Conditions for the development of digital literacy of children
I tiakina i:
Kaituhi matua: | Araújo, Mônica Daisy Vieira |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Capítulos de Livro Analíticas |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
2024
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1082 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Conditions for the development of digital literacy of children
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
I whakaputaina: (2024)
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
I whakaputaina: (2024)
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2013)
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2013)
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
mā: INCoDe.2030
mā: INCoDe.2030
Information for All Programme
mā: Unesco
I whakaputaina: (2014)
mā: Unesco
I whakaputaina: (2014)
The survey of adult skills : reader's companion.
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
I whakaputaina: (2024)
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
I whakaputaina: (2024)
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
mā: Evangelista, Rafael de Almeida
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
mā: Brossi, Lionel
I whakaputaina: (2024)
mā: Brossi, Lionel
I whakaputaina: (2024)
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
mā: Brossi, Lionel
mā: Brossi, Lionel
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
I whakaputaina: (2024)
I whakaputaina: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
mā: Nejm, Rodrigo
mā: Nejm, Rodrigo
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
mā: Nejm, Rodrigo
I whakaputaina: (2024)
mā: Nejm, Rodrigo
I whakaputaina: (2024)
What scares children on the Internet in Brazil: responses of children in Brazil between 2012 and 2014.
mā: Eisenberg, Zena, me ētahi atu.
mā: Eisenberg, Zena, me ētahi atu.
Diversidade de gênero na Infância e a internet como meio para letramento, regulação e informação
I whakaputaina: (2024)
I whakaputaina: (2024)
Government digital services and children: Challenges to the digital transformation
mā: Pelter, Zoë, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Pelter, Zoë, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Government digital services and children: challenges to the digital transformation
mā: Pelter, Zoë, me ētahi atu.
mā: Pelter, Zoë, me ētahi atu.
What scares children on the Internet in Brazil: Responses of children in Brazil between 2012 and 2014
mā: Eisenberg, Zena Winona, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Eisenberg, Zena Winona, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2013)
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2013)
Teacher training and digital literacy: a correlation study on the ICT in education databases
mā: Brasilino, Aline de Mendonça, me ētahi atu.
mā: Brasilino, Aline de Mendonça, me ētahi atu.
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Hughes, Cecilia, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
mā: Brasilino, Aline de Mendonça, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Brasilino, Aline de Mendonça, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Internet use and appropriation by children
mā: Marques, Jane Aparecida
I whakaputaina: (2024)
mā: Marques, Jane Aparecida
I whakaputaina: (2024)
Internet use and appropriation by children
mā: Marques, Jane Aparecida
mā: Marques, Jane Aparecida
Strategies for the full protection of children in the digital world
mā: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
I whakaputaina: (2024)
mā: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
I whakaputaina: (2024)
Strategies for the full protection of children in the digital world
mā: Egas, Heloiza
mā: Egas, Heloiza
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
mā: Hasebrink, Uwe
I whakaputaina: (2024)
mā: Hasebrink, Uwe
I whakaputaina: (2024)
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s Internet use
mā: Ólafsson, Kjartan
I whakaputaina: (2024)
mā: Ólafsson, Kjartan
I whakaputaina: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the Internet
mā: Karageorgiadis, Ekaterine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Karageorgiadis, Ekaterine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
mā: Hasebrink, Uwe
mā: Hasebrink, Uwe
Data protection of children and digital education: challenges and perspective
mā: Coelho, João Francisco de Aguiar, me ētahi atu.
mā: Coelho, João Francisco de Aguiar, me ētahi atu.
Mental health and social isolation in the pandemic: The impact and use of technology by children
mā: Scavacini, Karen, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Scavacini, Karen, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
“Sending nudes”: Opportunities and risks related to the sexual rights of children on the Internet
mā: Nejm, Rodrigo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Nejm, Rodrigo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Challenges, dilemmas, and interpretations of Internet use by Brazilian children and young people
mā: Assis, Regina Alcantara de
I whakaputaina: (2024)
mā: Assis, Regina Alcantara de
I whakaputaina: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the internet
mā: Karageorgiadis, Ekaterine, me ētahi atu.
mā: Karageorgiadis, Ekaterine, me ētahi atu.
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s internet use
mā: Ólafsson, Kjartan
mā: Ólafsson, Kjartan
Ngā tūemi rite
-
Conditions for the development of digital literacy of children
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
I whakaputaina: (2024) -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016) -
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2013)