Conditions for the development of digital literacy of children
Na minha lista:
Autor principal: | Araújo, Mônica Daisy Vieira |
---|---|
Outros Autores: | Cetic.br |
Formato: | Capítulos de Livro Analíticas |
Idioma: | Inglês |
Publicado em: |
2024
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1082 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registos relacionados
Conditions for the development of digital literacy of children
Por: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Por: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
Por: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicado em: (2024)
Por: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicado em: (2024)
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
Por: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Por: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
Por: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicado em: (2016)
Por: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicado em: (2016)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
Por: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicado em: (2013)
Por: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicado em: (2013)
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
Por: INCoDe.2030
Por: INCoDe.2030
Information for All Programme
Por: Unesco
Publicado em: (2014)
Por: Unesco
Publicado em: (2014)
The survey of adult skills : reader's companion.
Por: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicado em: (2016)
Por: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicado em: (2016)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
Por: Hughes, Cecilia, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Hughes, Cecilia, et al.
Publicado em: (2024)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
Por: Grizzle, Alton, et al.
Publicado em: (2013)
Por: Grizzle, Alton, et al.
Publicado em: (2013)
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
Por: Evangelista, Rafael de Almeida
Publicado em: (2024)
Por: Evangelista, Rafael de Almeida
Publicado em: (2024)
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
Por: Evangelista, Rafael de Almeida
Por: Evangelista, Rafael de Almeida
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
Por: Brossi, Lionel
Publicado em: (2024)
Por: Brossi, Lionel
Publicado em: (2024)
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
Por: Brossi, Lionel
Por: Brossi, Lionel
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Publicado em: (2024)
Publicado em: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
Por: Nejm, Rodrigo
Por: Nejm, Rodrigo
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
Por: Nejm, Rodrigo
Publicado em: (2024)
Por: Nejm, Rodrigo
Publicado em: (2024)
What scares children on the Internet in Brazil: responses of children in Brazil between 2012 and 2014.
Por: Eisenberg, Zena, et al.
Por: Eisenberg, Zena, et al.
Diversidade de gênero na Infância e a internet como meio para letramento, regulação e informação
Publicado em: (2024)
Publicado em: (2024)
Government digital services and children: Challenges to the digital transformation
Por: Pelter, Zoë, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Pelter, Zoë, et al.
Publicado em: (2024)
Government digital services and children: challenges to the digital transformation
Por: Pelter, Zoë, et al.
Por: Pelter, Zoë, et al.
What scares children on the Internet in Brazil: Responses of children in Brazil between 2012 and 2014
Por: Eisenberg, Zena Winona, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Eisenberg, Zena Winona, et al.
Publicado em: (2024)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
Por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado em: (2013)
Por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado em: (2013)
Teacher training and digital literacy: a correlation study on the ICT in education databases
Por: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Por: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
Por: Hughes, Cecilia, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Hughes, Cecilia, et al.
Publicado em: (2024)
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
Por: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Brasilino, Aline de Mendonça, et al.
Publicado em: (2024)
Internet use and appropriation by children
Por: Marques, Jane Aparecida
Publicado em: (2024)
Por: Marques, Jane Aparecida
Publicado em: (2024)
Internet use and appropriation by children
Por: Marques, Jane Aparecida
Por: Marques, Jane Aparecida
Strategies for the full protection of children in the digital world
Por: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Publicado em: (2024)
Por: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Publicado em: (2024)
Strategies for the full protection of children in the digital world
Por: Egas, Heloiza
Por: Egas, Heloiza
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
Por: Hasebrink, Uwe
Publicado em: (2024)
Por: Hasebrink, Uwe
Publicado em: (2024)
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s Internet use
Por: Ólafsson, Kjartan
Publicado em: (2024)
Por: Ólafsson, Kjartan
Publicado em: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the Internet
Por: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Publicado em: (2024)
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
Por: Hasebrink, Uwe
Por: Hasebrink, Uwe
Data protection of children and digital education: challenges and perspective
Por: Coelho, João Francisco de Aguiar, et al.
Por: Coelho, João Francisco de Aguiar, et al.
Mental health and social isolation in the pandemic: The impact and use of technology by children
Por: Scavacini, Karen, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Scavacini, Karen, et al.
Publicado em: (2024)
“Sending nudes”: Opportunities and risks related to the sexual rights of children on the Internet
Por: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicado em: (2024)
Por: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicado em: (2024)
Challenges, dilemmas, and interpretations of Internet use by Brazilian children and young people
Por: Assis, Regina Alcantara de
Publicado em: (2024)
Por: Assis, Regina Alcantara de
Publicado em: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the internet
Por: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Por: Karageorgiadis, Ekaterine, et al.
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s internet use
Por: Ólafsson, Kjartan
Por: Ólafsson, Kjartan
Registos relacionados
-
Conditions for the development of digital literacy of children
Por: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
Por: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicado em: (2024) -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
Por: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
Por: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicado em: (2016) -
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
Por: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicado em: (2013)