Plataformas, algoritmos e descidadania: o currículo escolar como antídoto
Gardado en:
Main Authors: | Almeida, Fernando José de, Silva, Maria da Graça Moreira da, Soster, Tatiana Sansone |
---|---|
Outros autores: | Cetic.br |
Formato: | Capítulos de Livro Analíticas |
Idioma: | Português (Brasil) |
Publicado: |
2024
|
Subjects: | |
Acceso en liña: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1026 |
Tags: |
![]()
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
|
Títulos similares
-
Plataformas, algoritmos e descidadania: o currículo escolar como antídoto
por: Almeida, Fernando José de, et al.
Publicado: (2024) -
Platforms, algorithms, and de-citizenship: The school curriculum as an antidote
por: Almeida, Fernando José de, et al.
Publicado: (2024) -
Platforms, algorithms, and de-citizenship: The school curriculum as an antidote
por: Almeida, Fernando José de, et al.
Publicado: (2024) -
Plataformas de música e algoritmos de recomendação
por: Ghezzi, Daniela Ribas
Publicado: (2024) -
Plataformas de música e algoritmos de recomendação
por: Ghezzi, Daniela Ribas
Publicado: (2024)