Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
Gardado en:
Main Authors: | Lima, Ana Lúcia D´ Império, Macana, Esmeralda Correa, Freitas, Matheus Nunes de |
---|---|
Outros autores: | Cetic.br |
Formato: | Capítulos de Livro Analíticas |
Idioma: | Inglês |
Publicado: |
2024
|
Subjects: | |
Acceso en liña: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1033 |
Tags: |
![]()
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
|
Títulos similares
-
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
por: Lima, Ana, et al.
Publicado: (2024) -
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
por: Lima, Ana Lúcia D´ Império, et al.
Publicado: (2024) -
Challenges for digital government faced by Brazilian states during the covid-19 pandemic
por: Lanza, Beatriz Barreto Brasileiro, et al.
Publicado: (2024) -
Challenges for digital government faced by Brazilian states during the COVID-19 pandemic
por: Lanza, Beatriz Barreto Brasileiro, et al.
Publicado: (2024) -
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
por: Sousa, Caio, et al.
Publicado: (2024)