúcia, et al.
av: Lima, Ana Lúcia, et al.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
av: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicerad: (2024)
av: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicerad: (2024)
Guia mangá: dinâmica dos fluidos
av: Takei, Masahiro, et al.
Publicerad: (2016)
av: Takei, Masahiro, et al.
Publicerad: (2016)
Recursos educacionais abertos no Brasil : o estado da arte, desafios e perspectivas para o desenvolvimento e inovação
av: Santos, Andreia Inamorato dos, et al.
Publicerad: (2013)
av: Santos, Andreia Inamorato dos, et al.
Publicerad: (2013)
Resolução CGI.br/RES/2013/042: Curso de Curta Duração para a Escola Brasileira de Governança da Internet
Publicerad: (2025)
Publicerad: (2025)
Continuidade do ensino na pandemia COVID-19: o uso de TIC em escolas públicas brasileiras
av: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Publicerad: (2021)
av: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Publicerad: (2021)
Liknande verk
-
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e potencialidades na visão dos professores
av: Ferraz, Marina, et al.
Publicerad: (2024) -
Remote teaching during the pandemic: challenges and potentials according to teachers
av: Ferraz, Marina, et al. -
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
av: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Publicerad: (2022) -
Explorando a implementação, a efetividade percebida e o monitoramento do ensino remoto
av: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Publicerad: (2021) -
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e pontencialidades na visão dos professores
av: Ferraz, Marina, et al.