Internet and childhood: The impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
Guardado en:
Autores principales: | Moura, Iara, Carvalho, Olivia Bandeira de Melo, Melo, Paulo Victor Purificação, Terso, Tâmara |
---|---|
Otros Autores: | Cetic.br |
Formato: | Capítulos de Livro Analíticas |
Lenguaje: | inglés |
Publicado: |
2024
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1084 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
Internet and childhood: the impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
por: Moura, Iara, et al.
por: Moura, Iara, et al.
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
por: Moura, Iara, et al.
por: Moura, Iara, et al.
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
por: Moura, Iara, et al.
Publicado: (2024)
por: Moura, Iara, et al.
Publicado: (2024)
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
por: Rugolo, Thaís, et al.
Publicado: (2025)
por: Rugolo, Thaís, et al.
Publicado: (2025)
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
por: Rugolo, João Coelho, et al.
por: Rugolo, João Coelho, et al.
Automating inequality : how high-tech tools profile, police, and punish the poor /
por: Eubanks, Virginia 1972- author.
Publicado: (2017)
por: Eubanks, Virginia 1972- author.
Publicado: (2017)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
por: Lima, Ana Lúcia, et al.
por: Lima, Ana Lúcia, et al.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
por: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicado: (2024)
por: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicado: (2024)
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: an overview of Internet access by students during the covid-19 pandemic
por: Sousa, Caio Jardim, et al.
por: Sousa, Caio Jardim, et al.
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
por: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicado: (2024)
por: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicado: (2024)
After Access 2022-2024: Digital inequalities in Africa
por: Partridge, Andrew
Publicado: (2024)
por: Partridge, Andrew
Publicado: (2024)
A plataformização das Políticas Sociais no Brasil: Tecnologias da Informação e aprofundamento das desigualdades
por: Paulo Victor Purificação Melo, et al.
Publicado: (2021)
por: Paulo Victor Purificação Melo, et al.
Publicado: (2021)
Digital divide, Internet access, and sociodemographic conditions
por: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Publicado: (2024)
por: Mota, Flávio Perazzo Barbosa
Publicado: (2024)
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia covid-19
por: Sousa, Caio Jardim, et al.
por: Sousa, Caio Jardim, et al.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia covid-19
por: Lima, Ana Lúcia, et al.
por: Lima, Ana Lúcia, et al.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
por: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicado: (2024)
por: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicado: (2024)
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
por: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicado: (2024)
por: Sousa, Caio Jardim, et al.
Publicado: (2024)
Access to information and communication technologies and historical inequalities in Brazil
por: Fonseca, Francisco César Pinto da
por: Fonseca, Francisco César Pinto da
Artificial Intelligence, Education and Childhood
por: Dino, Luísa Adib, et al.
Publicado: (2024)
por: Dino, Luísa Adib, et al.
Publicado: (2024)
Access to information and communication technologies and historical inequalities in Brazil
por: Fonseca, Francisco
Publicado: (2024)
por: Fonseca, Francisco
Publicado: (2024)
Connected childhood: Digital rights and education
por: Teffé, Chiara Antonia Spadaccini de, et al.
Publicado: (2024)
por: Teffé, Chiara Antonia Spadaccini de, et al.
Publicado: (2024)
Connected childhood: digital rights and education
por: Teffé, Chiara Spadaccini de, et al.
por: Teffé, Chiara Spadaccini de, et al.
Reducing digital inequalities in older adults: Impacts of access to technology on the rights and quality of life of the elderly population
por: Vaz, José Carlos, et al.
por: Vaz, José Carlos, et al.
Reducing digital inequalities in older adults: Impacts of access to technology on the rights and quality of life of the elderly population
por: Vaz, José Carlos, et al.
Publicado: (2024)
por: Vaz, José Carlos, et al.
Publicado: (2024)
After Access 2022-2024: desigualdades digitais na África
por: Partridge, Andrew
Publicado: (2024)
por: Partridge, Andrew
Publicado: (2024)
Vigilantismo na educação: impactos da desigualdade na violação da privacidade
por: Rugolo, Thaís, et al.
Publicado: (2025)
por: Rugolo, Thaís, et al.
Publicado: (2025)
Desigualdades digitais no espaço urbano : um estudo sobre o acesso e o uso da Internet na cidade de São Paulo.
por: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Publicado: (2019)
por: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Publicado: (2019)
Collective civil movements in the brazilian territory
por: Gohn, Maria da Gloria Marcondes 1947-
por: Gohn, Maria da Gloria Marcondes 1947-
Collective civil movements in the Brazilian territory
por: Gohn, Maria da Gloria
Publicado: (2024)
por: Gohn, Maria da Gloria
Publicado: (2024)
Childhood and the internet: from a media education perspective
por: Belloni, Maria Luiza
por: Belloni, Maria Luiza
Childhood and the Internet: From a media education perspective
por: Belloni, Maria Luiza
Publicado: (2024)
por: Belloni, Maria Luiza
Publicado: (2024)
Metaverse and childhood: Proposals for the protection of children’s data
por: Teffé, Chiara Spadaccini de
por: Teffé, Chiara Spadaccini de
Community connectivity: building the Internet from scratch: annual report of the UN IGF Dynamic Coalition on Community Connectivity /
por: Belli, Luca, et al.
Publicado: (2016)
por: Belli, Luca, et al.
Publicado: (2016)
Algoritmos de destruição em massa: como o big data aumenta a desigualdade e ameaça a democracia
por: O'Neil, Cathy, et al.
Publicado: (2020)
por: O'Neil, Cathy, et al.
Publicado: (2020)
Uma proposta de aliança para superar a permanente desigualdade de acesso: experiências e aprendizados com redes comunitárias
por: Prado, Débora, et al.
Publicado: (2022)
por: Prado, Débora, et al.
Publicado: (2022)
Social networking websites as a field for study of childhood and the case of young youtubers
por: Tomaz, Renata
por: Tomaz, Renata
Social networking websites as a field for study of childhood and the case of young youtubers
por: Tomaz, Renata Cristina de Oliveira
Publicado: (2024)
por: Tomaz, Renata Cristina de Oliveira
Publicado: (2024)
Community networks and the Internet in Brazil: Experiences and challenges for digital inclusion
Publicado: (2022)
Publicado: (2022)
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
por: Hughes, Cecilia, et al.
Publicado: (2024)
por: Hughes, Cecilia, et al.
Publicado: (2024)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
por: Hughes, Cecilia, et al.
Publicado: (2024)
por: Hughes, Cecilia, et al.
Publicado: (2024)
Ejemplares similares
-
Internet and childhood: the impacts of inequalities on children in rural communities and traditional territories
por: Moura, Iara, et al. -
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
por: Moura, Iara, et al. -
Internet e infância: impactos das desigualdades em crianças de comunidades rurais e territórios tradicionais
por: Moura, Iara, et al.
Publicado: (2024) -
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
por: Rugolo, Thaís, et al.
Publicado: (2025) -
Surveillance in education: The impact of inequality on the violation of privacy
por: Rugolo, João Coelho, et al.