The Plan Ceibal in pandemic times: Guaranteeing pedagogical continuity in Uruguay
Enregistré dans:
Auteur principal: | Florencia Ripani, María |
---|---|
Autres auteurs: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Langue: | anglais |
Publié: |
2024
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1102 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
The Plan Ceibal in pandemic times: guaranteeing pedagogical continuity in Uruguay
par: Ripani, María Florencia
par: Ripani, María Florencia
O Plano Ceibal em tempos de pandemia: a busca pela garantia da continuidade pedagógica no Uruguai
par: Florencia Ripani, María
Publié: (2024)
par: Florencia Ripani, María
Publié: (2024)
Education innovation challenges in Uruguay during the COVID-19 pandemic
par: Florencia Ripani, María
Publié: (2022)
par: Florencia Ripani, María
Publié: (2022)
O Plano Ceibal em tempos de pandemia: a busca pela garantia da continuidade pedagógica no Uruguai
par: Ripani, María Florencia
par: Ripani, María Florencia
Desafios da inovação educacional no Uruguai no contexto da COVID-19
par: Florencia Ripani, María
Publié: (2021)
par: Florencia Ripani, María
Publié: (2021)
Remote teaching during the pandemic: challenges and potentials according to teachers
par: Ferraz, Marina, et autres
par: Ferraz, Marina, et autres
Measurement of ICT in health in Uruguay: The Salud.uy program
par: Muxí, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
par: Muxí, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
Digital citizenship: The Uruguayan strategy
par: Seijo, Magdalena, et autres
Publié: (2024)
par: Seijo, Magdalena, et autres
Publié: (2024)
The digital transformation of education: connecting schools, empowering learnrs
par: Sepúlveda, Ana
par: Sepúlveda, Ana
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e pontencialidades na visão dos professores
par: Ferraz, Marina, et autres
par: Ferraz, Marina, et autres
A transformação digital da educação: concetar as escolas, empoderar os alunos
par: Sepúlveda, Ana
par: Sepúlveda, Ana
Cidadania digital: a estratégia uruguaia
par: Seijo, Magdalena, et autres
Publié: (2024)
par: Seijo, Magdalena, et autres
Publié: (2024)
The platformization of education in times of pandemic
par: Pretto, Nelson De Luca, et autres
Publié: (2022)
par: Pretto, Nelson De Luca, et autres
Publié: (2022)
Education and digital technologies: Challenges and strategies for the continuity of learning in times of COVID-19
Publié: (2021)
Publié: (2021)
Formação de gestores a distância: uma contribuição para a gestão democrática da escola
par: Castro, Alda Maria Duarte Araújo de, et autres
Publié: (2012)
par: Castro, Alda Maria Duarte Araújo de, et autres
Publié: (2012)
Educação em um cenário de plataformização e de economia de dados
par: organizador Evangelista, Rafael de Almeida
Publié: (2024)
par: organizador Evangelista, Rafael de Almeida
Publié: (2024)
Tecnologias digitais nas escolas do campo: percepção no contexto de pandemia
par: Britto, Jaqueline de Jesus dos Santos
Publié: (2024)
par: Britto, Jaqueline de Jesus dos Santos
Publié: (2024)
Resolução CGI.br/RES/2024/037: Apoio ao 29º CIAED Congresso Internacional ABED de Educação a Distância
Publié: (2025)
Publié: (2025)
Resolução CGI.br/RES/2023/017: 28º CIAED – Congresso Nacional ABED de Educação a Distância
Publié: (2025)
Publié: (2025)
Inovação tecnológica em educação à distância : uma abordagem convergente
par: organizador Hekis, Hélio Roberto, et autres
Publié: (2013)
par: organizador Hekis, Hélio Roberto, et autres
Publié: (2013)
Digital technologies, public school, and literacies: research in pandemic times
par: Azzari, Eliane Fernandes, et autres
par: Azzari, Eliane Fernandes, et autres
Educação em um cenário de plataformização e de economia de dados: parcerias e assimetrias
Publié: (2022)
Publié: (2022)
Digital technologies, public school, and literacies: Research in pandemic times
par: Azzari, Eliane Fernandes, et autres
Publié: (2024)
par: Azzari, Eliane Fernandes, et autres
Publié: (2024)
