Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
Sparad:
Huvudskapare: | Campos, Ivelise Fortim de, Nakano, Davi Noboru, Sakuda, Luiz Ojima, Santos, Eduardo Ferezim dos |
---|---|
Övriga skapare: | Cetic.br |
Materialtyp: | Capítulos de Livro Analíticas |
Språk: | Português (Brasil) |
Publicerad: |
2024
|
Ämnen: | |
Länkar: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1066 |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
- Beståndsuppgifter
- Beskrivning
- Kommentarer
- Andra versioner (1)
- Liknande verk
- Katalogiseringsuppgifter
Liknande verk
Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
av: Fortim, Ivelise, et al.
av: Fortim, Ivelise, et al.
Brazil: Games Industry Report 2022
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
Brazil: Games Industry Report 2022
av: Fortim, Ivelise, et al.
av: Fortim, Ivelise, et al.
Perfil da indústria e avaliação das políticas públicas: Considerações do 2º Censo da Indústria Brasileira de Jogos Digitais
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicerad: (2024)
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicerad: (2024)
Industry profile and evaluation of public policies: Considerations from the 2nd Brazilian Digital Games Industry Census
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicerad: (2024)
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicerad: (2024)
PERFIL DA INDÚSTRIA E AVALIAÇÃO DAS POLÍTICAS PÚBLICAS: CONSIDERAÇÕES DO 2º CENSO DA INDÚSTRIA BRASILEIRA DE JOGOS DIGITAIS
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
INDUSTRY PROFILE AND EVALUATION OF PUBLIC POLICIES: CONSIDERATIONS FROM THE 2ND BRAZILIAN DIGITAL GAMES INDUSTRY CENSUS
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
THE DIGITAL GAMES INDUSTRy AND MARKET IN BRAZIL
av: Fortim, Ivelise, et al.
av: Fortim, Ivelise, et al.
A INDÚSTRIA E O MERCADO DE JOGOS DIGITAIS NO BRASIL
av: Fortim, Ivelise, et al.
av: Fortim, Ivelise, et al.
The digital games industry and market in Brazil
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
A indústria e o mercado de jogos digitais no Brasil
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024)
Opportunities, risks, and harms in digital games
av: Campos, Ivelise Fortim de
Publicerad: (2025)
av: Campos, Ivelise Fortim de
Publicerad: (2025)
Digital playgrounds : the hidden politics of children's online play spaces, virtual worlds, and connected games
av: Grimes, Sara M. author.
Publicerad: (2021)
av: Grimes, Sara M. author.
Publicerad: (2021)
A indústria brasileira de software e serviços de TI
av: Duarte, Virginia
av: Duarte, Virginia
A dimensão das atividades de software e serviços de TI realizados fora da indústria brasileira de software
av: Diegues, Antonio Carlos, et al.
av: Diegues, Antonio Carlos, et al.
Digital games and learning environments: sociocultural challenges and pedagogiccal possibilities
av: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
av: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
A indústria brasileira de software e serviços de TI
av: Duarte, Virgínia
Publicerad: (2024)
av: Duarte, Virgínia
Publicerad: (2024)
Os videogames e a morte dos professores
av: Schwartz, Gilson
av: Schwartz, Gilson
Videogames and the death of teachers
av: Schwartz, Gilson
av: Schwartz, Gilson
Os videogames e a morte dos professores
av: Schwartz, Gilson
Publicerad: (2024)
av: Schwartz, Gilson
Publicerad: (2024)
Videogames and the death of teachers
av: Schwartz, Gilson
Publicerad: (2024)
av: Schwartz, Gilson
Publicerad: (2024)
Playing safely? Adolescents’ perceptions of risks and opportunities in online games
av: Nejm, Rodrigo, et al.
av: Nejm, Rodrigo, et al.
A dimensão das atividades de software e serviços de TI realizados fora da Indústria Brasileira de Software
av: Diegues Junior, Antonio Carlos, et al.
Publicerad: (2024)
av: Diegues Junior, Antonio Carlos, et al.
Publicerad: (2024)
Playing safely? Adolescents’ perceptions of risks and opportunities in online games
av: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicerad: (2024)
av: Nejm, Rodrigo, et al.
Publicerad: (2024)
Rules of play : game design fundamentals /
av: Tekinbaş, Katie Salen (Katie Salen), et al.
Publicerad: (2004)
av: Tekinbaş, Katie Salen (Katie Salen), et al.
Publicerad: (2004)
Digital games and learning environments: Sociocultural challenges and pedagogiccal possibilities
av: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Publicerad: (2024)
av: Alves, Lynn Rosalina Gama, et al.
Publicerad: (2024)
Nova Indústria Brasil – An essential policy for digital transformation
av: Hitner, Verena
Publicerad: (2024)
av: Hitner, Verena
Publicerad: (2024)
Nova Indústria Brasil – uma política imprescindível na transformação digital
av: Hitner, Verena
Publicerad: (2024)
av: Hitner, Verena
Publicerad: (2024)
A diversidade na indústria brasileira de games 2022
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2023)
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2023)
Oportunidades, riscos e danos em jogos digitais
av: Campos, Ivelise Fortim de
Publicerad: (2025)
av: Campos, Ivelise Fortim de
Publicerad: (2025)
A proteção jurídica de expressões culturais de povos indígenas na indústria cultural
av: Faria, Victor Lúcio Pimenta, et al.
Publicerad: (2012)
av: Faria, Victor Lúcio Pimenta, et al.
Publicerad: (2012)
The scope of software activities and IT services outside the brazilian software industry
av: Diegues, Antonio Carlos, et al.
av: Diegues, Antonio Carlos, et al.
Jogos digitais e espaços de aprendizagem: desafios socioculturais e possibilidades pedagógicas
av: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
av: Alves, Lynn Rosalina Gama 1962-, et al.
Nova Indústria Brasil: An essential policy for digital transformation
av: Hitner, Verena
av: Hitner, Verena
The brazilian software and IT services industry
av: Duarte, Virginia
av: Duarte, Virginia
Between truth and power : The legal constructions of informational capitalism
av: Cohen, Julie E.
Publicerad: (2022)
av: Cohen, Julie E.
Publicerad: (2022)
Nova Indústria Brasil: uma política imprescindível na transformação digital
av: Hitner, Verena
av: Hitner, Verena
Uberização, trabalho digital e Indústria 4.0
av: Organizador Antunes, Ricardo L. C.
Publicerad: (2020)
av: Organizador Antunes, Ricardo L. C.
Publicerad: (2020)
The scope of software activities and IT services outside the Brazilian Software Industry
av: Diegues Junior, Antonio Carlos, et al.
Publicerad: (2024)
av: Diegues Junior, Antonio Carlos, et al.
Publicerad: (2024)
Jogando com segurança? Percepções de adolescentes sobre riscos e oportunidades em jogos online
av: Nejm, Rodrigo, et al.
av: Nejm, Rodrigo, et al.
Liknande verk
-
Pesquisa Indústria Brasileira de Games 2022
av: Fortim, Ivelise, et al. -
Brazil: Games Industry Report 2022
av: Campos, Ivelise Fortim de, et al.
Publicerad: (2024) -
Brazil: Games Industry Report 2022
av: Fortim, Ivelise, et al. -
Perfil da indústria e avaliação das políticas públicas: Considerações do 2º Censo da Indústria Brasileira de Jogos Digitais
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicerad: (2024) -
Industry profile and evaluation of public policies: Considerations from the 2nd Brazilian Digital Games Industry Census
av: Sakuda, Luiz Ojima, et al.
Publicerad: (2024)