Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
196 p.
Guardado en:
Autores principales: | Grizzle, Alton, Torras Calvo, Maria-Carme |
---|---|
Otros Autores: | Cetic.br |
Formato: | Livro |
Lenguaje: | inglés |
Publicado: |
UNESCO
2013
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2340 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
por: Grizzle, Alton, et al.
Publicado: (2016)
por: Grizzle, Alton, et al.
Publicado: (2016)
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado: (2013)
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado: (2013)
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
por: Sobral, Mariana Canto
Publicado: (2024)
por: Sobral, Mariana Canto
Publicado: (2024)
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado: (2016)
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado: (2016)
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
por: Posetti, Julie, et al.
Publicado: (2024)
por: Posetti, Julie, et al.
Publicado: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
por: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicado: (2024)
por: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Publicado: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
por: Araújo, Mônica Daisy Vieira
por: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Information for All Programme
por: Unesco
Publicado: (2014)
por: Unesco
Publicado: (2014)
Computational language and the need to rethink the curriculum
por: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Publicado: (2024)
por: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Publicado: (2024)
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
por: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Publicado: (2024)
por: Barbosa, Luciana Santos, et al.
Publicado: (2024)
Inequalities in digital literacy: Definitions, measurements, explanations and policy implications
por: Helsper, Ellen Johanna
Publicado: (2024)
por: Helsper, Ellen Johanna
Publicado: (2024)
MEDIA LITERACY IN SCHOOLS: FIGHTING ONLINE DISINFORMATION
por: Canto, Mariana
por: Canto, Mariana
Digital competence of teachers
por: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicado: (2024)
por: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicado: (2024)
Inequalities in digital literacy: definitions, measurements, explanations and policy implications
por: Helsper, Ellen Johanna
por: Helsper, Ellen Johanna
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
por: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicado: (2013)
por: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicado: (2013)
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
por: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicado: (2016)
por: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
Publicado: (2016)
Competências digitais dos professores
por: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicado: (2024)
por: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Publicado: (2024)
Challenges in eHealth strategies and systems to monitor and evaluate policies
Publicado: (2024)
Publicado: (2024)
Monitoring of public policies and information systems in social policies in Brazil
por: Porto, Lya, et al.
Publicado: (2024)
por: Porto, Lya, et al.
Publicado: (2024)
CHALLENGES IN eHEALTH STRATEGIES AND SYSTEMS TO MONITOR AND EVALUATE POLICIES
por: Patiño, Jorge A.
por: Patiño, Jorge A.
Monitoring of public policies and information systems in social policies in Brazil
por: Porto, Lya, et al.
por: Porto, Lya, et al.
Media literacy: How can education help fight disinformation?
por: Silva, Priscilla, et al.
por: Silva, Priscilla, et al.
Media literacy: How can education help fight disinformation?
por: Silva, Priscilla, et al.
Publicado: (2024)
por: Silva, Priscilla, et al.
Publicado: (2024)
Networks and netwars : the future of terror, crime and militancy /
por: Arquilla, John edt., et al.
Publicado: (2001)
por: Arquilla, John edt., et al.
Publicado: (2001)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
por: Sobral, Mariana Canto
Publicado: (2024)
por: Sobral, Mariana Canto
Publicado: (2024)
ICT in Health survey and the design of public policies for the Brazilian e-Health Strategy
por: Zinader, Juliana Pereira de Souza, et al.
Publicado: (2024)
por: Zinader, Juliana Pereira de Souza, et al.
Publicado: (2024)
ICT IN HEALTH SURVEY AND THE DESIGN OF PUBLIC POLICIES FOR THE BRAZILIAN E-HEALTH STRATEGY
por: Zinader, Juliana P. Souza, et al.
por: Zinader, Juliana P. Souza, et al.
Challenges to integrating human rights in the Brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
por: Nejm, Rodrigo
Publicado: (2024)
por: Nejm, Rodrigo
Publicado: (2024)
Challenges to integrating human rights in the brazilian public policy agenda for digital inclusion and literacy
por: Nejm, Rodrigo
por: Nejm, Rodrigo
Borders in cyberspace : information policy and the global information infrastructure
por: Kahin, Brian editor, et al.
Publicado: (1997)
por: Kahin, Brian editor, et al.
Publicado: (1997)
From Babbage to Zuckerberg: A brief history of information technologies and their impacts on the industry
por: Tigre, Paulo Bastos
Publicado: (2024)
por: Tigre, Paulo Bastos
Publicado: (2024)
The empowerment of peripheral girls in São Paulo city through digital information and communication technologies and media and information literacy to leave no one behind
por: Rehder, Maria
Publicado: (2024)
por: Rehder, Maria
Publicado: (2024)
A brief history of cyberspace
por: Ning, Huansheng,
Publicado: (2022)
por: Ning, Huansheng,
Publicado: (2022)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
por: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Publicado: (2024)
por: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Publicado: (2024)
FROM BABBAGE TO ZUCKERBERG: A BRIEF HISTORy OF INFORMATION TECHNOLOGIES AND THEIR IMPACTS ON THE INDUSTRy
por: Tigre, Paulo Bastos 1952-
por: Tigre, Paulo Bastos 1952-
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
por: INCoDe.2030
por: INCoDe.2030
Cyber war : the next threat to national security and what to do about it /
por: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), et al.
Publicado: (2010)
por: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), et al.
Publicado: (2010)
The empowerment of peripheral girls in São Paulo city through digital information and communication technologies and media and information literacy to leave no one behind
por: Rehder, Maria
por: Rehder, Maria
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
por: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Publicado: (2024)
por: Santoyo, Renata Figueiredo, et al.
Publicado: (2024)
Curricula, ICT and public policies for education
por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Publicado: (2024)
por: Almeida, Maria Elizabeth Bianconcini Trindade Morato Pinto de
Publicado: (2024)
Ejemplares similares
-
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
por: Grizzle, Alton, et al.
Publicado: (2016) -
Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado: (2013) -
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
por: Sobral, Mariana Canto
Publicado: (2024) -
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
por: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
Publicado: (2016) -
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
por: Posetti, Julie, et al.
Publicado: (2024)