Conditions for the development of digital literacy of children
Sparad:
Huvudskapare: | Araújo, Mônica Daisy Vieira |
---|---|
Övriga skapare: | Cetic.br |
Materialtyp: | Capítulos de Livro Analíticas |
Språk: | engelska |
Publicerad: |
2024
|
Ämnen: | |
Länkar: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1082 |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
- Beståndsuppgifter
- Beskrivning
- Kommentarer
- Andra versioner (1)
- Liknande verk
- Katalogiseringsuppgifter
Liknande verk
Conditions for the development of digital literacy of children
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicerad: (2024)
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicerad: (2024)
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2016)
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2016)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2013)
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2013)
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
av: INCoDe.2030
av: INCoDe.2030
Information for All Programme
av: Unesco
Publicerad: (2014)
av: Unesco
Publicerad: (2014)
The survey of adult skills : reader's companion.
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2016)
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2016)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
av: Hughes, Cecilia, et al.
Publicerad: (2024)
av: Hughes, Cecilia, et al.
Publicerad: (2024)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
av: Grizzle, Alton, et al.
Publicerad: (2013)
av: Grizzle, Alton, et al.
Publicerad: (2013)
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
av: Evangelista, Rafael de Almeida
Publicerad: (2024)
av: Evangelista, Rafael de Almeida
Publicerad: (2024)
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
av: Evangelista, Rafael de Almeida
av: Evangelista, Rafael de Almeida
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
av: Brossi, Lionel
Publicerad: (2024)
av: Brossi, Lionel
Publicerad: (2024)
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
av: Brossi, Lionel
av: Brossi, Lionel
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Publicerad: (2024)
Publicerad: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
av: Nejm, Rodrigo
av: Nejm, Rodrigo
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
av: Nejm, Rodrigo
Publicerad: (2024)
av: Nejm, Rodrigo
Publicerad: (2024)
What scares children on the Internet in Brazil: responses of children in Brazil between 2012 and 2014.
av: Eisenberg, Zena, et al.
av: Eisenberg, Zena, et al.
Diversidade de gênero na Infância e a internet como meio para letramento, regulação e informação
Publicerad: (2024)
Publicerad: (2024)
Government digital services and children: Challenges to the digital transformation
av: Pelter, Zoë, et al.
Publicerad: (2024)
av: Pelter, Zoë, et al.
Publicerad: (2024)
Government digital services and children: challenges to the digital transformation
av: Pelter, Zoë, et al.
av: Pelter, Zoë, et al.
What scares children on the Internet in Brazil: Responses of children in Brazil between 2012 and 2014
av: Eisenberg, Zena Winona, et al.
Publicerad: (2024)
av: Eisenberg, Zena Winona, et al.
Publicerad: (2024)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
av: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicerad: (2013)
av: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicerad: (2013)
Teacher training and digital literacy: a correlation study on the ICT in education databases
av: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
av: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
av: Hughes, Cecilia, et al.
Publicerad: (2024)
av: Hughes, Cecilia, et al.
Publicerad: (2024)
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
av: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Publicerad: (2024)
av: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Publicerad: (2024)
Internet use and appropriation by children
av: Marques, Jane Aparecida
Publicerad: (2024)
av: Marques, Jane Aparecida
Publicerad: (2024)
Internet use and appropriation by children
av: Marques, Jane Aparecida
av: Marques, Jane Aparecida
Strategies for the full protection of children in the digital world
av: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Publicerad: (2024)
av: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Publicerad: (2024)
Strategies for the full protection of children in the digital world
av: Egas, Heloiza
av: Egas, Heloiza
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
av: Hasebrink, Uwe
Publicerad: (2024)
av: Hasebrink, Uwe
Publicerad: (2024)
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s Internet use
av: Ólafsson, Kjartan
Publicerad: (2024)
av: Ólafsson, Kjartan
Publicerad: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the Internet
av: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Publicerad: (2024)
av: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Publicerad: (2024)
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
av: Hasebrink, Uwe
av: Hasebrink, Uwe
Data protection of children and digital education: challenges and perspective
av: Coelho, João Francisco de Aguiar, et al.
av: Coelho, João Francisco de Aguiar, et al.
Mental health and social isolation in the pandemic: The impact and use of technology by children
av: Scavacini, Karen, et al.
Publicerad: (2024)
av: Scavacini, Karen, et al.
Publicerad: (2024)
“Sending nudes”: Opportunities and risks related to the sexual rights of children on the Internet
av: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicerad: (2024)
av: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicerad: (2024)
Challenges, dilemmas, and interpretations of Internet use by Brazilian children and young people
av: Assis, Regina Alcantara de
Publicerad: (2024)
av: Assis, Regina Alcantara de
Publicerad: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the internet
av: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
av: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s internet use
av: Ólafsson, Kjartan
av: Ólafsson, Kjartan
Liknande verk
-
Conditions for the development of digital literacy of children
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicerad: (2024) -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
av: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2016) -
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
av: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicerad: (2013)