Visão em Saúde Digital: experiência e método colaborativo da RNP
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoirí: | Moro, Claudia, Espinola, Mariana de Mello Gusso, Branco, Gilberto Vieira, Amaro Junior, Edson, Moura Junior, Lincoln de Assis, Lopes, Paulo Roberto de Lima |
---|---|
Rannpháirtithe: | Cetic.br |
Formáid: | Capítulos de Livro Analíticas |
Teanga: | Português (Brasil) |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2024
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2466 |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Digital health vision: The experience and collaborative method of the National Education and Research Network
de réir: Moro, Claudia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Moro, Claudia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Visão em Saúde Digital : experiência e método colaborativo da RNP
de réir: Moro, Claudia, et al.
de réir: Moro, Claudia, et al.
Digital health vision : the experience and collaborative method of the National Education and Research Network
de réir: Moro, Claudia, et al.
de réir: Moro, Claudia, et al.
Um computador por aluno : a experiência brasileira
de réir: Lustosa, Paulo Henrique, 1968- relator, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2008)
de réir: Lustosa, Paulo Henrique, 1968- relator, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2008)
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e potencialidades na visão dos professores
de réir: Ferraz, Marina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Ferraz, Marina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Desafios estratégicos para a segurança para segurança e defesa cibernética /
de réir: org 2329 Barros, Otávio Santana Rêgo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
de réir: org 2329 Barros, Otávio Santana Rêgo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
Exploring the deployment, perceived effectiveness, and monitoring of remote learning
de réir: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
de réir: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
Explorando a implementação, a efetividade percebida e o monitoramento do ensino remoto
de réir: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
de réir: Rodriguez, Maria Barron, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
Modelo curricular da UNESCO para o ensino do jornalismo /
de réir: tradução Rogers, Aline Paz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2010)
de réir: tradução Rogers, Aline Paz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2010)
Nothing to hide: the false tradeoff between privacy and security
de réir: - Solove, Daniel J.,
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
de réir: - Solove, Daniel J.,
Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
RNP em revista [periódico]
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
Recursos educacionais abertos no Brasil : o estado da arte, desafios e perspectivas para o desenvolvimento e inovação
de réir: Santos, Andreia Inamorato dos, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
de réir: Santos, Andreia Inamorato dos, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
Educação e desenvolvimento: modos de regulação dos sistemas de ensino
de réir: Duarte, Marisa
de réir: Duarte, Marisa
Education and development: regulation modes in educational systems
de réir: Duarte, Marisa
de réir: Duarte, Marisa
Education and development: regulation modes in educational systems
de réir: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
de réir: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Emergency distance learning: From emergency responses to more open, inclusive, and quality education systems
de réir: Mendes, Valtencir Maldonado
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
de réir: Mendes, Valtencir Maldonado
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
Ensino remoto emergencial: de respostas emergenciais a sistemas educacionais mais abertos, inclusivos e de qualidade
de réir: Mendes, Valtencir Maldonado
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
de réir: Mendes, Valtencir Maldonado
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
Continuity of education during the COVID-19 pandemic: The use of ICT in Brazilian public schools
de réir: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
de réir: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
Educação e desenvolvimento: modos de regulação dos sistemas de ensino
de réir: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
de réir: Duarte, Marisa Ribeiro Teixeira
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Continuidade do ensino na pandemia COVID-19: o uso de TIC em escolas públicas brasileiras
de réir: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
de réir: Macaya, Javiera Fernanda Medina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2021)
Educação técnica e tecnológica em questão : 25 anos de CEETEPS : história vivida
de réir: Motoyama, Shozo 2751 organização, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (1995)
de réir: Motoyama, Shozo 2751 organização, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (1995)
Qualidade da infraestrutura das escolas públicas do ensino fundamental no Brasil
de réir: coordenação Alves, Maria Teresa Gonzaga, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2019)
de réir: coordenação Alves, Maria Teresa Gonzaga, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2019)
Formação de recursos humanos em informática em saúde
de réir: Marin, Heimar de Fatima, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Marin, Heimar de Fatima, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Human resource education in health informatics
de réir: Marin, Heimar de Fatima, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Marin, Heimar de Fatima, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Cyberpower and national security /
de réir: Kramer, Franklin D., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2009)
de réir: Kramer, Franklin D., et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2009)
Rede nacional de dados em saúde: experiência e interoperabilidade na rede de atenção à saúde
de réir: Barros, Jacson Venâncio de, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Barros, Jacson Venâncio de, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Technologies in the curriculum for learning and Sustainable Development Goals
de réir: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Currículo de tecnologias para aprendizagem e Objetivos de Desenvolvimento Sustentável (ODS)
de réir: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Gavassa, Regina Célia Fortuna Broti, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Métodos ágeis para desenvolvimento de software
de réir: Prikladnicki, Rafael, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
de réir: Prikladnicki, Rafael, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
NOTA PÚBLICA do CGI.br em apoio ao PLC 53/2018 recém-aprovado no Congresso Nacional
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Resolução CGI.br/RES/2022/021: Recomposição do GT – ANPD (Acompanhamento da ANPD)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Resolução CGI.br/RES/2020/019: Grupo de Trabalho para acompanhamento do Conselho Consultivo da Autoridade Nacional de Proteção de Dados (ANPD)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
II encontro de propriedade intelectual e comercializacao de tecnologia
de réir: Encontro de Propriedade Intelectual e Comercialização de Tecnologia Rio de Janeiro 2. : 1-2 jul.
Foilsithe / Cruthaithe: (1999)
de réir: Encontro de Propriedade Intelectual e Comercialização de Tecnologia Rio de Janeiro 2. : 1-2 jul.
Foilsithe / Cruthaithe: (1999)
Objetos de aprendizagem: volume 2 : métodos de dsenvolvimento/
de réir: Braga, Juliana
Foilsithe / Cruthaithe: (2015)
de réir: Braga, Juliana
Foilsithe / Cruthaithe: (2015)
Usando métodos computacionais na pesquisa em acervos digitais
de réir: Marques, Juliana Bastos
de réir: Marques, Juliana Bastos
Usando métodos computacionais na pesquisa em acervos digitais
de réir: Marques, Juliana
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Marques, Juliana
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Guia mangá: física mecânica clássica
de réir: Nitta, Hideo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2010)
de réir: Nitta, Hideo, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2010)
Remote teaching during the pandemic: Challenges and potentials according to teachers
de réir: Ferraz, Marina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Ferraz, Marina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Resolução CGI.br/RES/2021/013: Apoio para Publicação da ITU/ANATEL
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Comentários aos regulamentos e orientações da ANPD: a atuação administrativa da Autoridade Nacional de Proteção de Dados.
de réir: coordenadora Lima, Ana Paula Canto de, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
de réir: coordenadora Lima, Ana Paula Canto de, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
Míreanna comhchosúla
-
Digital health vision: The experience and collaborative method of the National Education and Research Network
de réir: Moro, Claudia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024) -
Visão em Saúde Digital : experiência e método colaborativo da RNP
de réir: Moro, Claudia, et al. -
Digital health vision : the experience and collaborative method of the National Education and Research Network
de réir: Moro, Claudia, et al. -
Um computador por aluno : a experiência brasileira
de réir: Lustosa, Paulo Henrique, 1968- relator, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2008) -
O ensino remoto durante a pandemia: desafios e potencialidades na visão dos professores
de réir: Ferraz, Marina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)