Plataformas, algoritmos e descidadania: o currículo escolar como antídoto
Gorde:
Egile Nagusiak: | Almeida, Fernando José de, Silva, Maria da Graça Moreira da, Soster, Tatiana Sansone |
---|---|
Beste egile batzuk: | Cetic.br |
Formatua: | Capítulos de Livro Analíticas |
Hizkuntza: | Português (Brasil) |
Argitaratua: |
2024
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1026 |
Etiketak: |
![]()
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Plataformas, algoritmos e descidadania: o currículo escolar como antídoto
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
Argitaratua: (2024) -
Platforms, algorithms, and de-citizenship: The school curriculum as an antidote
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
Argitaratua: (2024) -
Platforms, algorithms, and de-citizenship: The school curriculum as an antidote
nork: Almeida, Fernando José de, et al.
Argitaratua: (2024) -
Plataformas de música e algoritmos de recomendação
nork: Ghezzi, Daniela Ribas
Argitaratua: (2024) -
Plataformas de música e algoritmos de recomendação
nork: Ghezzi, Daniela Ribas
Argitaratua: (2024)