Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
196 p.
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Grizzle, Alton, Torras Calvo, Maria-Carme |
---|---|
Autres auteurs: | Cetic.br |
Format: | Livro |
Langue: | anglais |
Publié: |
UNESCO
2013
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2340 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
par: Grizzle, Alton, et autres
Publié: (2016)
par: Grizzle, Alton, et autres
Publié: (2016)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2013)
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2013)
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
par: Sobral, Mariana Canto
Publié: (2024)
par: Sobral, Mariana Canto
Publié: (2024)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2016)
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2016)
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
par: Posetti, Julie, et autres
Publié: (2024)
par: Posetti, Julie, et autres
Publié: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publié: (2024)
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publié: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
par: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Information for All Programme
par: Unesco
Publié: (2014)
par: Unesco
Publié: (2014)
Computational language and the need to rethink the curriculum
par: Barbosa, Luciana Santos, et autres
Publié: (2024)
par: Barbosa, Luciana Santos, et autres
Publié: (2024)
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
par: Barbosa, Luciana Santos, et autres
Publié: (2024)
par: Barbosa, Luciana Santos, et autres
Publié: (2024)
Inequalities in digital literacy: Definitions, measurements, explanations and policy implications
par: Helsper, Ellen Johanna
Publié: (2024)
par: Helsper, Ellen Johanna
Publié: (2024)
MEDIA LITERACY IN SCHOOLS: FIGHTING ONLINE DISINFORMATION
par: Canto, Mariana
par: Canto, Mariana
Digital competence of teachers
par: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publié: (2024)
par: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publié: (2024)
Inequalities in digital literacy: definitions, measurements, explanations and policy implications
par: Helsper, Ellen Johanna
par: Helsper, Ellen Johanna
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2013)
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2013)
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2016)
par: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publié: (2016)
Competências digitais dos professores
par: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publié: (2024)
par: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publié: (2024)
Challenges in eHealth strategies and systems to monitor and evaluate policies
Publié: (2024)
Publié: (2024)
Monitoring of public policies and information systems in social policies in Brazil
par: Porto, Lya, et autres
Publié: (2024)
par: Porto, Lya, et autres
Publié: (2024)
CHALLENGES IN eHEALTH STRATEGIES AND SYSTEMS TO MONITOR AND EVALUATE POLICIES
par: Patiño, Jorge A.
par: Patiño, Jorge A.
Monitoring of public policies and information systems in social policies in Brazil
par: Porto, Lya, et autres
par: Porto, Lya, et autres
Media literacy: How can education help fight disinformation?
par: Silva, Priscilla, et autres
par: Silva, Priscilla, et autres
Media literacy: How can education help fight disinformation?
par: Silva, Priscilla, et autres
Publié: (2024)
par: Silva, Priscilla, et autres
Publié: (2024)
Networks and netwars : the future of terror, crime and militancy /
par: Arquilla, John edt., et autres
Publié: (2001)
par: Arquilla, John edt., et autres
Publié: (2001)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
par: Sobral, Mariana Canto
Publié: (2024)
par: Sobral, Mariana Canto
Publié: (2024)
ICT in Health survey and the design of public policies for the Brazilian e-Health Strategy
par: Zinader, Juliana Pereira de Souza, et autres
Publié: (2024)
par: Zinader, Juliana Pereira de Souza, et autres
Publié: (2024)
ICT IN HEALTH SURVEY AND THE DESIGN OF PUBLIC POLICIES FOR THE BRAZILIAN E-HEALTH STRATEGY
par: Zinader, Juliana P. Souza, et autres
par: Zinader, Juliana P. Souza, et autres
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
par: Nejm, Rodrigo
Publié: (2024)
par: Nejm, Rodrigo
Publié: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
par: Nejm, Rodrigo
par: Nejm, Rodrigo
Borders in cyberspace : information policy and the global information infrastructure
par: Kahin, Brian editor, et autres
Publié: (1997)
par: Kahin, Brian editor, et autres
Publié: (1997)
From Babbage to Zuckerberg: A brief history of information technologies and their impacts on the industry
par: Tigre, Paulo Bastos
Publié: (2024)
par: Tigre, Paulo Bastos
Publié: (2024)
The empowerment of peripheral girls in São Paulo city through digital information and communication technologies and media and information literacy to leave no one behind
par: Rehder, Maria
Publié: (2024)
par: Rehder, Maria
Publié: (2024)
A brief history of cyberspace
par: Ning, Huansheng,
Publié: (2022)
par: Ning, Huansheng,
Publié: (2022)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
par: Santoyo, Renata Figueiredo, et autres
Publié: (2024)
par: Santoyo, Renata Figueiredo, et autres
Publié: (2024)
FROM BABBAGE TO ZUCKERBERG: A BRIEF HISTORy OF INFORMATION TECHNOLOGIES AND THEIR IMPACTS ON THE INDUSTRy
par: Tigre, Paulo Bastos 1952-
par: Tigre, Paulo Bastos 1952-
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
par: INCoDe.2030
par: INCoDe.2030
Cyber war : the next threat to national security and what to do about it /
par: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), et autres
Publié: (2010)
par: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), et autres
Publié: (2010)
The empowerment of peripheral girls in São Paulo city through digital information and communication technologies and media and information literacy to leave no one behind
par: Rehder, Maria
par: Rehder, Maria
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
par: Santoyo, Renata Figueiredo, et autres
Publié: (2024)
par: Santoyo, Renata Figueiredo, et autres
Publié: (2024)
Curricula, ICT and public policies for education
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Publié: (2024)
par: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Publié: (2024)
Documents similaires
-
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
par: Grizzle, Alton, et autres
Publié: (2016) -
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2013) -
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
par: Sobral, Mariana Canto
Publié: (2024) -
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
par: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publié: (2016) -
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
par: Posetti, Julie, et autres
Publié: (2024)