Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 member
140 p.
Saved in:
Main Authors: | Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR (NIC.br), Comitê Gestor da Internet no Brasil (CGI.br), Brasil - Governo Federal |
---|---|
Andre forfattere: | Cetic.br |
Format: | Relatórios |
Sprog: | engelsk |
Udgivet: |
2025
|
Fag: | |
Online adgang: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/5526 |
Tags: |
Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
Lignende værker
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 members - Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
af: Presidency of the G20, et al.
Udgivet: (2024)
af: Presidency of the G20, et al.
Udgivet: (2024)
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
af: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), et al.
Udgivet: (2025)
af: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), et al.
Udgivet: (2025)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
af: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Udgivet: (2016)
af: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Udgivet: (2016)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
af: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Udgivet: (2013)
af: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Udgivet: (2013)
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
af: Mansell, Robin, et al.
Udgivet: (2015)
af: Mansell, Robin, et al.
Udgivet: (2015)
La renovación de la visión de las sociedades del conocimiento para la paz y el desarrollo sostenible
af: Mansell, Robin, et al.
Udgivet: (2015)
af: Mansell, Robin, et al.
Udgivet: (2015)
Construindo uma experiência agradável na Web desde o começo com progressive enhancement
af: Conferência Web.br São Paulo, et al.
af: Conferência Web.br São Paulo, et al.
Ibero-América: Uma comunidade, duas línguas pluricêntricas
af: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Udgivet: (2021)
af: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Udgivet: (2021)
Línguas, cultura, ciência e inovação
af: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Udgivet: (2023)
af: Organização de Estados Ibero-Americanos para educação, a ciência e cultura - OEI
Udgivet: (2023)
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
af: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Udgivet: (2022)
af: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Udgivet: (2022)
Fairness in AI and impact on VR (Inglês)
af: Conferência Web.br São Paulo, et al.
af: Conferência Web.br São Paulo, et al.
Fairness in AI and impact on VR (Português)
af: Conferência Web.br São Paulo, et al.
af: Conferência Web.br São Paulo, et al.
Mapping principles of artificial intelligence
af: Guimarães, Caroline Burle dos Santos, et al.
Udgivet: (2019)
af: Guimarães, Caroline Burle dos Santos, et al.
Udgivet: (2019)
Ansible: up and running : automating configuration management and deployment the easy way/
af: Hochstein, Lorin, et al.
Udgivet: (2017)
af: Hochstein, Lorin, et al.
Udgivet: (2017)
Mapping the experiences of community networks in Brazil: A quantitative study
af: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
Udgivet: (2022)
af: Centro Regional de Estudos para o Desenvolvimento da Sociedade da Informação (Cetic.br)
Udgivet: (2022)
AI ethics /
af: Coeckelbergh, Mark,
Udgivet: (2020)
af: Coeckelbergh, Mark,
Udgivet: (2020)
AI for diversity /
af: Søraa, Roger Andre,
Udgivet: (2023)
af: Søraa, Roger Andre,
Udgivet: (2023)
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
af: Campagner, Andrea, et al.
Udgivet: (2024)
af: Campagner, Andrea, et al.
Udgivet: (2024)
On the reputation of medical AI: Metrics and concepts to evaluate AI systems in medicine
af: Cabitza, Federico, et al.
af: Cabitza, Federico, et al.
Characteristics of enterprises that adopt fast broadband
af: Oliveira, João Maria de
Udgivet: (2024)
af: Oliveira, João Maria de
Udgivet: (2024)
Youth and violent extremism on social media: mapping the research
af: Alava, Séraphin, et al.
Udgivet: (2017)
af: Alava, Séraphin, et al.
Udgivet: (2017)
PUBLIC NOTE concerning the case of the gTLD “.AMAZON”
Udgivet: (2025)
Udgivet: (2025)
PUBLIC NOTE concerning the case of the gTLD “.AMAZON”
Udgivet: (2025)
Udgivet: (2025)
The political philosophy of AI : An introduction
af: Coeckelbergh, Mark
Udgivet: (2022)
af: Coeckelbergh, Mark
Udgivet: (2022)
The Oxford handbook of ethics of AI
af: Dubber, Markus Dirk editor., et al.
Udgivet: (2020)
af: Dubber, Markus Dirk editor., et al.
Udgivet: (2020)
Characteristics of enterprises thaht adopt fast broadband
af: Oliveira, João Maria
af: Oliveira, João Maria
COVID‑19: Information and decisions for adopting lockdown
af: Massad, Eduardo
Udgivet: (2024)
af: Massad, Eduardo
Udgivet: (2024)
COVID-19: Information and decisions for adopting lockdown
af: Massade, Eduardo
af: Massade, Eduardo
Social networks, training, and strategies for adopting digital technologies
af: Santos, Emerson Gomes dos, et al.
af: Santos, Emerson Gomes dos, et al.
Social networks, training, and strategies for adopting digital technologies
af: Santos, Emerson Gomes dos, et al.
Udgivet: (2025)
af: Santos, Emerson Gomes dos, et al.
Udgivet: (2025)
Beyond quantity : research with subsymbolic AI /
af: Sudmann, Andreas, et al.
Udgivet: (2023)
af: Sudmann, Andreas, et al.
Udgivet: (2023)
The Artificial Intelligence and generative AI bible
af: Fraley, Alger
Udgivet: (2024)
af: Fraley, Alger
Udgivet: (2024)
Surveillance technologies and education: Mapping the use of facial recognition in public schools
af: Martins, Fernanda, et al.
Udgivet: (2024)
af: Martins, Fernanda, et al.
Udgivet: (2024)
Surveillance technologies and education: Mapping the use of facial recognition in public schools
af: Martins, Fernanda, et al.
af: Martins, Fernanda, et al.
Digital payment adoption in Brazil during the covid-19 pandemic
af: Araujo, Marcelo Henrique de, et al.
af: Araujo, Marcelo Henrique de, et al.
Digital payment adoption in Brazil during the COVID-19 pandemic
af: Araujo, Marcelo Henrique de, et al.
Udgivet: (2024)
af: Araujo, Marcelo Henrique de, et al.
Udgivet: (2024)
Technology adoption and professional qualification: An analysis of the progress of digital transformation in Brazil
af: Braga, Cícero Augusto Silveira, et al.
af: Braga, Cícero Augusto Silveira, et al.
Technology adoption and professional qualification: An analysis of the progress of digital transformation in Brazil
af: Pinto, Bruno Pereira, et al.
Udgivet: (2025)
af: Pinto, Bruno Pereira, et al.
Udgivet: (2025)
The social networks of Brazilian museums: Mapping of and behavior in museum field events in May 2020
af: Miranda, Rose Moreira de
Udgivet: (2024)
af: Miranda, Rose Moreira de
Udgivet: (2024)
The social networks of Brazilian museums: Mapping of and behavior in museum field events in May 2020
af: Miranda, Rose Moreira de
af: Miranda, Rose Moreira de
Lignende værker
-
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 members - Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
af: Presidency of the G20, et al.
Udgivet: (2024) -
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
af: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), et al.
Udgivet: (2025) -
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
af: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Udgivet: (2016) -
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
af: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Udgivet: (2013) -
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
af: Mansell, Robin, et al.
Udgivet: (2015)