Conditions for the development of digital literacy of children
Enregistré dans:
Auteur principal: | Araújo, Mônica Daisy Vieira |
---|---|
Autres auteurs: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Langue: | anglais |
Publié: |
2024
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1082 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
Conditions for the development of digital literacy of children
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publié: (2024)
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publié: (2024)
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2016)
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2016)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2013)
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2013)
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
par: INCoDe.2030
par: INCoDe.2030
Information for All Programme
par: Unesco
Publié: (2014)
par: Unesco
Publié: (2014)
The survey of adult skills : reader's companion.
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2016)
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2016)
A comparative analysis of the digital skills of children in Brazil and Uruguay
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
par: Grizzle, Alton, et autres
Publié: (2013)
par: Grizzle, Alton, et autres
Publié: (2013)
From inclusion to literacy: Skills for a less asymmetric insertion in the digital world
par: Evangelista, Rafael de Almeida
Publié: (2024)
par: Evangelista, Rafael de Almeida
Publié: (2024)
From inclusion to literacy: skills for a less asymmetric insertion in the digital world
par: Evangelista, Rafael de Almeida
par: Evangelista, Rafael de Almeida
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
par: Brossi, Lionel
Publié: (2024)
par: Brossi, Lionel
Publié: (2024)
Participation of children in Artificial Intelligence policies and development
par: Brossi, Lionel
par: Brossi, Lionel
Desenvolvendo habilidades e competências para cidadania digital: desafios na formação de professores e na sala de aula
Publié: (2024)
Publié: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
par: Nejm, Rodrigo
par: Nejm, Rodrigo
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
par: Nejm, Rodrigo
Publié: (2024)
par: Nejm, Rodrigo
Publié: (2024)
What scares children on the Internet in Brazil: responses of children in Brazil between 2012 and 2014.
par: Eisenberg, Zena, et autres
par: Eisenberg, Zena, et autres
Diversidade de gênero na Infância e a internet como meio para letramento, regulação e informação
Publié: (2024)
Publié: (2024)
Government digital services and children: Challenges to the digital transformation
par: Pelter, Zoë, et autres
Publié: (2024)
par: Pelter, Zoë, et autres
Publié: (2024)
Government digital services and children: challenges to the digital transformation
par: Pelter, Zoë, et autres
par: Pelter, Zoë, et autres
What scares children on the Internet in Brazil: Responses of children in Brazil between 2012 and 2014
par: Eisenberg, Zena Winona, et autres
Publié: (2024)
par: Eisenberg, Zena Winona, et autres
Publié: (2024)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2013)
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2013)
Teacher training and digital literacy: a correlation study on the ICT in education databases
par: Brasilino, Aline de Mendonça, et autres
par: Brasilino, Aline de Mendonça, et autres
Uma análise comparativa das habilidades digitais de crianças e adolescentes no Brasil e Uruguai
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
par: Hughes, Cecilia, et autres
Publié: (2024)
Teacher training and digital literacy: A correlation study on the ICT in Education databases
par: Brasilino, Aline de Mendonça, et autres
Publié: (2024)
par: Brasilino, Aline de Mendonça, et autres
Publié: (2024)
Internet use and appropriation by children
par: Marques, Jane Aparecida
Publié: (2024)
par: Marques, Jane Aparecida
Publié: (2024)
Internet use and appropriation by children
par: Marques, Jane Aparecida
par: Marques, Jane Aparecida
Strategies for the full protection of children in the digital world
par: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Publié: (2024)
par: Egas, Heloiza de Almeida Prado Botelho
Publié: (2024)
Strategies for the full protection of children in the digital world
par: Egas, Heloiza
par: Egas, Heloiza
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
par: Hasebrink, Uwe
Publié: (2024)
par: Hasebrink, Uwe
Publié: (2024)
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s Internet use
par: Ólafsson, Kjartan
Publié: (2024)
par: Ólafsson, Kjartan
Publié: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the Internet
par: Karageorgiadis, Ekaterine, et autres
Publié: (2024)
par: Karageorgiadis, Ekaterine, et autres
Publié: (2024)
Children’s changing online experiences in a longitudinal perspective
par: Hasebrink, Uwe
par: Hasebrink, Uwe
Data protection of children and digital education: challenges and perspective
par: Coelho, João Francisco de Aguiar, et autres
par: Coelho, João Francisco de Aguiar, et autres
Mental health and social isolation in the pandemic: The impact and use of technology by children
par: Scavacini, Karen, et autres
Publié: (2024)
par: Scavacini, Karen, et autres
Publié: (2024)
“Sending nudes”: Opportunities and risks related to the sexual rights of children on the Internet
par: Nejm, Rodrigo, et autres
Publié: (2024)
par: Nejm, Rodrigo, et autres
Publié: (2024)
Challenges, dilemmas, and interpretations of Internet use by Brazilian children and young people
par: Assis, Regina Alcantara de
Publié: (2024)
par: Assis, Regina Alcantara de
Publié: (2024)
Online marketing communications directed at children and the social purpose of the internet
par: Karageorgiadis, Ekaterine, et autres
par: Karageorgiadis, Ekaterine, et autres
Social stratification as an explanatory variable in studies of children’s internet use
par: Ólafsson, Kjartan
par: Ólafsson, Kjartan
Documents similaires
-
Conditions for the development of digital literacy of children
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publié: (2024) -
Condições de desenvolvimento do letramento digital de crianças e adolescentes
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira -
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2016) -
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2013)