Global Media and Information Literacy Assessment Framework: Country readiness and competencies
158 p.
I tiakina i:
Kaituhi matua: | Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO) |
---|---|
Ētahi atu kaituhi: | Cetic.br |
Hōputu: | Livro |
Reo: | Ingarihi |
I whakaputaina: |
Unesco
2013
|
Ngā marau: | |
Urunga tuihono: | https://bibliotecadigital.acervo.nic.br/handle/123456789/2338 |
Ngā Tūtohu: |
Tāpirihia he Tūtohu
Kāore He Tūtohu, Me noho koe te mea tuatahi ki te tūtohu i tēnei pūkete!
|
Ngā tūemi rite
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2016)
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2016)
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013)
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016)
Digital competence of teachers
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
National Digital Competences Initiative e.2030 Portugal INCoDE e.2030
mā: INCoDe.2030
mā: INCoDe.2030
Media literacy in schools: Fighting online disinformation
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
Educação e tecnologias digitais: desafios e estratégias para a continuidade da aprendizagem em tempos de COVID-19
I whakaputaina: (2021)
I whakaputaina: (2021)
Education and digital technologies: Challenges and strategies for the continuity of learning in times of COVID-19
I whakaputaina: (2021)
I whakaputaina: (2021)
Skills matter : further results from the survey of adult skills.
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
OECD skills outlook 2013 : first results from the survey of adult skills /
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2013)
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2013)
Objetos de aprendizagem: volume 2 : métodos de dsenvolvimento/
mā: Braga, Juliana
I whakaputaina: (2015)
mā: Braga, Juliana
I whakaputaina: (2015)
Conditions for the development of digital literacy of children
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
I whakaputaina: (2024)
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
I whakaputaina: (2024)
Conditions for the development of digital literacy of children
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
mā: Araújo, Mônica Daisy Vieira
Renovando a visão das sociedades do conhecimento para a paz e o desenvolvimento sustentável
mā: Mansell, Robin, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2015)
mā: Mansell, Robin, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2015)
La renovación de la visión de las sociedades del conocimiento para la paz y el desarrollo sostenible
mā: Mansell, Robin, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2015)
mā: Mansell, Robin, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2015)
Cyber war : the next threat to national security and what to do about it /
mā: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2010)
mā: Clarke, Richard A. 1951- (Richard Alan), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2010)
Toolkit for artificial intelligence readiness and capacity assessment Artificial inteligence of inclusive sustainable development and inequalities reduction
mā: Presidency of the G20, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Presidency of the G20, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Information for All Programme
mā: Unesco
I whakaputaina: (2014)
mā: Unesco
I whakaputaina: (2014)
Infodemic: Disinformation and media literacy in the context of COVID-19
mā: Posetti, Julie, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Posetti, Julie, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Assessing universal and meaningful connectivity in BRICS countries : An indicator-based overview
I whakaputaina: (2025)
I whakaputaina: (2025)
The survey of adult skills : reader's companion.
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
mā: Organização para a Cooperação e Desenvolvimento Econômico
I whakaputaina: (2016)
Networks and netwars : the future of terror, crime and militancy /
mā: Arquilla, John edt., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2001)
mā: Arquilla, John edt., me ētahi atu.
I whakaputaina: (2001)
O letramento midiático em escolas: lutando contra a desinformação on-line
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
mā: Sobral, Mariana Canto
I whakaputaina: (2024)
A linguagem computacional e a necessidade de repensar o currículo
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Computational language and the need to rethink the curriculum
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Barbosa, Luciana Santos, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Educational evaluation and Computerized Adaptive Testing (CAT): Current and future challenges
mā: Alavarse, Ocimar Munhoz, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Alavarse, Ocimar Munhoz, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Avaliação educacional e Testes Adaptativos Informatizados (TAI): desafios presentes e futuros
mā: Alavarse, Ocimar Munhoz, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Alavarse, Ocimar Munhoz, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Competências digitais dos professores
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)
Liberdade digital no Brasil: análise de contexto
mā: Artigo 19
I whakaputaina: (2012)
mā: Artigo 19
I whakaputaina: (2012)
The net delusion : the dark side of internet freedom /
mā: Morozov, Evgeny 1984-
I whakaputaina: (2011)
mā: Morozov, Evgeny 1984-
I whakaputaina: (2011)
Sociedade da transparência
mā: Han, Byung-Chul, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2017)
mā: Han, Byung-Chul, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2017)
Mapping the development, deployment and adoption of AI for enhanced public services in the G20 member
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025)
Proteção online de crianças e adolescentes – ações institucionais da Anatel, da UIT e da ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
Child online protection – Institutional actions of Anatel, ITU and ANPD
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
mā: Santoyo, Renata Figueiredo, me ētahi atu.
Digital competence in Brazil
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.
DIGITAL COMPETENCE OF TEACHERS
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
Digital competence in Brazil
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2024)
Ngā tūemi rite
-
Marco de Avaliação Global da Alfabetização Midiática e Informacional (AMI): disposição e competências do país
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO)
I whakaputaina: (2016) -
Media and information literacy: policy and strategy guidelines; policy brief
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2013) -
Toolkit for Artificial Intelligence readiness and capacity assessment
mā: Organização das Nações Unidas para a Educação, a Ciência e a Cultura (UNESCO), me ētahi atu.
I whakaputaina: (2025) -
Alfabetização midiática e informacional: diretrizes para a formulação de políticas e estratégias
mā: Grizzle, Alton, me ētahi atu.
I whakaputaina: (2016) -
Digital competence of teachers
mā: Tarouco, Liane Margarida Rockenbach
I whakaputaina: (2024)