Desafios da inovação educacional no Uruguai no contexto da COVID-19
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Florencia Ripani, María |
---|---|
Rannpháirtithe: | Cetic.br |
Formáid: | Capítulos de Livro Analíticas |
Teanga: | Português (Brasil) |
Foilsithe / Cruthaithe: |
2021
|
Ábhair: | |
Rochtain ar líne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2410 |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
Education innovation challenges in Uruguay during the COVID-19 pandemic
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)
O Plano Ceibal em tempos de pandemia: a busca pela garantia da continuidade pedagógica no Uruguai
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
The Plan Ceibal in pandemic times: Guaranteeing pedagogical continuity in Uruguay
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Medição de TIC em saúde no Uruguai: o programa Salud.uy
de réir: Muxí, Cecilia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Muxí, Cecilia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Cidadania digital: a estratégia uruguaia
de réir: Seijo, Magdalena, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Seijo, Magdalena, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Digital citizenship: The Uruguayan strategy
de réir: Seijo, Magdalena, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Seijo, Magdalena, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
O Plano Ceibal em tempos de pandemia: a busca pela garantia da continuidade pedagógica no Uruguai
de réir: Ripani, María Florencia
de réir: Ripani, María Florencia
Avaliação educacional e Testes Adaptativos Informatizados (TAI): desafios presentes e futuros
de réir: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Revista Brasileira de Inovação [periódico]
de réir: FINEP
Foilsithe / Cruthaithe: (2002)
de réir: FINEP
Foilsithe / Cruthaithe: (2002)
Educação e tecnologias no Brasil: um estudo de caso longitudinal sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação em 12 escolas públicas /
de réir: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
de réir: Núcleo de Informação e Coordenação do Ponto BR
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
Bem-estar na Internet no contexto da Pandemia COVID-19
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
Anuário tele.síntese : inovação em comunicações [periódico]
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
Traços da aquisição de software para inovação no Brasil: uma análise fatorial com base na Pintec 2011
de réir: Pinheiro, Alessandro Maia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Pinheiro, Alessandro Maia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Measurement of ICT in health in Uruguay: The Salud.uy program
de réir: Muxí, Cecilia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Muxí, Cecilia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Conexão startups e grandes empresas: instrumentos de corporate venture capital como estratégia de inovação aberta
de réir: Freire, Carlos Eduardo Torres, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Freire, Carlos Eduardo Torres, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Infodemia: a desinformação e a alfabetização midiática no contexto da COVID-19
de réir: Albu, Debora, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Albu, Debora, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Recursos educacionais abertos no Brasil : o estado da arte, desafios e perspectivas para o desenvolvimento e inovação
de réir: Santos, Andreia Inamorato dos, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
de réir: Santos, Andreia Inamorato dos, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
Manual de inovação para empresas brasileiras de TIC: orientações gerais sobre inovação para empresas do setor de tecnologia da informação e comunicação
de réir: Grizendi, Eduardo
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
de réir: Grizendi, Eduardo
Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
Inclusão digital nas escolas públicas : o uso pedagógico dos computadores e o ProInfo Natal/RN
de réir: Silva, Maria Aparecida Ramos da
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
de réir: Silva, Maria Aparecida Ramos da
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
Educação, tecnologia e acessibilidade
de réir: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Resolução CGI.br/RES/2023/030: Apoio ao I Festival de Inovação Jardim Digital
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Educação, tecnologia e acessibilidade
de réir: Bersch, Rita, et al.
de réir: Bersch, Rita, et al.
Education, technology and accessibility
de réir: Bersch, Rita, et al.
de réir: Bersch, Rita, et al.
Education, technology and accessibility
de réir: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Bersch, Rita de Cassia Reckziegel, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Resolução CGI.br/RES/2022/016: Semana de Inovação 2022
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Resolução CGI.br/RES/2023/031: Apoio ao evento III Seminário de Transformação Digital: Reflexões sobre Inteligência Artificial, Democracia, Inovação Tecnológica e Cultura
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Resolução CGI.br/RES/2024/043: Apoio ao evento Semana de Inovação 2024
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Resolução CGI.br/RES/2023/024: Apoio ao evento Semana de Inovação 2023
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Educação e tecnologias no Brasil: um estudo de caso longitudinal sobre o uso das tecnologias de informação e comunicação em 12 escolas públicas
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
Inovação tecnológica em educação à distância : uma abordagem convergente
de réir: organizador Hekis, Hélio Roberto, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
de réir: organizador Hekis, Hélio Roberto, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
Inovação empresarial num contexto de transformação digital da economia mundial: desafios para o Brasil
de réir: Rauen, Cristiane Vianna
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Rauen, Cristiane Vianna
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Too smart: how digital capitalism is extracting data, controlling our lives, and taking over the world /
de réir: Sadowski, Jathan
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
de réir: Sadowski, Jathan
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
O Enem e as tensões da avaliação educacional
de réir: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Recursos educacionais abertos no Brasil: o campo, os recursos e sua apropriação em sala de aula
de réir: Venturini, Jamila
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
de réir: Venturini, Jamila
Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
Resolução CGI.br/RES/2024/039: Apoio ao Jardim Digital - Festival de Tecnologia e Inovação
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
Foilsithe / Cruthaithe: (2025)
O ENEM e as tensões da avaliação educacional
de réir: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
de réir: Alavarse, Ocimar Munhoz, et al.
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
de réir: Assis, Maria Paulina de
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Assis, Maria Paulina de
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
O uso das TIC por crianças e o impacto para a prática pedagógica: uma pedagogia para o uso das novas tecnologias na escola
de réir: Assis, Maria Paulina de
de réir: Assis, Maria Paulina de
ICT use by children and the impact on pedagogical practice: an approach to the use of new technologies in schools
de réir: Assis, Maria Paulina de
de réir: Assis, Maria Paulina de
ICT use by children and the impact on pedagogical practice: An approach to the use of new technologies in schools
de réir: Assis, Maria Paulina de
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
de réir: Assis, Maria Paulina de
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
Míreanna comhchosúla
-
Education innovation challenges in Uruguay during the COVID-19 pandemic
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2022) -
O Plano Ceibal em tempos de pandemia: a busca pela garantia da continuidade pedagógica no Uruguai
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2024) -
The Plan Ceibal in pandemic times: Guaranteeing pedagogical continuity in Uruguay
de réir: Florencia Ripani, María
Foilsithe / Cruthaithe: (2024) -
Medição de TIC em saúde no Uruguai: o programa Salud.uy
de réir: Muxí, Cecilia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024) -
Cidadania digital: a estratégia uruguaia
de réir: Seijo, Magdalena, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024)