Educação não presencial e as evidências da desigualdade durante a pandemia COVID-19
Saved in:
Main Authors: | Lima, Ana, Macana, Esmeralda, Freitas, Matheus |
---|---|
Other Authors: | Cetic.br |
Format: | Capítulos de Livro Analíticas |
Language: | Português (Brasil) |
Published: |
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/1032 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Non-face-to-face education and evidence of inequality during the COVID-19 pandemic
by: Lima, Ana, et al.
Published: (2024) -
Desigualdades raciais, educação e exclusão digital no Brasil: um panorama sobre o acesso à Internet por estudantes durante a pandemia COVID-19
by: Sousa, Caio, et al.
Published: (2024) -
Racial inequalities, education, and digital divide in Brazil: An overview of Internet access by students during the COVID-19 pandemic
by: Sousa, Caio, et al.
Published: (2024) -
Adoção do pagamento digital no Brasil durante a pandemia COVID-19
by: Araujo, Marcelo, et al.
Published: (2024) -
Uma proposta de aliança para superar a permanente desigualdade de acesso: experiências e aprendizados com redes comunitárias
by: Prado, Débora, et al.
Published: (2024)