Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
I tiakina i:
Ngā kaituhi matua: | Vicari, Rosa Maria, Rossi, Luiz Henrique Longhi Rossi, Nunes, Marcos Freitas, Schreiner, Paulo |
---|---|
Reo: | Ingarihi |
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://catalogo.acervo.nic.br/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=1107 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Federação Educa Brasil
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
Federação Educa Brasil
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
ICT and school management within different federal contexts
mā: Segatto, Catarina Lanni, me ētahi atu.
mā: Segatto, Catarina Lanni, me ētahi atu.
ICT and school management within different federal contexts
mā: Segatto, Catarina Ianni, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Segatto, Catarina Ianni, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the covid-19 pandemic
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia covid-19
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.
mā: Lima, Ana Lúcia, me ētahi atu.
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Education, computing, and artificial intelligence
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
Educação, computação e inteligência artificial
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
Educação, computação e Inteligência Artificial
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Education, computing, and Artificial Intelligence
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Inteligência artificial na educação básica: prática na escola/
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
Transparência governamental na Federação Brasileira: resultados heterogêneos motivados por diferentes capacidades de TI
mā: Cunha, Maria Alexandra 1963-, me ētahi atu.
mā: Cunha, Maria Alexandra 1963-, me ētahi atu.
Transparência governamental na Federação Brasileira: resultados heterogêneos motivados por diferentes capacidades de TI
mā: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
A importância das Boas Práticas para Dados na Web e o caso do Cetic.br
mā: Corrales, Beatriz Rossi, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
mā: Corrales, Beatriz Rossi, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2018)
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
mā: Lima, Ana Lúcia D'Império
mā: Lima, Ana Lúcia D'Império
Information security in Brazil
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Education for the knowledge society? An analysis of policies on the use of ICT in schools in Brazil and Argentina
mā: Venturini, Jamila
I whakaputaina: (2024)
mā: Venturini, Jamila
I whakaputaina: (2024)
Teacher training for the use of ICT in education in Latin America
mā: Bastos, Maria Inês
mā: Bastos, Maria Inês
Information security in Brazil
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
mā: Hoepers, Cristine, me ētahi atu.
Education for the knowledge society? An analysis of policies on the use of ICT in schools in Brazil and Argentina
mā: Venturini, Jamila
mā: Venturini, Jamila
Formação de docentes para o uso das TIC no ensino/aprendizagem na América Latina
mā: Bastos, Maria Inês
mā: Bastos, Maria Inês
TIC e gestão escolar em diferentes contextos federativos
mā: Segatto, Catarina Lanni, me ētahi atu.
mā: Segatto, Catarina Lanni, me ētahi atu.
TIC na educação no Brasil: o acesso vem avançando. E a aprendizagem?
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império
I whakaputaina: (2012)
mā: Lima, Ana Lúcia D´ Império
I whakaputaina: (2012)
Alignment of the ICT policies of the brazilian federal government with the 2030 agenda
mā: Lobato, Fernanda Hoffmann, me ētahi atu.
mā: Lobato, Fernanda Hoffmann, me ētahi atu.
Government transparency in the Brazilian Federation: heterogeneous results originating from different it capacities
mā: Cunha, Maria Alexandra 1963-, me ētahi atu.
mā: Cunha, Maria Alexandra 1963-, me ētahi atu.
Curriculum+ platform: content, education, motivation, and learning in public schools
mā: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, me ētahi atu.
mā: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, me ētahi atu.
Modeling the influences on conditions of use of different technologies in classrooms
mā: Kubota, Luis Claudio, me ētahi atu.
mā: Kubota, Luis Claudio, me ētahi atu.
Alignment of the ICT policies of the Brazilian federal government with the 2030 Agenda
mā: Lobato, Fernanda Hoffmann, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Lobato, Fernanda Hoffmann, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
A SYSTEMS APPROACH TO FACILITATING THE EFFECTIVE ICT-PEDAGOGY INTEGRATION
mā: Park, Jonghwi, me ētahi atu.
mā: Park, Jonghwi, me ētahi atu.
Government transparency in the Brazilian Federation: Heterogeneous results originating from different IT capacities
mā: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Cunha, Maria Alexandra Viegas Cortez da, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Plataforma currículo+: conteúdo, formação, motivação e aprendizagem em escolas públicas
mā: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, me ētahi atu.
mā: Lopes, Camila Aparecida Carvalho, me ētahi atu.
Modelando as influências nas condições de uso de diferentes tecnologias em salas de aula
mā: Kubota, Luis Claudio, me ētahi atu.
mā: Kubota, Luis Claudio, me ētahi atu.
UMA ABORDAGEM SISTEMÁTICA PARA FACILITAR A INTEGRAÇÃO EFETIVA DAS TIC À PRÁTICA PEDAGÓGICA
mā: Park, Jonghwi, me ētahi atu.
mā: Park, Jonghwi, me ētahi atu.
WHAT CONTRIBUTIONS CAN WE GET FROM THE PILOT EXPERIENCE WITH THE “UCA PROJECT” 1 PROPOSED BY THE MINISTRY OF EDUCATION 2 IN BRAZIL, 2010-2012?
mā: Fagundes, Léa, me ētahi atu.
mā: Fagundes, Léa, me ētahi atu.
TIC e gestão escolar em diferentes contextos federativos
mā: Segatto, Catarina Ianni, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Segatto, Catarina Ianni, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Educação e tecnologias no Brasil: um estudo de caso longitudinal sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação em 12 escolas públicas /
mā: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
I whakaputaina: (2016)
mā: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
I whakaputaina: (2016)
Manifesto pela educação midiática /
mā: Buckingham, David, 1954-, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
mā: Buckingham, David, 1954-, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2022)
Ngā tūemi rite
-
Federação Educa Brasil (Educa Brazil Federation)
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
Federação Educa Brasil
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu. -
Federação Educa Brasil
mā: Vicari, Rosa Maria, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024) -
ICT and school management within different federal contexts
mā: Segatto, Catarina Lanni, me ētahi atu. -
ICT and school management within different federal contexts
mā: Segatto, Catarina Ianni, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)