Internet and childhood: The impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Moura, Iara, Carvalho, Olivia Bandeira de Melo, Melo, Paulo Victor Purificação, Terso, Tâmara |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1084 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Internet and childhood: the impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
mā: Rugolo, Thaís, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Rugolo, Thaís, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
mā: Rugolo, João Coelho, me ētahi atu.
mā: Rugolo, João Coelho, me ētahi atu.
Automating inequality : how high-tech tools profile, police, and punish the poor /
mā: Eubanks, Virginia 1972- author.
I whakaputaina: (2017)
mā: Eubanks, Virginia 1972- author.
I whakaputaina: (2017)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
After Access 2022-2024: Digital inequalities in Africa
mā: Partridge, Andrew
I whakaputaina: (2024)
mā: Partridge, Andrew
I whakaputaina: (2024)
A plataformização das Políticas Sociais no Brasil: Tecnologias da Informação e aprofundamento das desigualdades
mā: Paulo Victor Purificação Melo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
mā: Paulo Victor Purificação Melo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2021)
Digital divide, Internet access, and sociodemographic conditions
mā: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
I whakaputaina: (2024)
mā: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
I whakaputaina: (2024)
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia covid-19
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Sousa, Caio Jardim, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Access to information and communication technologies and historical inequalities in Brazil
mā: Fonseca, Francisco César Pinto da
mā: Fonseca, Francisco César Pinto da
Artificial Intelligence, Education and Childhood
mā: Dino, Luísa Adib, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Dino, Luísa Adib, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Access to information and communication technologies and historical inequalities in Brazil
mā: Fonseca, Francisco
I whakaputaina: (2024)
mā: Fonseca, Francisco
I whakaputaina: (2024)
Connected childhood: Digital rights and education
mā: Teffé, Chiara Antonia Spadaccini de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Teffé, Chiara Antonia Spadaccini de, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Connected childhood: digital rights and education
mā: Teffé, Chiara Spadaccini de, me ētahi atu.
mā: Teffé, Chiara Spadaccini de, me ētahi atu.
Reducing digital inequalities in older adults: Impacts of access to technology on the rights and quality of life of the elderly population
mā: Vaz, José Carlos, me ētahi atu.
mā: Vaz, José Carlos, me ētahi atu.
Reducing digital inequalities in older adults: Impacts of access to technology on the rights and quality of life of the elderly population
mā: Vaz, José Carlos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Vaz, José Carlos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
After Access 2022-2024: desigualdades digitais na África
mā: Partridge, Andrew
I whakaputaina: (2024)
mā: Partridge, Andrew
I whakaputaina: (2024)
Vigilantismo na educação: impactos da desigualdade na violação da privacidade
mā: Rugolo, Thaís, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Rugolo, Thaís, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
Desigualdades digitais no espaço urbano : um estudo sobre o acesso e o uso da Internet na cidade de São Paulo.
mā: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
I whakaputaina: (2019)
mā: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
I whakaputaina: (2019)
Collective civil movements in the brazilian territory
mā: Gohn, Maria da Gloria Marcondes 1947-
mā: Gohn, Maria da Gloria Marcondes 1947-
Collective civil movements in the Brazilian territory
mā: Gohn, Maria da Gloria
I whakaputaina: (2024)
mā: Gohn, Maria da Gloria
I whakaputaina: (2024)
Childhood and the internet: from a media education perspective
mā: Belloni, Maria Luiza
mā: Belloni, Maria Luiza
Childhood and the Internet: From a media education perspective
mā: Belloni, Maria Luiza
I whakaputaina: (2024)
mā: Belloni, Maria Luiza
I whakaputaina: (2024)
Metaverse and childhood: Proposals for the protection of children’s data
mā: Teffé, Chiara Spadaccini de
mā: Teffé, Chiara Spadaccini de
Community connectivity: building the Internet from scratch: annual report of the UN IGF Dynamic Coalition on Community Connectivity /
mā: Belli, Luca, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
mā: Belli, Luca, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
Algoritmos de destruição em massa: como o big data aumenta a desigualdade e ameaça a democracia
mā: O'Neil, Cathy, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
mā: O'Neil, Cathy, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2020)
Uma proposta de aliança para superar a permanente desigualdade de acesso: experiências e aprendizados com redes comunitárias
mā: Prado, Débora, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Prado, Débora, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Social networking websites as a field for study of childhood and the case of young youtubers
mā: Tomaz, Renata
mā: Tomaz, Renata
Social networking websites as a field for study of childhood and the case of young youtubers
mā: Tomaz, Renata Cristina de Oliveira
I whakaputaina: (2024)
mā: Tomaz, Renata Cristina de Oliveira
I whakaputaina: (2024)
Community networks and the Internet in Brazil: Experiences and challenges for digital inclusion
I whakaputaina: (2022)
I whakaputaina: (2022)
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Ngā tūemi rite
-
Internet and childhood: the impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
mā: Moura, Iara, me ētahi atu. -
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
mā: Moura, Iara, me ētahi atu. -
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
mā: Moura, Iara, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
mā: Rugolo, Thaís, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025) -
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
mā: Rugolo, João Coelho, me ētahi atu.