Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
196 p.
में बचाया:
मुख्य लेखकों: | Grizzle, Alton, Torras Calvo, Maria-Carme |
---|---|
अन्य लेखक: | Cetic.br |
स्वरूप: | Livro |
भाषा: | अंग्रेज़ी |
प्रकाशित: |
UNESCO
2013
|
विषय: | |
ऑनलाइन पहुंच: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2340 |
टैग: |
टैग जोड़ें
कोई टैग नहीं, इस रिकॉर्ड को टैग करने वाले पहले व्यक्ति बनें!
|
समान संसाधन
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
द्वारा: Grizzle, Alton, और अन्य
प्रकाशित: (2016)
द्वारा: Grizzle, Alton, और अन्य
प्रकाशित: (2016)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
प्रकाशित: (2013)
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
प्रकाशित: (2013)
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
द्वारा: Sobral, Mariana Canto
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Sobral, Mariana Canto
प्रकाशित: (2024)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
प्रकाशित: (2016)
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
प्रकाशित: (2016)
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
द्वारा: Posetti, Julie, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Posetti, Julie, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
द्वारा: Araújo, Mônica Daisy Vieira
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Araújo, Mônica Daisy Vieira
प्रकाशित: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
द्वारा: Araújo, Mônica Daisy Vieira
द्वारा: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Information for All Programme
द्वारा: Unesco
प्रकाशित: (2014)
द्वारा: Unesco
प्रकाशित: (2014)
Computational language and the need to rethink the curriculum
द्वारा: Barbosa, Luciana Santos, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Barbosa, Luciana Santos, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
द्वारा: Barbosa, Luciana Santos, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Barbosa, Luciana Santos, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
Inequalities in digital literacy: Definitions, measurements, explanations and policy implications
द्वारा: Helsper, Ellen Johanna
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Helsper, Ellen Johanna
प्रकाशित: (2024)
MEDIA LITERACY IN SCHOOLS: FIGHTING ONLINE DISINFORMATION
द्वारा: Canto, Mariana
द्वारा: Canto, Mariana
Digital competence of teachers
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
प्रकाशित: (2024)
Inequalities in digital literacy: definitions, measurements, explanations and policy implications
द्वारा: Helsper, Ellen Johanna
द्वारा: Helsper, Ellen Johanna
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
द्वारा: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
प्रकाशित: (2013)
द्वारा: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
प्रकाशित: (2013)
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
द्वारा: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
प्रकाशित: (2016)
द्वारा: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
प्रकाशित: (2016)
Competências digitais dos professores
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
प्रकाशित: (2024)
Challenges in eHealth strategies and systems to monitor and evaluate policies
प्रकाशित: (2024)
प्रकाशित: (2024)
Monitoring of public policies and information systems in social policies in Brazil
द्वारा: Porto, Lya, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Porto, Lya, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
CHALLENGES IN eHEALTH STRATEGIES AND SYSTEMS TO MONITOR AND EVALUATE POLICIES
द्वारा: Patiño, Jorge A.
द्वारा: Patiño, Jorge A.
Monitoring of public policies and information systems in social policies in Brazil
द्वारा: Porto, Lya, और अन्य
द्वारा: Porto, Lya, और अन्य
Media literacy: How can education help fight disinformation?
द्वारा: Silva, Priscilla, और अन्य
द्वारा: Silva, Priscilla, और अन्य
Media literacy: How can education help fight disinformation?
द्वारा: Silva, Priscilla, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Silva, Priscilla, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
Networks and netwars : the future of terror, crime and militancy /
द्वारा: Arquilla, John edt., और अन्य
प्रकाशित: (2001)
द्वारा: Arquilla, John edt., और अन्य
प्रकाशित: (2001)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
द्वारा: Sobral, Mariana Canto
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Sobral, Mariana Canto
प्रकाशित: (2024)
ICT in Health survey and the design of public policies for the Brazilian e-Health Strategy
द्वारा: Zinader, Juliana Pereira de Souza, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Zinader, Juliana Pereira de Souza, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
ICT IN HEALTH SURVEY AND THE DESIGN OF PUBLIC POLICIES FOR THE BRAZILIAN E-HEALTH STRATEGY
द्वारा: Zinader, Juliana P. Souza, और अन्य
द्वारा: Zinader, Juliana P. Souza, और अन्य
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
द्वारा: Nejm, Rodrigo
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Nejm, Rodrigo
प्रकाशित: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
द्वारा: Nejm, Rodrigo
द्वारा: Nejm, Rodrigo
Borders in cyberspace : information policy and the global information infrastructure
द्वारा: Kahin, Brian editor, और अन्य
प्रकाशित: (1997)
द्वारा: Kahin, Brian editor, और अन्य
प्रकाशित: (1997)
From Babbage to Zuckerberg: A brief history of information technologies and their impacts on the industry
द्वारा: Tigre, Paulo Bastos
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Tigre, Paulo Bastos
प्रकाशित: (2024)
The empowerment of peripheral girls in São Paulo city through digital information and communication technologies and media and information literacy to leave no one behind
द्वारा: Rehder, Maria
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Rehder, Maria
प्रकाशित: (2024)
A brief history of cyberspace
द्वारा: Ning, Huansheng,
प्रकाशित: (2022)
द्वारा: Ning, Huansheng,
प्रकाशित: (2022)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
द्वारा: Santoyo, Renata Figueiredo, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Santoyo, Renata Figueiredo, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
FROM BABBAGE TO ZUCKERBERG: A BRIEF HISTORy OF INFORMATION TECHNOLOGIES AND THEIR IMPACTS ON THE INDUSTRy
द्वारा: Tigre, Paulo Bastos 1952-
द्वारा: Tigre, Paulo Bastos 1952-
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
द्वारा: INCoDe.2030
द्वारा: INCoDe.2030
Cyber war : the next threat to national security and what to do about it /
द्वारा: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), और अन्य
प्रकाशित: (2010)
द्वारा: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), और अन्य
प्रकाशित: (2010)
The empowerment of peripheral girls in São Paulo city through digital information and communication technologies and media and information literacy to leave no one behind
द्वारा: Rehder, Maria
द्वारा: Rehder, Maria
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
द्वारा: Santoyo, Renata Figueiredo, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Santoyo, Renata Figueiredo, और अन्य
प्रकाशित: (2024)
Curricula, ICT and public policies for education
द्वारा: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
प्रकाशित: (2024)
द्वारा: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
प्रकाशित: (2024)
समान संसाधन
-
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
द्वारा: Grizzle, Alton, और अन्य
प्रकाशित: (2016) -
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
प्रकाशित: (2013) -
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
द्वारा: Sobral, Mariana Canto
प्रकाशित: (2024) -
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
द्वारा: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
प्रकाशित: (2016) -
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
द्वारा: Posetti, Julie, और अन्य
प्रकाशित: (2024)