Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
Guardat en:
Autors principals: | Sousa, Caio Jardim, Venturini, Anna Carolina |
---|---|
Altres autors: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Idioma: | anglès |
Publicat: |
2024
|
Matèries: | |
Accés en línia: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1091 |
Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
per: Sousa, Caio Jardim, et al.
per: Sousa, Caio Jardim, et al.
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
per: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicat: (2024)
per: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicat: (2024)
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
per: Sousa, Caio Jardim, et al.
per: Sousa, Caio Jardim, et al.
Digital divide, Internet access, and sociodemographic conditions
per: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Publicat: (2024)
per: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Publicat: (2024)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
per: Lima, Ana Lúcia, et al.
per: Lima, Ana Lúcia, et al.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
per: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicat: (2024)
per: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicat: (2024)
After Access 2022-2024: Digital inequalities in Africa
per: Partridge, Andrew
Publicat: (2024)
per: Partridge, Andrew
Publicat: (2024)
Automating inequality : how high-tech tools profile, police, and punish the poor /
per: Eubanks, Virginia 1972- author.
Publicat: (2017)
per: Eubanks, Virginia 1972- author.
Publicat: (2017)
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
per: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Publicat: (2024)
per: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Publicat: (2024)
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
per: Rugolo, Thaís, et al.
Publicat: (2025)
per: Rugolo, Thaís, et al.
Publicat: (2025)
After Access 2022-2024: desigualdades digitais na África
per: Partridge, Andrew
Publicat: (2024)
per: Partridge, Andrew
Publicat: (2024)
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
per: Rugolo, João Coelho, et al.
per: Rugolo, João Coelho, et al.
Quilombola women, digital divide, and ICT access strategies during the pandemic
per: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
per: Lopes, Ivonete da Silva, et al.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia covid-19
per: Lima, Ana Lúcia, et al.
per: Lima, Ana Lúcia, et al.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
per: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicat: (2024)
per: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicat: (2024)
Access to information and communication technologies and historical inequalities in Brazil
per: Fonseca, Francisco César Pinto da
per: Fonseca, Francisco César Pinto da
Internet and childhood: the impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
per: Moura, Iara, et al.
per: Moura, Iara, et al.
Access to information and communication technologies and historical inequalities in Brazil
per: Fonseca, Francisco
Publicat: (2024)
per: Fonseca, Francisco
Publicat: (2024)
Vigilantismo na educação: impactos da desigualdade na violação da privacidade
per: Rugolo, Thaís, et al.
Publicat: (2025)
per: Rugolo, Thaís, et al.
Publicat: (2025)
Internet and childhood: The impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
per: Moura, Iara, et al.
Publicat: (2024)
per: Moura, Iara, et al.
Publicat: (2024)
Uma proposta de aliança para superar a permanente desigualdade de acesso: experiências e aprendizados com redes comunitárias
per: Prado, Débora, et al.
Publicat: (2022)
per: Prado, Débora, et al.
Publicat: (2022)
Brazil in the pandemic: Lack of quality connection and increasing inequalities
per: Barbosa, Bia
Publicat: (2024)
per: Barbosa, Bia
Publicat: (2024)
Vigilantismo na educação: impactos da desigualdade na violação da privacidade
per: Rugolo, João Coelho, et al.
per: Rugolo, João Coelho, et al.
Desigualdades digitais no espaço urbano : um estudo sobre o acesso e o uso da Internet na cidade de São Paulo.
per: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Publicat: (2019)
per: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Publicat: (2019)
Privacy and data protection during the pandemic
per: Venturini, Jamila, et al.
Publicat: (2024)
per: Venturini, Jamila, et al.
Publicat: (2024)
Algoritmos de destruição em massa: como o big data aumenta a desigualdade e ameaça a democracia
per: O'Neil, Cathy, et al.
Publicat: (2020)
per: O'Neil, Cathy, et al.
Publicat: (2020)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
per: Moura, Iara, et al.
per: Moura, Iara, et al.
Inequalities in digital literacy: Definitions, measurements, explanations and policy implications
per: Helsper, Ellen Johanna
Publicat: (2024)
per: Helsper, Ellen Johanna
Publicat: (2024)
The persistence of digital divides in Canada
per: Collins, Christopher, et al.
Publicat: (2024)
per: Collins, Christopher, et al.
Publicat: (2024)
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
per: Hughes, Cecilia, et al.
Publicat: (2024)
per: Hughes, Cecilia, et al.
Publicat: (2024)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
per: Hughes, Cecilia, et al.
Publicat: (2024)
per: Hughes, Cecilia, et al.
Publicat: (2024)
Reducing digital inequalities in older adults: Impacts of access to technology on the rights and quality of life of the elderly population
per: Vaz, José Carlos, et al.
Publicat: (2024)
per: Vaz, José Carlos, et al.
Publicat: (2024)
The deepening divide: inequality in the information society /
per: Dijk, Jan van 1952-
Publicat: (2005)
per: Dijk, Jan van 1952-
Publicat: (2005)
Education, technology and accessibility
per: Bersch, Rita, et al.
per: Bersch, Rita, et al.
Education, technology and accessibility
per: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Publicat: (2024)
per: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Publicat: (2024)
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
per: Moura, Iara, et al.
Publicat: (2024)
per: Moura, Iara, et al.
Publicat: (2024)
The digital divide in online privacy and safety skills: Evidence from the Israeli case
per: Dodel, Matías, et al.
Publicat: (2024)
per: Dodel, Matías, et al.
Publicat: (2024)
Agenda de Gênero, Raça e Diversidade: contribuições para inclusão e participaçãonas TIC
Publicat: (2023)
Publicat: (2023)
The periphery online: ICT and collective mobilization during the pandemic
per: Mendonça, Patricia Maria Emerenciano de, et al.
Publicat: (2024)
per: Mendonça, Patricia Maria Emerenciano de, et al.
Publicat: (2024)
The periphery online: ICT and collective mobilization during the pandemic
per: Mendonça, Patricia Maria E., et al.
per: Mendonça, Patricia Maria E., et al.
Ítems similars
-
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
per: Sousa, Caio Jardim, et al. -
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
per: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicat: (2024) -
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
per: Sousa, Caio Jardim, et al. -
Digital divide, Internet access, and sociodemographic conditions
per: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Publicat: (2024) -
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
per: Lima, Ana Lúcia, et al.