Tecnologias digitais, redes e educação : perspectivas contemporâneas
par: organizadora Sales, Mary Valda Souza
Publié: (2020)
par: organizadora Sales, Mary Valda Souza
Publié: (2020)
Continuity of education during the COVID-19 pandemic: The use of ICT in Brazilian public schools
par: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et autres
Publié: (2022)
par: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et autres
Publié: (2022)
Medição de TIC em saúde no Uruguai: o programa Salud.uy
par: Muxí, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
par: Muxí, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
Educação em um cenário de plataformização e de economia dos dados: problemas e conceitos
Publié: (2022)
Publié: (2022)
Educação em um cenário de plataformização e economia de dados: soberania e infraestrutura
Publié: (2023)
Publié: (2023)
The use of information and communication technologies in continuing education in health care
par: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et autres
Publié: (2024)
par: Figueiredo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et autres
Publié: (2024)
ICT for Sustainable Development: recommendations for public policies that guarantee rights
Publié: (2024)
Publié: (2024)
Educommunication and the pedagogic-communicational practices of formative assessment: Mapping leadership and dialogic abilities in educational action
par: Mello, Luci Ferraz de, et autres
Publié: (2024)
par: Mello, Luci Ferraz de, et autres
Publié: (2024)
Educommunication and the pedagogic-communicational practices of formative assessment: mapping leadership and dialogic abilities in educational action
par: Mello, Luci Ferraz de, et autres
par: Mello, Luci Ferraz de, et autres
Rethinking the political-pedagogic projects for the integration of technologies into the school environment
par: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, et autres
Publié: (2024)
par: Vosgerau, Dilmeire Sant’Anna Ramos, et autres
Publié: (2024)
RETHINKING THE POLITICAL-PEDAGOGIC PROJECTS FOR THE INTEGRATION OF TECHNOLOGIES INTO THE SCHOOL ENVIRONMENT
par: Vosgerau, Dilmeire Sant'Anna Ramos, et autres
par: Vosgerau, Dilmeire Sant'Anna Ramos, et autres
Remote teaching during the pandemic: Challenges and potentials according to teachers
par: Ferraz, Marina, et autres
Publié: (2024)
par: Ferraz, Marina, et autres
Publié: (2024)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
Innovation and technology in education: the EDUTEC Guide – a diagnostic and planning tool for educational technology policies
par: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
par: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
The Geneva declaration of principles and plan of action
par: World Summit on the Information Society Geneva, Switzerland 3. : 10-12 dec.
Publié: (2003)
par: World Summit on the Information Society Geneva, Switzerland 3. : 10-12 dec.
Publié: (2003)
The use of information and communication technologies in continuing education in health care
par: Figueirêdo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et autres
par: Figueirêdo, Alessandra Aniceto Ferreira de, et autres
Innovation and technology in education: The EduTec Guide – A diagnostic and planning tool for educational technology policies
par: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Publié: (2024)
par: Dellagnelo, Lúcia Gomes Vieira
Publié: (2024)
Documents similaires
-
The Plan Ceibal in pandemic times: guaranteeing pedagogical continuity in Uruguay
par: Ripani, María Florencia -
O Plano Ceibal em tempos de pandemia: a busca pela garantia da continuidade pedagógica no Uruguai
par: Florencia Ripani, María
Publié: (2024) -
Education innovation challenges in Uruguay during the COVID-19 pandemic
par: Florencia Ripani, María
Publié: (2022) -
O Plano Ceibal em tempos de pandemia: a busca pela garantia da continuidade pedagógica no Uruguai
par: Ripani, María Florencia -
Desafios da inovação educacional no Uruguai no contexto da COVID-19
par: Florencia Ripani, María
Publié: (2021)