A complementaridade entre os canais infantis, seus sites e perfis em redes sociais: uma nova estratégia de comunicação mercadológica voltada às crianças
Saved in:
Main Authors: | Henriques, Isabella, Toledo, Renato |
---|---|
Other Authors: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Language: | Português (Brasil) |
Published: |
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1587 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Complementarity among children’s tv channels, websites and profiles on social networks: a new marketing communication strategy aimed at children
by: Henriques, Isabella, et al.
Published: (2024) -
Technical skills and coping with personal data misuse and peer aggression on social networking sites
by: Barbovski, Monica
Published: (2024) -
Publicidade dirigida à criança na rede: ilegalidades nos canais de youtubers mirins
by: Gerasimczuk, Livia, et al.
Published: (2024) -
A apropriação do Facebook por agricultoras que constroesm a agroecologia e os feminismos em diferentes contextos socioambientais brasileiros
by: Almeida, Angélica, et al.
Published: (2024) -
Appropriation of Facebook by women farmers who build agroecology and feminism in different brazilian socioenvironmental context
by: Almeida, Angélica, et al.
Published: (2024)