Conditions for the development of digital literacy of children
Spremljeno u:
Glavni autor: | Araújo, Mônica Daisy Vieira |
---|---|
Daljnji autori: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Jezik: | engleski |
Izdano: |
2024
|
Teme: | |
Online pristup: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1082 |
Oznake: |
Dodaj oznaku
Bez oznaka, Budi prvi tko označuje ovaj zapis!
|
Slični predmeti
Conditions for the development of digital literacy of children
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Izdano: (2024)
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Izdano: (2024)
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Izdano: (2016)
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Izdano: (2016)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Izdano: (2013)
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Izdano: (2013)
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
od: INCoDe.2030
od: INCoDe.2030
Information for All Programme
od: Unesco
Izdano: (2014)
od: Unesco
Izdano: (2014)
The survey of adult skills : reader's companion.
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Izdano: (2016)
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Izdano: (2016)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
od: Hughes, Cecilia, i dr.
Izdano: (2024)
od: Hughes, Cecilia, i dr.
Izdano: (2024)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
od: Grizzle, Alton, i dr.
Izdano: (2013)
od: Grizzle, Alton, i dr.
Izdano: (2013)
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
od: Evangelista, Rafael de Almeida
Izdano: (2024)
od: Evangelista, Rafael de Almeida
Izdano: (2024)
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
od: Evangelista, Rafael de Almeida
od: Evangelista, Rafael de Almeida
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
od: Brossi, Lionel
Izdano: (2024)
od: Brossi, Lionel
Izdano: (2024)
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
od: Brossi, Lionel
od: Brossi, Lionel
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Izdano: (2024)
Izdano: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
od: Nejm, Rodrigo
od: Nejm, Rodrigo
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
od: Nejm, Rodrigo
Izdano: (2024)
od: Nejm, Rodrigo
Izdano: (2024)
What scares children on the Internet in Brazil: responses of children in Brazil between 2012 and 2014.
od: Eisenberg, Zena, i dr.
od: Eisenberg, Zena, i dr.
Diversidade de gênero na Infância e a internet como meio para letramento, regulação e informação
Izdano: (2024)
Izdano: (2024)
Government digital services and children: Challenges to the digital transformation
od: Pelter, Zoë, i dr.
Izdano: (2024)
od: Pelter, Zoë, i dr.
Izdano: (2024)
Government digital services and children: challenges to the digital transformation
od: Pelter, Zoë, i dr.
od: Pelter, Zoë, i dr.
What scares children on the Internet in Brazil: Responses of children in Brazil between 2012 and 2014
od: Eisenberg, Zena Winona, i dr.
Izdano: (2024)
od: Eisenberg, Zena Winona, i dr.
Izdano: (2024)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Izdano: (2013)
od: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Izdano: (2013)
Teacher training and digital literacy: a correlation study on the ICT in education databases
od: Brasilino, Aline de Mendonça, i dr.
od: Brasilino, Aline de Mendonça, i dr.
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
od: Hughes, Cecilia, i dr.
Izdano: (2024)
od: Hughes, Cecilia, i dr.
Izdano: (2024)
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
od: Brasilino, Aline de Mendonça, i dr.
Izdano: (2024)
od: Brasilino, Aline de Mendonça, i dr.
Izdano: (2024)
Internet use and appropriation by children
od: Marques, Jane Aparecida
Izdano: (2024)
od: Marques, Jane Aparecida
Izdano: (2024)
Internet use and appropriation by children
od: Marques, Jane Aparecida
od: Marques, Jane Aparecida
Strategies for the full protection of children in the digital world
od: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Izdano: (2024)
od: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Izdano: (2024)
Strategies for the full protection of children in the digital world
od: Egas, Heloiza
od: Egas, Heloiza
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
od: Hasebrink, Uwe
Izdano: (2024)
od: Hasebrink, Uwe
Izdano: (2024)
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s Internet use
od: Ólafsson, Kjartan
Izdano: (2024)
od: Ólafsson, Kjartan
Izdano: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the Internet
od: Karageorgiadis, Ekaterine, i dr.
Izdano: (2024)
od: Karageorgiadis, Ekaterine, i dr.
Izdano: (2024)
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
od: Hasebrink, Uwe
od: Hasebrink, Uwe
Data protection of children and digital education: challenges and perspective
od: Coelho, João Francisco de Aguiar, i dr.
od: Coelho, João Francisco de Aguiar, i dr.
Mental health and social isolation in the pandemic: The impact and use of technology by children
od: Scavacini, Karen, i dr.
Izdano: (2024)
od: Scavacini, Karen, i dr.
Izdano: (2024)
“Sending nudes”: Opportunities and risks related to the sexual rights of children on the Internet
od: Nejm, Rodrigo, i dr.
Izdano: (2024)
od: Nejm, Rodrigo, i dr.
Izdano: (2024)
Challenges, dilemmas, and interpretations of Internet use by Brazilian children and young people
od: Assis, Regina Alcantara de
Izdano: (2024)
od: Assis, Regina Alcantara de
Izdano: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the internet
od: Karageorgiadis, Ekaterine, i dr.
od: Karageorgiadis, Ekaterine, i dr.
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s internet use
od: Ólafsson, Kjartan
od: Ólafsson, Kjartan
Slični predmeti
-
Conditions for the development of digital literacy of children
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Izdano: (2024) -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
od: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Izdano: (2016) -
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
od: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Izdano: (2013)