Remote teaching during the pandemic: Challenges and potentials according to teachers
Gorde:
Egile Nagusiak: | Ferraz, Marina, Berbat, Vanderson, Glaz, Lia, Sarvat, Pedro |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | ingelesa |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1104 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
- Aleari buruzko argibideak
- Deskribapena
- Iruzkinak
- Beste bertsio batzuk (1)
- Antzeko izenburuak
- MARC erregistroa
Antzeko izenburuak
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e potencialidades na visão dos professores
nork: Ferraz, Marina, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Ferraz, Marina, et al.
Argitaratua: (2024)
Remote teaching during the pandemic: challenges and potentials according to teachers
nork: Ferraz, Marina, et al.
nork: Ferraz, Marina, et al.
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
nork: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Argitaratua: (2022)
nork: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Argitaratua: (2022)
Explorando a implementação, a efetividade percebida e o monitoramento do ensino remoto
nork: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Argitaratua: (2021)
nork: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Argitaratua: (2021)
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e pontencialidades na visão dos professores
nork: Ferraz, Marina, et al.
nork: Ferraz, Marina, et al.
Emergency distance learning: From emergency responses to more open, inclusive, and quality education systems
nork: Mendes, Valtencir Maldonado
Argitaratua: (2022)
nork: Mendes, Valtencir Maldonado
Argitaratua: (2022)
Ensino remoto emergencial: de respostas emergenciais a sistemas educacionais mais abertos, inclusivos e de qualidade
nork: Mendes, Valtencir Maldonado
Argitaratua: (2021)
nork: Mendes, Valtencir Maldonado
Argitaratua: (2021)
Educação e tecnologias digitais: desafios e estratégias para a continuidade da aprendizagem em tempos de COVID-19
Argitaratua: (2021)
Argitaratua: (2021)
Education and digital technologies: Challenges and strategies for the continuity of learning in times of COVID-19
Argitaratua: (2021)
Argitaratua: (2021)
Memórias da Sociedade Brasileira de Computação
nork: Bigonha, Roberto da Silva, et al.
Argitaratua: (2014)
nork: Bigonha, Roberto da Silva, et al.
Argitaratua: (2014)
Educação e desenvolvimento: modos de regulação dos sistemas de ensino
nork: Duarte, Marisa
nork: Duarte, Marisa
Education and development: regulation modes in educational systems
nork: Duarte, Marisa
nork: Duarte, Marisa
Education and development: regulation modes in educational systems
nork: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Argitaratua: (2025)
nork: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Argitaratua: (2025)
Educação e desenvolvimento: modos de regulação dos sistemas de ensino
nork: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Argitaratua: (2025)
nork: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Argitaratua: (2025)
Continuity of education during the COVID-19 pandemic: The use of ICT in Brazilian public schools
nork: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Argitaratua: (2022)
nork: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Argitaratua: (2022)
Innovation in the use of technologies in teaching and learning processes
nork: Rios, Miguel Angelo Thompson
Argitaratua: (2024)
nork: Rios, Miguel Angelo Thompson
Argitaratua: (2024)
Innovation in the use of technologies in teaching and learning processes
nork: Thompson, Miguel
nork: Thompson, Miguel
Qualidade da infraestrutura das escolas públicas do ensino fundamental no Brasil
nork: coordenação Alves, Maria Teresa Gonzaga, et al.
Argitaratua: (2019)
nork: coordenação Alves, Maria Teresa Gonzaga, et al.
Argitaratua: (2019)
Videogames and the death of teachers
nork: Schwartz, Gilson
nork: Schwartz, Gilson
Videogames and the death of teachers
nork: Schwartz, Gilson
Argitaratua: (2024)
nork: Schwartz, Gilson
Argitaratua: (2024)
Fascículo Trabalho Remoto - Cartilha de Segurança para Internet
Argitaratua: (2023)
Argitaratua: (2023)
DIGITAL COMPETENCE OF TEACHERS
nork: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
nork: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Tecnobrega o Pará reinventando o negócio da música
nork: Castro, Oona 1976-, et al.
Argitaratua: (2008)
nork: Castro, Oona 1976-, et al.
Argitaratua: (2008)
Digital competence of teachers
nork: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Argitaratua: (2024)
nork: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Argitaratua: (2024)
Guia mangá: física mecânica clássica
nork: Nitta, Hideo, et al.
Argitaratua: (2010)
nork: Nitta, Hideo, et al.
Argitaratua: (2010)
Pedagogia do oprimido /
nork: Freire, Paulo 1921-1997
Argitaratua: (2016)
nork: Freire, Paulo 1921-1997
Argitaratua: (2016)
Guia conectividade na educação: passo a passo para a conectividade das escolas públicas brasileiras
Argitaratua: (2021)
Argitaratua: (2021)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
nork: Bastos, Maria Inês
nork: Bastos, Maria Inês
From digital technologies to education: a new culture and new logics for teacher training
nork: Padilha, Marcia
nork: Padilha, Marcia
From digital technologies to education: A new culture and new logics for teacher training
nork: Padilha, Marcia
Argitaratua: (2024)
nork: Padilha, Marcia
Argitaratua: (2024)
Modelo curricular da UNESCO para o ensino do jornalismo /
nork: tradução Rogers, Aline Paz, et al.
Argitaratua: (2010)
nork: tradução Rogers, Aline Paz, et al.
Argitaratua: (2010)
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
nork: Serrão, Bianca Orrico, et al.
nork: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Self-assessment of Basic Education teachers’ digital skills: An experience report of a digital citizenship training course
nork: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Argitaratua: (2025)
nork: Serrão, Bianca Orrico, et al.
Argitaratua: (2025)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
nork: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Argitaratua: (2025)
nork: Bastos, Maria Inês de Souza Ribeiro
Argitaratua: (2025)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
nork: Lima, Ana Lúcia, et al.
nork: Lima, Ana Lúcia, et al.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
nork: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Argitaratua: (2024)
nork: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Argitaratua: (2024)
Guia mangá: dinâmica dos fluidos
nork: Takei, Masahiro, et al.
Argitaratua: (2016)
nork: Takei, Masahiro, et al.
Argitaratua: (2016)
Recursos educacionais abertos no Brasil : o estado da arte, desafios e perspectivas para o desenvolvimento e inovação
nork: Santos, Andreia Inamorato dos, et al.
Argitaratua: (2013)
nork: Santos, Andreia Inamorato dos, et al.
Argitaratua: (2013)
Resolução CGI.br/RES/2013/042: Curso de Curta Duração para a Escola Brasileira de Governança da Internet
Argitaratua: (2025)
Argitaratua: (2025)
Continuidade do ensino na pandemia COVID-19: o uso de TIC em escolas públicas brasileiras
nork: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Argitaratua: (2021)
nork: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Argitaratua: (2021)
Antzeko izenburuak
-
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e potencialidades na visão dos professores
nork: Ferraz, Marina, et al.
Argitaratua: (2024) -
Remote teaching during the pandemic: challenges and potentials according to teachers
nork: Ferraz, Marina, et al. -
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
nork: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Argitaratua: (2022) -
Explorando a implementação, a efetividade percebida e o monitoramento do ensino remoto
nork: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Argitaratua: (2021) -
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e pontencialidades na visão dos professores
nork: Ferraz, Marina, et al.